Jak już jesteśmy przy temacie turbo w silnikach na "Z"
Od momentu założenia kitu od FMIC wywalało mi błąd 1106-12
Czasem 1243-58.
Różne kombinacje robiłem żonglowałem spręzynami DV, samymi zaworami, turbinami, czujnikami.
1106 pojawiał sie przy zapchanym IC.
Pojawiał się też przy przeładowaniu, gdzie powinien mieć prefix 11.
Ale nie.
Mam jedną mapę zrobioną zanim popłynęły tłoki.
Tam był w mapie przestrojony czujnik ciśnienia doładowania.
W dół o 0,1 bara.
Bo OPC ma czujnik 2,5 bara, padało podejrzenie, że czujnik ma za mały zakres.
Czyli 1,51 bara mogło skutkować takim błędem.
Ale wtedy nie sprawdziliśmy, bo popłynęły tłoki.
Dziś wpadłem na genialny pomysł, żeby wgrać tą mapę.
I błędu nie ma.
Auto idzie jak przecinak.
Czyli reasumując objętość/bezwładność układu dolotowego ma duże znaczenie.
Mam większy IC i grubsze węże - i dlatego 1106-12.
Mapę tez trza umieć robic
