
MODEL: 1995, corsa B, ilosc drzwi 3
SILNIK: 1.4i -> swap na C18XE
UKLAD DOLOTOWY: seria -> będzie chyba stożek odizolowany od komory
UKLAD WYDECHOWY: brak katalizatora -> będzie 2" wydech na środkowym tłumiku z astry GSI 1.8 , końcowy z kwaski RM-MOTORS z dospawana fifką
ELEKTRONIKA: brak
UKLAD NAPEDOWY: skrzynia F13 C3.94 , sprzęgło z 1.6 , zamach z 1.7TD i docisk z 1.7TD
ZAWIESZENIE: była seria a jest -> gwitn D2 RACING + negatywy około 3*
HAMULCE: Seria narazie wystarcza, po zimie będzie 256mm + bębny z astry kombi 1.4 16V ( większe o 30mm )
BODY: Lotka na klapie bagażnika
WNETRZE: Seria-> będą 2 kubły Bimarco
AUDIO: Radio Alpine 9881R które jest ze mna już 8 lat

KOŁA: na zime 13" z oponami 165/70 na cieplejsze dni Felgi stalowe GM 6x15" ET 49 z oponami 195/45/15
MOC: Seria -> 125+ ( średnio ten silnik z takim kolektorem posiada około 135-138KM )
Pare słów o aucie, szukałem Corsy A , ale obejrzałem kilka sztuk w stanie tragicznym niestety , ręce opadły, i już chciałem się poddac i nadal śmigać astra F Kombi z 1.8 16V pod maską , ale kolega mi podesłał oferte Corsy B, od naszego wspólnego kolegi , stała 5lat praktycznie nie jeżdżona , przeglad w 2008roku , z zewn stan jak na foto , trzeba polerke zrobić i poprawić wizerunek plastików na zewnątrz , ale obejżałem sobie podłoge i ku mojemu zaskoczeniu rdzy było naprawde mało jak na taki staż postoju pod chmurką , odpaliła więc pojechałem do domu . Wymieniłem już hamulce z przodu ( dostałem gratis do auta nowe tarcze i klocki ) , rozruszałem hamulce z tyłu , zrobiłem szybę kierowcy bo wypadł plastik z szyny i szyba opadała przy kręceniu korbą

to mogę troche pomontowac i nic nie kupowac bo tamta CB dawno mi się zwróciła

Pozdrawiam
Fotki