Mam taki maly dylemat...

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

W moim przypadku to tylko kupienie farby...

A i jeszcze jedno. Czy ktos z was (corsa a) ma zaspawana klape?
Jesli tak to jak robiliscie mechanizm otwierania? Bo corsa ma troche
odwrotnie :placz:
Obrazek
CRITERS
Nowy
Posty: 347
Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: CRITERS »

Elo ja mam zaspawaną klapkę i powiem że wyglada to jak najbardziej fajnie, a co do tego jak zrobiłem otwieranie to tak:
1.usunąłem stare otwieranie (ten taki brzydki guzik co na zewnątrz jest razem z taka listwą plastikową)
2.zostawiłem tylko cięgno które podciąga zamek
3. dokręciłem do tego cięgna drugie cięgno od siłownika
4. zamontowałem siłownik na takim wzmocnieniu wewnątrz klapy
5. siłownik jest ten sam co w centralnym zamku (kupiłem komplet siłowników do centralnego zamka 2 poszły w dzwi razem z układem sterujacym prace obydwu)
6.kupiłem guzik sterujacy siłownikiem ktory zamontowałem wewnątrz samochodu(dokładnie po lewej stronie kierownicy na desce rozdzielczej tam gdzie jest taka wnęka pod przyciskiem do swiateł)
7. i na koniec podłaczyłem to wszystko gdzies juz nie pamietam dokladnie gdzie ale gdzies tam gdzie sa bezpieczniki.
8. tylko trzeba uwazac przy otwieraniu klapy zeby slownika nie spalic jak za dlugo ktos przytrzyma guzik to moze to nastapic. (przynajmniej u mnie tak sie moze stac poniewaz nie montowalem zadnego dodatkowego ukladu sterujacego praca silownika)
9. ten uklad mam zamontowany przy centralnym zamuk
10. ale od czasu kiedy to zrobiłem tzn. od czerwca ost. wakacji nie narzekam .
Pozdrowienia przesyła Criters
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”