Regulator biegu jałowego

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
graba
Świeżak
Posty: 85
Rejestracja: 28 lis 2002, o 11:57
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Regulator biegu jałowego

Post autor: graba »

Panowie czy jak ktos mial wymieniany ten regulator to sygnalizowala mu to kontrolka komputera, bo bylem na komputerze i pokazalo mi tylko blad przeplywomierza(poruszł kostka i bylo ok :-D )ale komputer nie wspomnial nic o tym regulatorze i niewiem czy go wymieniac czy nie :(
jak by ktos cos napisal to bylbym dzwieczny :lol:
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Mój jak ostatnio szwankował to TECH też nie pokazywal żadnych błędów. U mnie na szzcęście skończyło się tylko czyszczeniu.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

jak wspominasz o tym regulatorze to mnie szlak bieze, jak podlaczyli mi auto w serwisie pod kompa to za samo wskazanie usterki wzieli chyba 140 zl + i plus regulator, ktory zreszta wziolem z innego zrodla i wyszlo juz taniej, ale wracajac do twojego pyatania komp wskazal ze to wlasnie regulator :zakrecony: :zakrecony:
graba
Świeżak
Posty: 85
Rejestracja: 28 lis 2002, o 11:57
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: graba »

Arts czy zapalała ci sie kontrolka kompa na desce jak miales ten shit
do wymiany
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Mnie się zapalała i natychmiast gasła
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
graba
Świeżak
Posty: 85
Rejestracja: 28 lis 2002, o 11:57
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: graba »

Dzieki Jedrus ale teraz już nic nie wiem bo jak mi sie zachowywala tak jak tobie to komp pokazal blad przeplywomierza , ale nie robilem tego w serwisie
dlatego pojade chyba jeszcze do serwisu.Dzieki za pomoc Jedrus :-D
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

mi tez sie palila na poczatku i gasla, ale pozniej palila sie caly czas i trzeba bylo cos juz zrobic z tym
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

No na szczęście moja jeszcze nie doszła do tego stadium (żeby się ciągle paliła). tfu tfu :grin:
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
WujkO
Nowy
Posty: 115
Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WujkO »

u mnie jak sie skopał silniczek krokowy to check engine nie świcił sie ciągle
zauważyłem taka prawidłowość:
mieszkam poza miastem wiec aby dojechać do niego silnik pracuje na wyższych obrotach (filozofia .... ,nie... ??:)), jednak po dojechaniu do pierszego/drugiego skrzyzowania gdy musiałem troche postać na światłach kontrolka sie zaswiecała i już raczej swieciła cały czas
pozdrawiam

Ł.W.

Golf III, 1.4i
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”