Niepozorna Corsa A
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
w CA bardzo fajnie wyglądaja orginalne felgi opla chyba od calibry, HiV je miał swego czasu u siebie
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Niepozorna Corsa A
To były felgi od astry GSI z tego co pamiętam takie:http://www.autogaleria.pl/tapety/img/op ... 4_01_s.jpg i faktycznie były całkiem na miejscu. Felgi Calibry seryjne to byly strasznie ciężkie grzmoty i nie polecałbym do ca.
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
dokładnie teSznaps pisze:To były felgi od astry GSI z tego co pamiętam
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Zgadzam się całkowicie, że te z Cali w ogóle nie pasują do niczego, może do VW T2...
Polowałem bardzo długo na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item521428974_op ... iutko.html
Na lato, ale jeśli już mam te, to nie będę cudował. Chyba, że ktoś się chce zamienić
Polowałem bardzo długo na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item521428974_op ... iutko.html
Na lato, ale jeśli już mam te, to nie będę cudował. Chyba, że ktoś się chce zamienić
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Dawno nie odnotowywaliśmy zmian. A dzieje się bardzo dużo. Z grubszymi sprawami chcę poczekać do ich ukończenia, więc niebawem spodziewajmy się dwóch poważniejszych modów. Póki co, drobiazgi, które jakoś polubiłem
Drobiazg #1:
Mały spoilerek dodawany do oryginalnych wycieraczek GM. Montowany po stronie kierowcy. Ma zwiększać docisk wycieraczki do szyby
Drobiazg #2:
Oryginalny trójkąt ostrzegawczy GM Opel. Nówka sztuka
Drobiazg #3:
Aby nikt nie był zaskoczony brakiem zapasowych żarówek Komplecik prosto z Rüsselsheim
+ mały spajszot
Narazie tylko tyle A teraz informacje:
Corsę czekają jeszcze ciekawe zmiany w tym sezonie, niestety z tego powodu nie ma szansy, bym się pojawił na jakimkolwiek zlocie.
Nie ma możliwości, by te zmiany rozpocząć teraz. Jestem na etapie pisania pracy magisterskiej (z pomocą Corsy, a jak ). W dodatku pracuję zawodowo + liczne zajęcia dodatkowe uniemożliwiają mi zaangażowanie się w dłuższe dłubanie przy samochodzie.
I pytanko:
Co myślicie o gumach Yokohama A.drive AA01 ? Czy może warto poszukać czegoś innego w rozmiarze 175/55R15 ? Przyznam, że ContiEcoContact nadają się co najwyżej dla kapelusznika. I to takiego, co w deszczu nie jeździ...
Może jeszcze małe podsumowanie ub. sezonu - o innych dodatkach:
Widzieliście ABS, a działo się jeszcze więcej. Na samym początku roku doszedł kolektorek 4-2-1. Zmiany były powyżej moich oczekiwań. Bardzo się poprawiła elastyczność silnika, ale nie obyło się bez problemów. Seryjnie umieszczona sonda lambda źle odmierzała dawkę paliwa. Spalania większego nie zauważyłem, ale po 3-5tys. km świece stawały się tak czarne, że jedna się mostkowała. Po przeniesieniu gniazda w miejsce, gdzie sugerował M&M sytuacja poprawiła się. Gniazdo można kupić jako część zamienną
Najważniejszą zmianą, jaką uważałem, było uruchomienie silnika na osprzęcie z X16SZR. Wcześniej pracowało to na kompie i wiązce z C16NZ. Uważam, że po zmianie silnik jeździ łagodniej, może trochę mniej dynamicznie. Ale pozbyłem się aparatu zapłonowego, który choć mnie nigdy nie zawiódł, uważam za potencjalne źródło awarii. Do tego czujnik spalania stukowego, by być spokojnym o silnik/paliwo no i co najważniejsze, doszedł immobiliser Zawsze to jest dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą
Flanszę kupiłem na allegro i okazała się dnem kompletnym. Nie dosyć, że nie było w niej otworów pod szpilki, to braki są widoczne na foto poniżej. Tyle materiału należało wybrać:
Śmiem twierdzić, że ten kawałek żelastwa na oczy nie widział lasera. Poniżej zdjęcia skandalicznego wykonania:
