SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
- Imię: tippie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
Witam, jestem praktycznie na końcu swapa z 1.2 8v na 1.4 16v, po walce z niepasującą łapą, pasowaniem kolektora podszybia pod a'la kolektor Mantzel, uszczelnianiem tego i tak dalej. Ogólnie wszystko praktycznie jest zrobione, wiązka jest podpięta, aczkolwiek po swapie została mi jedną wtyczka wewnątrz auta nie podpięta i drugi problem, w wiazce od rozrusznika itp zostały mi nie podpięte 3 przewody czarny+ brazowy- i co istotne niebieski czerwony (?), Samochód kręci ale nie odpala, paliwo jest i podaje, świece czyste sprawne, podczas kręcenia nic się nie pali, check engine itp i teraz to co zrobiłem, podpiąłem na krótko cewke z myślą że to to, a tu niesoodzianka, check miga jakby nie było immo, a cały komplet jest przepięty z tigry, mojej tigry która działała więc nie ma możliwości że to to, ktoś coś wie? Chociaż od czego jest ten niesbiesko czerwony przewód?
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
Jak podpiąłeś na krótko cewkę? przecież tam są impulsy wyzwalania... nie da się jej na krótko podpiąć żeby działała
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
- Imię: tippie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
Czyli wszystko jasne, działać nie będzie ma ktoś jakiś pomysł co z tym niebiesko czerwonym kablem? Jakieś schematy? Bo niczego nie mogę znaleźć na ten temat
- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 817
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
czerwono niebieski to u mnie było zasilanie przekaźnika pompy paliwa spróbuj na krótko przez żarówkę podpiąć do 12V tam w wiązce powinieneś mieć więcej grubych czerwono niebieskich to jest zasilanie silnika/instalacji silnika. więc na to wychodzi że pompa ci nie działa bo nie ma zasilania
to mój temat z podłączaniem instalacji przy 2.0 kolory pewnie będą takie same.
http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=119&t=69474
to mój temat z podłączaniem instalacji przy 2.0 kolory pewnie będą takie same.
http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=119&t=69474
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
- Imię: tippie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...
Pompa chodziła na krótko, paliwo na listwie było więc to chyba nie to, cóż próbuje dalej, dzięki za ten temat trochę mi rozjaśnił