Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem złych wskazań temperatury na liczniku (digital z Kadett'a - wcześniej działał bez zarzutu). Po dłuższym postoju, temperatura jaką pokazuje wskaźnik zatrzymuje się na połowie skali. Podpinałem interfejs, wg temperatury z czujnika na ECU do 90 stopni wskazania są poprawne, po ich przekroczeniu informacje na wskaźniku nie pokrywają się z danymi z czujnika na ECU (np. ECU - zegary: 105 - 90). Podobnie jest podczas włączenia wentylatora, czujnik załącza się przy 105 - 108, na wskaźniku wciąż 90. Wiązka jest już w porządku, brak przerw w obwodzie, po zmasowaniu konektora temperatura wchodzi na maksymalną wartość, rezystancja czujnika zmierzona na zimnym silniku wynosi ok. 180-190 ohm (w wyższym zakresie niestety nie mierzyłem). Szukałem tabeli z wartościami rezystancji dla tego czujnika, ale niestety znalazłem tylko dla czujnika na ECU (w AutoDacie 3.40 brak takich danych). Czy ktoś mógłby zmierzyć rezystancję czujnika 1pin na zegary w różnych temp., tj. silnik zimny, 90 stopni , 100 stopni? Ew. może ktoś dysponuje informacjami jakie wartości powinien przyjmować czujnik w tych zakresach lub wie gdzie można takie informacje znaleźć? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, Robert