Na kolektor oczywiście trafił bandaż. Owijałem go na mokro i później silnik pracował przez kilkanaście minut. Jako że wtedy wymieniałem jeszcze drążki kierownicze i końcówki (miałem już w górze przód z okazji wymiany przegubów pod takie z ABSem), musiałem jechać na ustawienie zbieżności. 3km od domu pierwsze światła na których stoję. Zmiana trwała trochę dłużej, więc ludzie zaczęli spoglądać na gęsty dym dobywający się z okolic przednich nadkoli. Spokojnie siedziałem. Ale jak dym zaczął mi wchodzić nawiewem do środka, to już musiałem otwierać okno Zatrzymałem się przed serwisem, idę do recepcji. Nagle wlatuje facet i krzyczy "czerwony samochód na parkingu się pali!". "Spoko Panie, tak to ma być". Facet się zdziwił, ale wyszedł
Radia w samochodzie nie używam do słuchania muzyki, a wyłącznie informacji. Stąd jest jakie jest. CAR400. Ale skoro taki radioodbiornik ma możliwość zdalnego sterowania, to czemu nie... Znalazłem nową "mysz" do zdalnego sterowania, choć na elektrodzie już dawno o niej nie słyszeli
Przód (nadkola i podłużnice) został najpierw oczyszczony, następnie położyłem na to minię okrętową (dwuskładnikową) no i na to konserwacja. Oby był spokój
Spotkała mnie też kiedyś rzecz niemiła, otóż padła moja skrzynia biegów. Konkretnie - mechanizm różnicowy. Nie bawiłem się w zegarmistrza, a od razu wymieniłem skrzynię. Dysponując jednym podnośnikiem, kobyłkami i narzędziami wymieniłem skrzynię samodzielnie w 2h
Nowa F13 pochodzi z roku 1996, więc różni się od poprzedniej. Niby WR, ale biegi 1 i 5 są skrócone. O ile krótszą jedynkę uznałem za kompletny bezsens (choć przekonałem się do niej jeżdżąc po drogach gruntowych - dzięki temu da się jeszcze wolniej, jadąc bez gazu), o tyle krótsza piątka jest ciekawą opcją. Wreszcie czuję, że mam 5 biegów, a nie 4+nadbieg. Spalanie minimalnie wzrosło, ale nie przy 90km/h Przy 90tce mogę już spokojnie jechać na piątce, silnik ma odpowiednie obroty. Dzięki temu, udało mi się pobić taki mały rekord spalania - 4,9804l/100km żeby nie było, dwa razy podjąłem próbę, 2x200km w odległości kilku metrów za TIRem. Ale nie ważne Ważne, że udało się poniżej piątki zejść
Przy okazji widać dekiel na monowtrysk. Jest nowy, z rezonatorem. Może dźwięk silnika się lekko obniżył, co bardziej mi się podoba i stał się jakby bardziej równomierny. Te dziadowskie przewody WN to jest NGK. Za pierwszym razem, gdy wyłączyła się jedna świeca chciałem od razu mieć spokój. Wymieniłem kable i świece. Miały być do 1.6 8V, a chyba dostałem do 16V, stąd tyle ich się wala po silniku. Wystają nieładnie z tej kasetki, z Astry G.
Tu jakaś magiczna liczba, jaka się pojawiła kiedyś na liczniku
Corsa sprawdzała się cały czas wręcz idealnie. Na trasie mało paliła, ale gdy trzeba było, to wyprzedzałem bez stresu. Jeśli zachodziła potrzeba przewieźć cokolwiek - też bez obawy. Podziękowania dla Mazura za belki na dach. Dzięki nim raz przewiozłem rowery na wakacje, zimą box ładnie na nich leżał, meblościanka w blatach, ale byle nie przekraczać nośności Zdarzało się robić 1500 kilometrów w ciągu niespełna dwóch dni.
Z przygód ? Kilka dni po tym, jak Porszakowi odpadł czujnik wałków rozrządu, jechałem we Wrocławiu - w chwili, gdy zerkałem na obrotomierz, zobaczyłem, że "umarł", na sekundę błysnął CE, a po chwili już stałem. Znalazłem śrubę M6, którą zaślepiałem przewód podciśnienia, a że była lekko za długa, to zamiast dystansu podłożyłem nakrętkę 8, która mocowała stożek I w drogę
Tu zdjęcie z wakacji, bardzo miło spędzonych
Drobiazg #1:
Mały spoilerek dodawany do oryginalnych wycieraczek GM. Montowany po stronie kierowcy. Ma zwiększać docisk wycieraczki do szyby
Drobiazg #2:
Oryginalny trójkąt ostrzegawczy GM Opel. Nówka sztuka
Drobiazg #3:
Aby nikt nie był zaskoczony brakiem zapasowych żarówek Komplecik prosto z Rüsselsheim
+ mały spajszot
Narazie tylko tyle A teraz informacje:
Corsę czekają jeszcze ciekawe zmiany w tym sezonie, niestety z tego powodu nie ma szansy, bym się pojawił na jakimkolwiek zlocie.
