Ibiza FR+ by Olek
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Ibiza FR+ by Olek
Siemanko! :mrgreen:
Chciałem Wam zaprezentować mój docelowy bolid z którym mam nadzieję zostanę dłużej niż z corsą
Dobra to w skrócie po polskiemu:
Autko to Seat Ibiza FR 2004 rok
Silnik ASZ 130KM, skrzynia 6b (do kodu się jeszcze nie dokopałem
Kolor srebrny ale kodu nie pamiętam
Wyposażenie:
4 poduchy
ABS
ESP
Klima manualna
Seat Sound System (8 dosyć dobrze grających głośników)+ori radio ALANA
Elektryczne szyby i lustra
Tempomat
Komputer pokładowy
Niemiec od 6lat w PL. Aktualny przebieg to coś ponad 174tys z czego w dniu zakupu tydzień temu stuknęło mi równo 174000. Samochód w 100% prawdziwy, przetrzepany od góry do dołu z prawa na lewo przez kolegę w serwisie, przebieg realny, nie bity, zadbany.
Plany:
rozpórka przednia-kupiona od Górnego
regulacje nawiewów czerwone od Cupry-kupione
wydech przelot na jednym tłumiku z nierdzewy
centralny ic+wywalenie egr
zmiana zderzaka przedniego oraz może tylnego na polift lub Cupra
koło na lato oraz koło na zimę bo aktualne to lekki niesmaczny żart
ciemne szybki z tyłu
halogeny na żółto-folię mam ale czasu na zrobienie nie
przeróbka przednich lamp na xenon
jakiś większy hebel na przód-kupiony
tylna wycieraczka z Fabii-kupiona
przeróbka grilla środkowego w plaster miodu
gewinde
Chciałem Wam zaprezentować mój docelowy bolid z którym mam nadzieję zostanę dłużej niż z corsą
Dobra to w skrócie po polskiemu:
Autko to Seat Ibiza FR 2004 rok
Silnik ASZ 130KM, skrzynia 6b (do kodu się jeszcze nie dokopałem
Kolor srebrny ale kodu nie pamiętam
Wyposażenie:
4 poduchy
ABS
ESP
Klima manualna
Seat Sound System (8 dosyć dobrze grających głośników)+ori radio ALANA
Elektryczne szyby i lustra
Tempomat
Komputer pokładowy
Niemiec od 6lat w PL. Aktualny przebieg to coś ponad 174tys z czego w dniu zakupu tydzień temu stuknęło mi równo 174000. Samochód w 100% prawdziwy, przetrzepany od góry do dołu z prawa na lewo przez kolegę w serwisie, przebieg realny, nie bity, zadbany.
Plany:
rozpórka przednia-kupiona od Górnego
regulacje nawiewów czerwone od Cupry-kupione
wydech przelot na jednym tłumiku z nierdzewy
centralny ic+wywalenie egr
zmiana zderzaka przedniego oraz może tylnego na polift lub Cupra
koło na lato oraz koło na zimę bo aktualne to lekki niesmaczny żart
ciemne szybki z tyłu
halogeny na żółto-folię mam ale czasu na zrobienie nie
przeróbka przednich lamp na xenon
jakiś większy hebel na przód-kupiony
tylna wycieraczka z Fabii-kupiona
przeróbka grilla środkowego w plaster miodu
gewinde
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2015, o 14:09 przez olekr21, łącznie zmieniany 2 razy.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Ibiza 6L FR by Olek
Fajne autko, rozwojowe. Walek z ARL, pompki, VKLR i grube 200+ PS
Do zderzaka to jak dla mnie tylko AERO, a przednie lampiony fabryka soczewka i tam sie jedynie pobawic w ciemny srodek..
Do zderzaka to jak dla mnie tylko AERO, a przednie lampiony fabryka soczewka i tam sie jedynie pobawic w ciemny srodek..
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ibiza 6L FR by Olek
Silnik bardzo rozwojowy i jakieś tam już plany mam co do niego o tyle spoko że to jest motor już na pompkach takich jak ma arl więc żeby pękło 200 to tak jak pisze wydech, ic i może jakieś turbo deko większe bo nie chce dłubać na gtb bo szkoda mi i kasy i bezawaryjność też jakoś tam lekko spada.
Zderzak przedni chyba właśnie wpadnie aero i progi też a na tył od cupry.
