Witam Was bardzo serdecznie , ostatnio zabrałem się za swapik w swojej Corsie. Podczas prac wyszło pare komplikacji , a wiec do rzeczy .
Silnik jest na szeroki pasek oraz jest wyposażony w pompe wspomagania , dzis jak przykładalem pompe to zdawało mi się ze moze nie wejsc bedzie po prostu za ciasno . Dlatego zastanawiam sie czy przerabiacie na stary typ paska i napinacie go alternatorem ?
Druga sprawa to pół osie , mam długo pół os z vectry a 1.8 i teoretycznie pasuje . Lecz w praktyce wyglada to inaczej , jak dokręcam przegub do zwrotnicy to z czasem nie moge obracac kolem , gdyz cos blokuje . Zobaczylem ze przeguby z vectry maja kolniesz który opiera sie o zwrotnice z Corsy i w tym tkwi problem , myślę aby go zeszlifować .
Silnik juz odpala , w sumie to zostały mi te dwa problemy , przerobić wydech i cieszyc sie z jazdy . Jakies niespodzianki mnie jeszcze czekaja ? czy te plus zrobienie lapy to jest wszystko ?
Pare pytań - Swap C20NE + F16
-
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 09:22
- Imię: Darek
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Pare pytań - Swap C20NE + F16
Ja bym zostawił szeroki pasek bo waski szybko sie zuzywa i piszczy. Półoski w swojej F16 mam z astry F diesel. Jedynie trzeba zrobic dalej rowek na wieloklinie zewnetrznym aby zabezpieczenie przesunac. Wodzic od zmiany biegów bedziesz miał tez za krótki przy skrzyni
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 paź 2015, o 20:06
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Pare pytań - Swap C20NE + F16
Troszke juz sobie poradzilem , bo dalem alternator z 1.2 i kolo dalem z szerokiego paska . Teraz musze pasek dobrac bo jest troszke za dlugi i kolo pasowe od alternatora dotyka podluznice. Terez problem mam z dlugo pol osia , mam wsadzona z vectry a 2.0 dluga bez absu. Tylko jest problem ze jest za dluga , plan mam aby wywalic zewnetrzny przegub i pol os skrocic z 2 centta badz do rowka i przetoczyc nowy , a kolo blokowalo sie wystarcz dac podkladke miedzy przegub a lozysko 
