 
 
 
 
 Mam kilka pytań przy okazji. Przy dokładaniu elektrycznego wspomagania przerabiałeś może skrzynkę bezpieczników tą po lewej pod deską? Z czego zakładałeś półosie? Czy mógłbyś zrobić dokładniejsze zdjęcie jak masz zamocowaną chłodnicę na dole i na górze?
 Mam kilka pytań przy okazji. Przy dokładaniu elektrycznego wspomagania przerabiałeś może skrzynkę bezpieczników tą po lewej pod deską? Z czego zakładałeś półosie? Czy mógłbyś zrobić dokładniejsze zdjęcie jak masz zamocowaną chłodnicę na dole i na górze?
 Interesowała mnie tylko ta skrzynka, resztę mam oryginalną, tylko przekładałem wiązkę ze starszego silnika właśnie z dużą skrzynką i mnie ciekawiło, jak to rozwiązałeś, bo u mnie się nie mieści pod deską. Jakbyś kiedyś był na miejscu i sobie przypomniał o mnie, to cyknij kilka zdjęć.
 Interesowała mnie tylko ta skrzynka, resztę mam oryginalną, tylko przekładałem wiązkę ze starszego silnika właśnie z dużą skrzynką i mnie ciekawiło, jak to rozwiązałeś, bo u mnie się nie mieści pod deską. Jakbyś kiedyś był na miejscu i sobie przypomniał o mnie, to cyknij kilka zdjęć.   Śledzę temat, jest bardzo ciekawy.
 Śledzę temat, jest bardzo ciekawy.  
 
 







miałem u siebie c20xe i nic nie trzeba było ciąć... oryginalny kolektor ładnie pasuje się w przygotowane w misce olejowej miejsce. Poza tym miejsce cięcia bardziej odpowiada problemom związanym z brakiem miejsca na wentylator chłodnicy niż na szuranie po asfalcie.



 
 














Jaką masz tą chłodnicę? Jaka grubość rdzenia?