Nie ma możliwości, by te zmiany rozpocząć teraz. Jestem na etapie pisania pracy magisterskiej (z pomocą Corsy, a jak ). W dodatku pracuję zawodowo + liczne zajęcia dodatkowe uniemożliwiają mi zaangażowanie się w dłuższe dłubanie przy samochodzie.
I pytanko:
Co myślicie o gumach Yokohama A.drive AA01 ? Czy może warto poszukać czegoś innego w rozmiarze 175/55R15 ? Przyznam, że ContiEcoContact nadają się co najwyżej dla kapelusznika. I to takiego, co w deszczu nie jeździ...
Może jeszcze małe podsumowanie ub. sezonu - o innych dodatkach:
Widzieliście ABS, a działo się jeszcze więcej. Na samym początku roku doszedł kolektorek 4-2-1. Zmiany były powyżej moich oczekiwań. Bardzo się poprawiła elastyczność silnika, ale nie obyło się bez problemów. Seryjnie umieszczona sonda lambda źle odmierzała dawkę paliwa. Spalania większego nie zauważyłem, ale po 3-5tys. km świece stawały się tak czarne, że jedna się mostkowała. Po przeniesieniu gniazda w miejsce, gdzie sugerował M&M sytuacja poprawiła się. Gniazdo można kupić jako część zamienną
Najważniejszą zmianą, jaką uważałem, było uruchomienie silnika na osprzęcie z X16SZR. Wcześniej pracowało to na kompie i wiązce z C16NZ. Uważam, że po zmianie silnik jeździ łagodniej, może trochę mniej dynamicznie. Ale pozbyłem się aparatu zapłonowego, który choć mnie nigdy nie zawiódł, uważam za potencjalne źródło awarii. Do tego czujnik spalania stukowego, by być spokojnym o silnik/paliwo no i co najważniejsze, doszedł immobiliser Zawsze to jest dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą
Flanszę kupiłem na allegro i okazała się dnem kompletnym. Nie dosyć, że nie było w niej otworów pod szpilki, to braki są widoczne na foto poniżej. Tyle materiału należało wybrać:
Śmiem twierdzić, że ten kawałek żelastwa na oczy nie widział lasera. Poniżej zdjęcia skandalicznego wykonania:
Na kolektor oczywiście trafił bandaż. Owijałem go na mokro i później silnik pracował przez kilkanaście minut. Jako że wtedy wymieniałem jeszcze drążki kierownicze i końcówki (miałem już w górze przód z okazji wymiany przegubów pod takie z ABSem), musiałem jechać na ustawienie zbieżności. 3km od domu pierwsze światła na których stoję. Zmiana trwała trochę dłużej, więc ludzie zaczęli spoglądać na gęsty dym dobywający się z okolic przednich nadkoli. Spokojnie siedziałem. Ale jak dym zaczął mi wchodzić nawiewem do środka, to już musiałem otwierać okno Zatrzymałem się przed serwisem, idę do recepcji. Nagle wlatuje facet i krzyczy "czerwony samochód na parkingu się pali!". "Spoko Panie, tak to ma być". Facet się zdziwił, ale wyszedł
Radia w samochodzie nie używam do słuchania muzyki, a wyłącznie informacji. Stąd jest jakie jest. CAR400. Ale skoro taki radioodbiornik ma możliwość zdalnego sterowania, to czemu nie... Znalazłem nową "mysz" do zdalnego sterowania, choć na elektrodzie już dawno o niej nie słyszeli
Przód (nadkola i podłużnice) został najpierw oczyszczony, następnie położyłem na to minię okrętową (dwuskładnikową) no i na to konserwacja. Oby był spokój
Spotkała mnie też kiedyś rzecz niemiła, otóż padła moja skrzynia biegów. Konkretnie - mechanizm różnicowy. Nie bawiłem się w zegarmistrza, a od razu wymieniłem skrzynię. Dysponując jednym podnośnikiem, kobyłkami i narzędziami wymieniłem skrzynię samodzielnie w 2h
