
z jakichs tam lepszych wypasow ma zmienna sztywnosc amorkow - 2 pozycje, aktywny tempomat-to juz praktycznie jedzie samo wtedy, 8 biegowy automat, wentylowane stolki. nie wiem czy to wlasnie zasluga perforowanej skrory, ale zima nigdy nie uzylem grzania fotela. kupilem z przebiegiem 37 tysi, aso i stan auto wydaja sie to potwierdzac

Z wad: wysoka osoba nie znjadzie idealnej pozycji za kolkiem-jak ktos lezy to mu spasi, e60 wypada lepiej pod tym wzgledem, siedzi sie tam ciut nizej, i najwieksza wada-brak szperunku

Modow nie bedzie bo cena i pod maska ciasno, i byc moze skrzynia za slaba. z internetowych zasobow wynika ze przenosi tylko 550Nm, choc to to samo co is-f, gs-f, rc-f. blizej lata pomysle nad aktywnym dolotem i wydechem, zeby zaczal troche glosniej gadac, choc to co jest w serii wcale zle nie jest jak sie ma jeszcze takiego hooligana jak corsa. musze jeszcze rozkminic temat silnika bo ten sam w LSie ma 380KM i praktycznie 500Nm choc nie wiem czy ta roznica moze byc odczuwalna
