
Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Wystąpił problem z półosiami narazie w teori chce sie dowiedziec jaki jest dokładny i sprawdzony sposob bo na forum jest ich duzo. I sam dokladnie juz nie wiem o co chodzi a wiele cors z tego co widzialem ma juz silnik 2.0... Slyszalem o tym ze pasuja drazki od kadeta 1.6d, ze mozna spawac oryginalne od dawcy (calibra). Pytanie co z piasa przegubem czy te dac od calibry?? czy moze moje beda pasowac pod nowe drazki?? Prosze o pomoc i cenne rady bo silnik juz czeka na wsadzenie 

- mehes
- Moderator Leader
- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Nie polecamy spawania półosi ... najlepszym rozwiązaniem jest dorobienie pasujących http://www.motomax.pl/
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Czemu? Ja mam skracana półoś - spawaną, od czasu wsadzenia wolnossacego 2.0 dzielnie daje sobie rade. Od prawie roku dzielnie daje sobie rade z Turbo. Przeżyła pare wypadów na tor i kilka innych moich wybryków i ma się świetnie. Grunt, żeby to zrobić dobrze z technicznego punktu widzenia. Jak widac na moim przykładzie da się-=m&m=- pisze:Nie polecamy spawania półosi ...

CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Z dotychczasowego doświadczenia wynika, że spawane półosie wcześniej lub później puszczały co stanowi poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa jazdy. Ostatnio na zeszłorocznym zlocie podczas upalania na torze komuś puściła. Wcześniej słyszałem m.in o tigrze, której właściciel oddał do jakiegoś speca, który odpowiednio je ponacinał następnie naspawał tuleje itp. i też puściła. Dlatego z mojego punktu widzenia lepiej dorobić na zamówienie. Nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie.Fifo pisze:Czemu?-=m&m=- pisze:Nie polecamy spawania półosi ...
Ps. swap-na-c20let-c20xe-c20ne-i-in-2-0-jak ... 67007.html
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
a u mnie weszly ori polosie bez spawania i dorabiania 

Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
A te od kadeta co bylo juz pisane beda pasowac?? Do tego piasta z calibry?? Silnik juz wyjety wiec chcialbym juz wiedziec jakes konkrety
Tez nie jestem zwolennikiem spawania nawet moj znajomy mechanik powiedzial ze on tego sie nie podejmie ze jak chce moge isc do kogos innnego. Pytanie z innej beczki jaka jest pompa w calibrze 2.0 8v c20ne bo moja od 1.2 8v mono nie bedzie pasowac 100%