Lampy ori xen są słabe bo są mega drogie a soczewa jest od wewnątrz więc wcale wbrew pozorom nie dają tak super dużo światła. Jedyna opcja to custom z soczewką 3" z audi a8 lub ciut większą z nowego infinity. Do tego pasek led taki jak mają nowe fury a na szybko tłumacząc jest to rurka z dwoma barwami ledów normalne białe pozycje a jak wrzucamy kierunek to gasną i zapala się drugi pomarańczowy kolor i po wyłączeniu kierunku znów białe się zapala. Efekt kosa (jeździ taka już z forum ibi po warszawie) ale jeden minus bo droga zabawa.
Lecz jak mawia stare polskie przysłowie albo grubo albo wcale zbieram już graty i cześć wpadnie w przyszłym tygodniu a reszta stopniowo z czasem
Zderzak przedni chyba właśnie wpadnie aero i progi też a na tył od cupry.
Lampy ori xen są słabe bo są mega drogie a soczewa jest od wewnątrz więc wcale wbrew pozorom nie dają tak super dużo światła. Jedyna opcja to custom z soczewką 3" z audi a8 lub ciut większą z nowego infinity. Do tego pasek led taki jak mają nowe fury a na szybko tłumacząc jest to rurka z dwoma barwami ledów normalne białe pozycje a jak wrzucamy kierunek to gasną i zapala się drugi pomarańczowy kolor i po wyłączeniu kierunku znów białe się zapala. Efekt kosa (jeździ taka już z forum ibi po warszawie) ale jeden minus bo droga zabawa.
Lecz jak mawia stare polskie przysłowie albo grubo albo wcale zbieram już graty i cześć wpadnie w przyszłym tygodniu a reszta stopniowo z czasem
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Ibiza 6L FR by Olek
No to jak nie GTB to hybryda na bazie seryjnej turbiny, wzmocniona, na kole kompresji CNC. Masz remont turbiny i wzmocnienie w jednym
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ibiza FR by Olek [nowy hebel!]
Tak co by nie było smutno patrzeć na ładne letnie koło
Dorwane w takiej cenie że żal było by nie brać nawet mając 1.2 w gazie
Dorwane w takiej cenie że żal było by nie brać nawet mając 1.2 w gazie
- Peter
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 20 gru 2012, o 22:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ibiza FR by Olek [nowy hebel!]
Bear takie okazje zdarzają się na alledrogo tylko trzeba często szukać oczywiście omijając słowa brembo itp bo tak to znajdziemy na luzie ale w cenie ok 2k Jak coś mi się rzuci w czy to podeślę Ci aukcję Info o tym zacisku dostałem od kolegi który zgarnął 6 tłoczki do fabii a gość miał na sell cały komplet na przód i tył z cayenne
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Ibiza FR by Olek [nowy hebel!]
No nie ukrywam, ze przygarnalbym taki zestaw w dobrych pieniazkach. Wrzucilem na chwile zestaw z Alfy 166, ale slabe to...
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ibiza FR by Olek [nowy hebel!]
Wiem i po filmikach z drogi hamowania alfy widać to idealnie... Możesz ewentualnie spróbować tylne zaciski z audi q7 lub touarega. Tam jest praktycznie to samo brembo co ja mam też 4tloczki i daje to radę. Adapter na luzie do ogarnięcia
- olekr21
- Nowy
- Posty: 161
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 22:12
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: PraWWA Strona Miasta
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ibiza FR by Olek [nowy hebel!]
Aktualizacja
Nr1
Wpadł gwint AP i rozpórka przednia. Ustawienie gwintu z przodu zostaje natomiast tył zejdzie jeszcze w dół. W chwili montażu przyblokowały mnie miękkie odboje bo tył mega siadał przy 2 osobach a czasami jeżdżę z kimś ale na dniach będę miał twarde odboje i dopracuję tył.
Wczoraj z pomocą kolegi lekko ogarnąłem lakier. W ruch poszła glinka Valet Pro żółta, Prickbort na dole drzwi i błotnikach, Iron Off V3 Shiny Garage i wosk Poorboy's Nattys Blue. Lakier ku memu zdziwieniu był dosyć zadbany (podobnie jak reszta samochodu) bo glinka była minimalnie przybrudzona. Jakoś to wygląda ale z czasem i tak będę chciał co nie co wychłostać lakier maszyną żeby wyglądał jak Pan Bóg przykazał.
Najbliższy plan to metalowa osłona na miskę, profilaktycznie bo w poprzedniej furze wymieniałem już silnik z powodu pęknięcia miski a niestety plastikowa osłona o kilka ładnych cm zmniejsza prześwit.
