Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Tematy nie związane bezpośrednio z Corsa. Zastosuj się do regulaminu działu.
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
ODPOWIEDZ
morhol
Nowy
Posty: 182
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
Lokalizacja: SPS
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: morhol »

Witam,
wybaczcie że piszę o tym na forum Corsy, ale na forach audi albo ludzie są mało pomocni, albo po prostu nikt się z tym jeszcze nie spotkał. A z tego co widzę u nas jest kilka osób dobrze ogarniętych jeśli chodzi o elektrykę.
Problem dotyczy Audi A4 b5, odpala i po kilkunastu sekundach gaśnie. Po tych kilkunastu sekundach od odpalenia gubi się prąd na pompie paliwa (mierzone na kostce tuż przed pompą). W skrzynce bezpieczników jest bezpiecznik odpowiedzialny za pompę ale na nim prąd cały czas występuje, gubi sie dopiero po chwili od zgaśnięcia. Czy po drodze między bezpiecznikiem a pompą jest może jakiś przekaźnik który moze być winien? Samochód przeskanowany Vagiem, żadnych błędów.
Awatar użytkownika
kasmarkos
Nowy
Posty: 279
Rejestracja: 22 maja 2011, o 15:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Orzysz
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: kasmarkos »

Moim zdaniem immo swiruje.
morhol
Nowy
Posty: 182
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
Lokalizacja: SPS
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: morhol »

Immobiliser steruje pompą paliwa? Myślałem że tylko zapłonem. No i chyba wyskoczyłby jakiś błąd, a tu czysto.
Awatar użytkownika
kasmarkos
Nowy
Posty: 279
Rejestracja: 22 maja 2011, o 15:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Orzysz
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: kasmarkos »

Steruje zaplonem albo pompa ale tym i tym.
czerwo
Swój
Posty: 566
Rejestracja: 5 lis 2011, o 22:39
Imię: Robert
Lokalizacja: Kielce
Podziękował;: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: czerwo »

Immobilizer może odcinać pompę. Sprawdź drugi kluczyk, ew. podepnij pod VAGa.

Pozdrawiam, Robert
morhol
Nowy
Posty: 182
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
Lokalizacja: SPS
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: morhol »

Już pisałem że skanowanie VAGiem żadnych błędów nie wykazało, jest czysto. Na drugim kluczyku jest to samo. Gdy próbuje odpalić trzecim kluczykiem (bez pestki immo) to zapala się kontrolka immo na liczniku i auto w ogóle nie odpala.
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: wolga85 »

A ktoś nie dorabiał pstryczka zabezpieczającego. Popularne rozwiązanie szczególnie w 1.9 tdi na pompkach (choć niezdrowe dla pompy tandem szczególnie ta do firmy LUK szybko pada ).
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
morhol
Nowy
Posty: 182
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
Lokalizacja: SPS
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: morhol »

Pstryczek owszem jest, ale działa tak jak powinien. W sensie jak pstryknę to pompa nie działa w ogóle, a jak normalnie to działa jak wyżej. Aha dodam tylko że chodzi o benzyniaka.
Awatar użytkownika
kasmarkos
Nowy
Posty: 279
Rejestracja: 22 maja 2011, o 15:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Orzysz
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: kasmarkos »

a to jest diesel czy benzyna??
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: STELMI »

morhol pisze:Pstryczek owszem jest, ale działa tak jak powinien. W sensie jak pstryknę to pompa nie działa w ogóle, a jak normalnie to działa jak wyżej. Aha dodam tylko że chodzi o benzyniaka.
zrób mostek, żeby ominąć pstryczek - od częstego używania też zdarza się, ze padną. To tak dla pewności, żeby wyeliminować jedną z rzeczy, bo miałem swego czasu tak, że podczas jazdy mi auto gasło i winny był właśnie przełącznik, który miałem zamontowany.
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: yosh »

W autach z grupy VW wielokrotnie spotykałem się z zimnymi lutami w przekaźnikach lub modułach komfortu (starszych generacji z laminatem jednostronnym) .
Kiedyś w passacie kumpla usterkę zlokalizowałem po 3 latach , w międzyczasie kolega zjeździł wszystkie warsztaty w koło , przyczyna leżała w zimnych lutach modułu komfortu , takich podobnych historii miałem jeszcze kilka :-?
morhol
Nowy
Posty: 182
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:01
Lokalizacja: SPS
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: morhol »

A masz może jakiś schemat przekaźników w audi? Wiem że są one pod kierownicą, ale nie wiem który może odpowiadać za pompę paliwa. Pstryczek ominę, co prawda w zasadzie go nie używałem (wymysł poprzedniego właściciela) ale przynajmniej będzie pewność że to nie on.

-- 14 lis 2013, o 18:50 --

Problem rozwiązany, winny jednak okazał się ten dorabiany wyłącznik pompy. A w zasadzie nie sam wyłącznik, tylko miejsce w którym przecięte i lutowane były kable, w jednym połączeniu zrobił się zimny lut i po chwili od zapalenia auta przestawał przewodzić. Taki kłopotliwy wymysł poprzedniego właściciela.
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Jest z nami ktoś oblatany w elektryce grupy VAG?

Post autor: STELMI »

morhol pisze:Problem rozwiązany, winny jednak okazał się ten dorabiany wyłącznik pompy. A w zasadzie nie sam wyłącznik, tylko miejsce w którym przecięte i lutowane były kable, w jednym połączeniu zrobił się zimny lut i po chwili od zapalenia auta przestawał przewodzić. Taki kłopotliwy wymysł poprzedniego właściciela.
czyli diagnozowałem dobrze :oko:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne rozmowy”