- marek-rz
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 00:22
- Lokalizacja: Racibórz Śląsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Ja mam pompę seryjną i daje rade bez problemów a też miałem x12sz wczesniej
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
no ale to jest chyba 0.75 bara a tam jest napewno ponad 1.5 bara wiec traci sie na mocy niestety ..
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Wydra9 jesteś moim ulubieńcem. Co rusz odkrywasz problemy nie do przejścia w swapie, podczas gdy kilka postów wyżej dostałeś rozwiązanie gotowe - podane niemalże na tacy. Jest link, w którym jest niedośc, ze opisane to jeszcze czesć udokumentoiwana zdjęciowo. Nic prostszego, jak sięgnąc do zrobionego przez kogoś manuala i skorzystac z jego pracy i wiedzy - jest za darmo! Zaraz się ktoś wypuści, ze jest po angielsku - no trudno, takie życie - albo słownik w rekę, albo trzeba się uśmiechnać do jakiegoś znajomego. Jak ja robiłem swapa to było tylko po holendersku - dla mnie jak suahili a i tak dałem rade przetłumaczyć co trzeba. Problem to chcieć.
Oczywiście, ze Twój znajomy mechanik nie podejmie się spawania półosi...i dobrze - do tego nie potrzebny Ci mechanik, tylko qmaty tokarz.
Wiem, ze jest srylion swapów w Polsce zrobionych gdzies po garażach w oparciu o wiedze: "bo mi się wydaje...a mojemu znajomemu mechanikowi tez się wydaje" - i potem większości się wydaje, ze mają dobrze swapa zrobionego, tylko ze silnik wisi krzywo, tylko, ze ociera o podłużnice, tylko, ze nagminnie tracą się biegi, tylko, ze cos się urywa, tylko, ze nie ma mocy, tylko, ze przerywa, tylko, ze się zapalił, tylko, że... never ending story...dżizaz. A jaki jest problem skorzystac z manuala, w którym sa wymiary i krok po kroku co trzeba zrobić?
m&m - masz racje, komus się urwała na zlocie spawana półoś w zeszłym roku - bo była spawana tak jak i cały swap był zrobiony. Potem sie zaciągneli do jakiegos mechanika, który pospawał znowu na drucie i tak w kółko - no to potem chodzą legendy, ze sie spawane półosie ukrecają. Dziwne, ze naprawiane/spawane wały napędowe w cięzarówkach się nie ukrecają od gigantycznego momentu...
Oczywiście, ze Twój znajomy mechanik nie podejmie się spawania półosi...i dobrze - do tego nie potrzebny Ci mechanik, tylko qmaty tokarz.
Wiem, ze jest srylion swapów w Polsce zrobionych gdzies po garażach w oparciu o wiedze: "bo mi się wydaje...a mojemu znajomemu mechanikowi tez się wydaje" - i potem większości się wydaje, ze mają dobrze swapa zrobionego, tylko ze silnik wisi krzywo, tylko, ze ociera o podłużnice, tylko, ze nagminnie tracą się biegi, tylko, ze cos się urywa, tylko, ze nie ma mocy, tylko, ze przerywa, tylko, ze się zapalił, tylko, że... never ending story...dżizaz. A jaki jest problem skorzystac z manuala, w którym sa wymiary i krok po kroku co trzeba zrobić?
m&m - masz racje, komus się urwała na zlocie spawana półoś w zeszłym roku - bo była spawana tak jak i cały swap był zrobiony. Potem sie zaciągneli do jakiegos mechanika, który pospawał znowu na drucie i tak w kółko - no to potem chodzą legendy, ze sie spawane półosie ukrecają. Dziwne, ze naprawiane/spawane wały napędowe w cięzarówkach się nie ukrecają od gigantycznego momentu...
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- mehes
- Moderator Leader
- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Mały OT sam śmigam ciężarówką w której mam skracany i spawany wał napędowy jak dotej pory ok.Fifo pisze: Dziwne, ze naprawiane/spawane wały napędowe w ciężarówkach się nie ukręcają od gigantycznego momentu...
A jako ciekawostkę powiem że też skraca/wydłuża się ramy.
Wydra9 jeśli masz jeszcze inne pytania nie dotyczące półosi i układu napędowego to zakłaadaj nowe wątki.
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- marek-rz
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 00:22
- Lokalizacja: Racibórz Śląsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Wracając do początkowego tematu ja mam c20ne na f13 i daje rade (pół osie przeguby zostały z 1,2) jak na razie wszystko spisuje się dobrze, kilka osób pisało ze takie rozwiązanie zamula auto ale jeszcze nie miałem okazji spiknąć się z żadna CB c20ne i np f16 więc nie wiem jak to jest w praktyce
- pajak2444
- Świeżak
- Posty: 88
- Rejestracja: 7 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: Długołęka/Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
C20NE z F16, przeguby skrzyni biegów kadett 1.6 diesel, reszta seria corsa 1.2 i jest malina.
to najprostszy sposób bez spawania i dorabiania.
to najprostszy sposób bez spawania i dorabiania.
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Wytrzymają moje są sporo cieńsze od tych z calibry
Dzięki za wszystkie odpowiedzi 


-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:34
- Imię: Wojciech
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Witam panów czy klimatyzacja z 1.4 8v ecotec będzie pasować do 2.0 8v?
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Corsa B swap z 1.2 na 2.0 8v - problem z półosiami itp.
Chyba troche nie ten wontek
warto zalozyc nowy w dziale silnika 