Kilka zdjęć
DSC_0241
DSC_0244
DSC_0246
DSC_0248
DSC_0250
DSC_0256
DSC_0257
DSC_0269
DSC_0291
Zdjęcie komory też wrzucę ale chwilowo jest nie wyjściowa
Nr 2
od ostatniej pory w ibizie zmieniło się koło na Azev A 17/8J, pomalowała się ramka grilla oraz znaczek na czarny mat, IC 550x230x65 na alururkach i zielonych silikonach (wszystko od fmic.pl), metalowa osłona miski (brak foto przez pośpiech) oraz zmodzony licznik mianowicie zamiast czerwonego podświetlenia zegarów jest białe zimne a ekraniki od przebiegu i komputera są w negatywie czyli czerwone znaczki na czarnym tle a nie tak jak w ori czerwone znaczki na czarnym tle.
niestety w dalszym ciągu nie udało mi się ogarnąć gwintu z tyłu ale i na to przyjdzie czas no i wisienka na torcie... jak bywa zazwyczaj w życiu dzwon podstawą tuningu u mnie było nieco podobnie z tym że nie dzwon ale jakaś zazdrosna ku#wa zarysowała mi cały bok dzięki Bogu moja panna przyczaiła swoją sąsiadeczkę przez okno, szkoda została "zlikwidowana z ac" a psy już się zajęły sprawą uszkodzenia mienia i odszkodowania uszkodzeniu uległ lewy przedni błotnik, lewe drzwi, lewy tylny błotnik oraz 2 lewe boczne szyby.
i na deser foteczki ze spotu z koleżkami z klubu
Nr1
Wpadł gwint AP i rozpórka przednia. Ustawienie gwintu z przodu zostaje natomiast tył zejdzie jeszcze w dół. W chwili montażu przyblokowały mnie miękkie odboje bo tył mega siadał przy 2 osobach a czasami jeżdżę z kimś ale na dniach będę miał twarde odboje i dopracuję tył.
Wczoraj z pomocą kolegi lekko ogarnąłem lakier. W ruch poszła glinka Valet Pro żółta, Prickbort na dole drzwi i błotnikach, Iron Off V3 Shiny Garage i wosk Poorboy's Nattys Blue. Lakier ku memu zdziwieniu był dosyć zadbany (podobnie jak reszta samochodu) bo glinka była minimalnie przybrudzona. Jakoś to wygląda ale z czasem i tak będę chciał co nie co wychłostać lakier maszyną żeby wyglądał jak Pan Bóg przykazał.
Najbliższy plan to metalowa osłona na miskę, profilaktycznie bo w poprzedniej furze wymieniałem już silnik z powodu pęknięcia miski a niestety plastikowa osłona o kilka ładnych cm zmniejsza prześwit.
Kilka zdjęć
DSC_0241
DSC_0244
DSC_0246
DSC_0248
DSC_0250
DSC_0256
DSC_0257
DSC_0269
DSC_0291
Zdjęcie komory też wrzucę ale chwilowo jest nie wyjściowa
Nr 2
od ostatniej pory w ibizie zmieniło się koło na Azev A 17/8J, pomalowała się ramka grilla oraz znaczek na czarny mat, IC 550x230x65 na alururkach i zielonych silikonach (wszystko od fmic.pl), metalowa osłona miski (brak foto przez pośpiech) oraz zmodzony licznik mianowicie zamiast czerwonego podświetlenia zegarów jest białe zimne a ekraniki od przebiegu i komputera są w negatywie czyli czerwone znaczki na czarnym tle a nie tak jak w ori czerwone znaczki na czarnym tle.
niestety w dalszym ciągu nie udało mi się ogarnąć gwintu z tyłu ale i na to przyjdzie czas no i wisienka na torcie... jak bywa zazwyczaj w życiu dzwon podstawą tuningu u mnie było nieco podobnie z tym że nie dzwon ale jakaś zazdrosna ku#wa zarysowała mi cały bok dzięki Bogu moja panna przyczaiła swoją sąsiadeczkę przez okno, szkoda została "zlikwidowana z ac" a psy już się zajęły sprawą uszkodzenia mienia i odszkodowania uszkodzeniu uległ lewy przedni błotnik, lewe drzwi, lewy tylny błotnik oraz 2 lewe boczne szyby.
i na deser foteczki ze spotu z koleżkami z klubu