Nowa F13 pochodzi z roku 1996, więc różni się od poprzedniej. Niby WR, ale biegi 1 i 5 są skrócone. O ile krótszą jedynkę uznałem za kompletny bezsens (choć przekonałem się do niej jeżdżąc po drogach gruntowych - dzięki temu da się jeszcze wolniej, jadąc bez gazu), o tyle krótsza piątka jest ciekawą opcją. Wreszcie czuję, że mam 5 biegów, a nie 4+nadbieg. Spalanie minimalnie wzrosło, ale nie przy 90km/h Przy 90tce mogę już spokojnie jechać na piątce, silnik ma odpowiednie obroty. Dzięki temu, udało mi się pobić taki mały rekord spalania - 4,9804l/100km żeby nie było, dwa razy podjąłem próbę, 2x200km w odległości kilku metrów za TIRem. Ale nie ważne Ważne, że udało się poniżej piątki zejść
Przy okazji widać dekiel na monowtrysk. Jest nowy, z rezonatorem. Może dźwięk silnika się lekko obniżył, co bardziej mi się podoba i stał się jakby bardziej równomierny. Te dziadowskie przewody WN to jest NGK. Za pierwszym razem, gdy wyłączyła się jedna świeca chciałem od razu mieć spokój. Wymieniłem kable i świece. Miały być do 1.6 8V, a chyba dostałem do 16V, stąd tyle ich się wala po silniku. Wystają nieładnie z tej kasetki, z Astry G.
Tu jakaś magiczna liczba, jaka się pojawiła kiedyś na liczniku
Corsa sprawdzała się cały czas wręcz idealnie. Na trasie mało paliła, ale gdy trzeba było, to wyprzedzałem bez stresu. Jeśli zachodziła potrzeba przewieźć cokolwiek - też bez obawy. Podziękowania dla Mazura za belki na dach. Dzięki nim raz przewiozłem rowery na wakacje, zimą box ładnie na nich leżał, meblościanka w blatach, ale byle nie przekraczać nośności Zdarzało się robić 1500 kilometrów w ciągu niespełna dwóch dni.
Z przygód ? Kilka dni po tym, jak Porszakowi odpadł czujnik wałków rozrządu, jechałem we Wrocławiu - w chwili, gdy zerkałem na obrotomierz, zobaczyłem, że "umarł", na sekundę błysnął CE, a po chwili już stałem. Znalazłem śrubę M6, którą zaślepiałem przewód podciśnienia, a że była lekko za długa, to zamiast dystansu podłożyłem nakrętkę 8, która mocowała stożek I w drogę
Tu zdjęcie z wakacji, bardzo miło spędzonych
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- bix
- Nowy
- Posty: 163
- Rejestracja: 15 gru 2008, o 11:53
- Imię: Bartek
- Model auta: Grande Punto
- Silnik: 1.2
- Lokalizacja: warszawa/siewierz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Niepozorna Corsa A
Twoja Corsa idzie w bardzo fajnym (innym przedewszystkim) kierunku - mała limuzyna. Byle wygodniejsza i ciekawsze rzeczy miała zamontowane
Była: Corsa B x12sz + LPG
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
- cwirus88
- Nowy
- Posty: 320
- Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Niepozorna Corsa A
Ja polecam. Jeździłem na nich (co prawa balon wersja, 175/70) ale opony spisują się dobrze na suchym, na mokrym jest również rewelacja! Nie szumią.Mihó pisze:Co myślicie o gumach Yokohama A.drive AA01 ?
A poza tym mody rewelacyjne
Wylyź.
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Ja oprócz tego że jestem pełen podziwu za to wszystko co Mihó ze ślicznotką robi dodam tylko że to co tu pokazane to tylko niewielka część tego co się będzie działo i mocno trzymam kciuki żeby wszystko co masz w planach wypaliło bo jeśli się uda (a z Twoim zapałem i determinacją nawet w to nie wątpię) to będzie bardzo grubo
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
bardzo fajnie modzisz i bardzo ciekawie, i bardzo mi sie to wszystko podoba. z zaciekawieniem przeczytalem tego posata. gadzeciki tez sa na +
p.s. mnie zaden czujnik nie odpadl, tylko srubka obudowy rozrzadu
p.s. mnie zaden czujnik nie odpadl, tylko srubka obudowy rozrzadu
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Jak widzieliście wcześniej - ten komplet śrub, gum itp czekał na zastosowanie.
