Corsa C 1.2

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie C.
ODPOWIEDZ
szulczyk
Bez listowiec ;-)
Posty: 2
Rejestracja: 2 lis 2015, o 09:18
Imię: Kamil
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Corsa C 1.2

Post autor: szulczyk »

Witam,



Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1

Błąd wyskakuje cyklicznie po przejechaniu 300-500 km.


Generalnie nie sądzę aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić.

Jakie powinien mieć wartości przepływomierz i w jakich zakresach obrotów?

Ostatnio wymieniałem świece i zrobiłem kalibracje gazu ,która wg programu zakończyła się sukcesem.



Poniżej zrzut z Op-com :



Napięcie akumulatora,14.5 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.78 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.24 V
Obliczona pozycja przepustnicy,5 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,901 obr/min
Przepływomierz powietrza,1.55 V
Przepływomierz powietrza,9.21 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,2.39 V
Temperatura cieczy chłodzącej,48 °C
Temperatura powietrza wlotowego,3.33 V
Temperatura powietrza wlotowego,25 °C
Sensor zbiornika paliwa,3.86 V
Sensor zbiornika paliwa,2 Mala predkosc
Ciśnienie oleju,Normalne
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.25 V
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),100 kPa
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.00 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),823 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
O2 Pętla sensora,Zamknięte
B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),23 % - ????
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-12 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Aktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Zmniejsz. cisn.
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,901 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,860 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Rozruch zimn.
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,1.8 ms
Czas wtrysku,4.9 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,0 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV
Wzgledne obciazenie silnika,6 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,11
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Aktywny
Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny
Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes
Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes
Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes
BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay
Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay+
-52
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”