MODEL: Corsa b rocznik 93' pierwsza rejestracja 94'. 3 drzwiowy hatchback.
SILNIK: Seria x12sz 45km. Po wymianie rozrządu w zasadzie zaraz po kupnie. W lutym tego roku zmiana kabli wysokiego napięcia w zasadzie tyle z mniej eksploatacyjnych rzeczy.
Chętnie bym jakoś podniósł jego moc, ale z tego co wiem kombinowanie przy tym silniku raczej mija się z celem. W zasadzie wystarczyło by podniesienie mocy pod 60km (chyba że jest jakiś dobry sposób którego nie znam).
Rozważam wymianę na 1,4 90km i/lub zagazowanie.
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria na początku 2014 wymiana tłumika środkowego i końcowego. Wymieniony zawór EGR, niestety pojeździłem miesiąc i zaczął się zawieszać. Aktualnie odpięty.
ELEKTRONIKA: seria. W planach zrobienie coś z TID'em, albo przystosowanie aktualnego pod komputer pokładowy, albo zastąpienie go wyświetlaczem graficznym.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria. Musze zrobić je żeby działało normalnie, usterka bliżej nie ustalona, założyłem już temat na forum, w przyszłym miesiącu się tym zajmę.
HAMULCE: seria.
BODY: seria, kolor zielony metalic. Do zrobienia kilka pęcherzów na tylnej klapie i dół drzwi kierowcy, w zasadzie tylko delikatne ogniska korozji, ale lepiej dmuchać na zimne

WNĘTRZE: seria
AUDIO: W zasadzie całość utrzymana w serii. Wszystko w zasadzie robione na bieżąco. W planach wymiana kół na 14 cali, ew dokup dwóch 13" i kupno 4 opon letnich o szerokości 165/70 albo 60 w zależności od rozmiaru. To gównie z uwagi na słabą przyczepność i bardzo dużą podsterowność.
INNE: Car audio, zawieszenie przednich głośników całkiem sparciało, dzisiaj je wymontowałem, zobaczę jak ma się sprawa z naprawieniem tego (jakiś przybliżony zamiennik z tonsila) a bardziej zakup nowych. Do tego wymiana radia, głównie z uwagi na problem z cd, i dla poprawy jakości dźwięku po wymianie głośników.
ZDJĘCIA: Postaram się wrzucić w najbliższym czasie.
MOC: 45 szalonych koni.
W zasadzie tyle, samochód nigdy mnie nie zawiódł. Używany głównie w mieście, kilka razy w roku wyjazd w góry. Jak widać całość utrzymana w serii, w zasadzie większość przeróbek uzależnione od finansów. Opony chce wymienić bo te już mnie kilka razy zawiodły, a że lubię szybciej pojeździć, chciałbym wtedy czuć się bezpiecznie

Pozdrawiam