Doszedł jeszcze stabilizator, drążki reakcyjne wraz z mocowaniami - wszystko piaskowane i malowane proszkowo.
Ma to współpracować z nowym zawieszeniem - KYB AGX & sprężyny APEX. Cechą tych amrtyzatorów jest to, że przód jest regulowany w czterech stopniach, tył w ośmiu. Jeszcze nie ustawiłem zbieżności, ale krótka przejażdżka wykazała że nawet na największej twardości komfort jest znacznie wyżej niż na zestawie GT Cupline, a nie ucierpiało prowadzenie pojazdu Jestem już bardzo zadowolony, ale poczekam jeszcze na zbieżność.
W zeszłym już roku zająłem się wzmocnieniem wahaczy przednich - zamknąć je, piaskować, polakierować proszkowo, wstawić nowe gumy:
Do kompletu miała być rozpórka dolna
- kupiłem nowego, aluminiowego Wiechersa, czekałem na nią 6 tygodni, dostałem, założyłem i zrobiłem na niej 70km. Jadąc po mieście zawadziłem nią o koleinę. Przy demontażu cieszyłem się, że wahaczy mi nie pociągnęła wgłąb samochodu
Wygląda na to, że to ostatnie moje słowa w kwestii przedniego zawieszenia.
Przynajmniej na ten sezon.
Doszedł jeszcze stabilizator, drążki reakcyjne wraz z mocowaniami - wszystko piaskowane i malowane proszkowo.
Ma to współpracować z nowym zawieszeniem - KYB AGX & sprężyny APEX. Cechą tych amrtyzatorów jest to, że przód jest regulowany w czterech stopniach, tył w ośmiu. Jeszcze nie ustawiłem zbieżności, ale krótka przejażdżka wykazała że nawet na największej twardości komfort jest znacznie wyżej niż na zestawie GT Cupline, a nie ucierpiało prowadzenie pojazdu Jestem już bardzo zadowolony, ale poczekam jeszcze na zbieżność.
W zeszłym już roku zająłem się wzmocnieniem wahaczy przednich - zamknąć je, piaskować, polakierować proszkowo, wstawić nowe gumy:
Do kompletu miała być rozpórka dolna
- kupiłem nowego, aluminiowego Wiechersa, czekałem na nią 6 tygodni, dostałem, założyłem i zrobiłem na niej 70km. Jadąc po mieście zawadziłem nią o koleinę. Przy demontażu cieszyłem się, że wahaczy mi nie pociągnęła wgłąb samochodu
Wygląda na to, że to ostatnie moje słowa w kwestii przedniego zawieszenia.
Przynajmniej na ten sezon.
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
stanem technicznym ta corsa moglby zawstydzic pewnie wiele 5letnich i starszych aut w wyzszych klas
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
a po tym co Mihó ma w planach to nawet nowszych auto - to będzie perfekcjaPorszak pisze:stanem technicznym ta corsa moglby zawstydzic pewnie wiele 5letnich i starszych aut w wyzszych klas
broń chłopie magistra inżyniera i do dzieła
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- projektyzpasja
- Świeżak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 22:04
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WI
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Niepozorna Corsa A
Marcinu jako nowy właściciel pojazdu , prosiłbym cię o to żebyś nie pisał na Corsa-a.pl i pokazywał całego tyłka bo widzisz jaki temat się zrobił rób swoje i nie dyskutuj z nimi większość ma racje czy głupia czy mądra, ale ma Nie jest to reguła warto pamiętać i tym. Życze wygranych imprez tyle ode mnie może byś coś zaktualizował w temacie niech historia auta dalej idzie z rytmem
Salonowa Corsa A 1,3GT + Irmscher U.K. + Bilas Vergasser Technik = Sprint B200
- przyciaga
- Moderatorzy
- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Niepozorna Corsa A
Nowy właściciel tego samochodu nawet chyba nie jest zarejestrowany na tym forum. Również nie próbuje tutaj sprzedać swojego samochodu. W związku z tym proszę o zamknięcie tego wątku-zawsze można otworzyć nowy.
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.