Kosztowala mnie 530 euro i miala przebieg 208kkm w momencie zakupu (zgodny z ksiazka serwisowa). Chodnica wyglada na niedawno wymieniana tak samo jak i sprzeglo. Silnik pracuje rowno i bez zarzutow, na rozrzadzie jeszcze 10kkm do przejechania wedlug naklejki.
Do tego auto posiadalo przeglad na prawie caly rok (w holandi na przegladzie sprawdzaja nawet wycieraczki). Przednia maska i dach sa wyklejone czarna mata z wlokna weglowego, co daje calkiem niezly efekt wizualny lecz nie wiem czy ma sens w lecie gdyz autko pewnie szybciej sie grzeje.
Minusami sa wydech - jest obluzowana rura od katalizatora i obija sie podczas jazdy, katalizator ogolnie jest dziurawy i tylni tlumik juz powoli pada. Postanowilem ze wymienie caly wydech za jednym razem. Zastanawiam sie takze co moze powodowac drugi problem, tzn. na zimnym silniku samochodem potrafi czasami szarpnac nieznacznie przy dodawaniu gazu, problem jest bardziej odczuwalny gdy pada. Podejrzewam ze to kable WN lecz nie jestem pewien (update: po wymianie wydechu problemy ustaly).
Jezeli wszystko bedzie si z silnikiem zamierzam powoli robic moja Corsiunie a nawet jestem gotow ja zaczac pozniej tuningowac. Dodam ze po przejechaniu 5k km nie lyknela prawie wogole oleju 10w40 wiec jestem szczesliwy






Piszcie smialo co sadzicie o moim autku i co byscie zmienili/poprawili - pomysly sie przydadza.

Plany (zielone - zrealizowane, zolte - podczas realizacji, czerwone - niezrealizowane):
2014:
Zmiana oleju i filtra + plyn chlodniczy - 20/09/2014 213kkm 10w40
Wymiana glosnikow na Pioneer 16,5 na dystansach - przednie drzwi
Montaz tuby aktywnej Fusion w bagazniku
Wymiana kompletnego wydechu wraz z katalizatorem
Rozrzad + pompa wody 31/10/2014 pasek Dayco
Uszczelka pod glowica 07/12/2014 + plyn chlodniczy
Wycieraczki przednie BOSCH
2015:
Zmiana lamp
Zmyslne alufelgi
Wrzucenie listwy LED do zegarow i pomalowanie wskazowek farba florescencyjna
Wymiana tweeterow i glosnikow tylnych?
Stozkowy filtr powietrza?