Włączający się wentylator chłodnicy
-
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Włączający się wentylator chłodnicy
witam wszystkich
mam corse 1.4 16v rok 96/97
moze to moje dziwne odczucie ale czasami w lato jak np: stoi sie w kolejce do MC"driva po 5-6 minutach czekania wlacza sie wentylator przy chlodnicy bo temp.plynu chlodzacego osiagnela 100 stopni !!!!!!!!
moze to wina malo wydajnej chlodnicy ,,, moze pompa wodna albo te corsy tak juz maja poprostu jak jest cieplo (tzn.lato) jak sie jedzie nomalnie nie ma problemu ale jak sie stoi dluzej w korkach i jedzie metr na 10 min to jest to zjawisko ktore sie czesto powtarza
nie wiem jak u innych ma sie ta sprawa chcialbym byc spokojny wic prosze o wypowiedzi
a i zapomnialem dodac ze jak zalaczy sie wentylator pochodzi kilkanascie sekund i wylacza sie ale co z tego jak wlacza sie po 5-8 min????
pozdrawiam
mam corse 1.4 16v rok 96/97
moze to moje dziwne odczucie ale czasami w lato jak np: stoi sie w kolejce do MC"driva po 5-6 minutach czekania wlacza sie wentylator przy chlodnicy bo temp.plynu chlodzacego osiagnela 100 stopni !!!!!!!!
moze to wina malo wydajnej chlodnicy ,,, moze pompa wodna albo te corsy tak juz maja poprostu jak jest cieplo (tzn.lato) jak sie jedzie nomalnie nie ma problemu ale jak sie stoi dluzej w korkach i jedzie metr na 10 min to jest to zjawisko ktore sie czesto powtarza
nie wiem jak u innych ma sie ta sprawa chcialbym byc spokojny wic prosze o wypowiedzi
a i zapomnialem dodac ze jak zalaczy sie wentylator pochodzi kilkanascie sekund i wylacza sie ale co z tego jak wlacza sie po 5-8 min????
pozdrawiam
X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
u mnie to samo z jedna roznica, wiatrak wlacza sie przy jakichs 97-98 stopniach
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
u mnie jest tylko plyn i nowy termostat i tak sie dzieje. normalne.
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w moim combo mam termostat ktory sie otwiera przy 93stopniach natomiast wentylator wlacza sie przy ok. 102stopniach, silnik nagrzewa sie przy postoju od 93 do 102 w dosc krotkim czasie, jakies 5-6 min
kiedys mialem sytuacje ze wentylator zalaczal sie juz przy 93stopniach ale jak sie pozniej okazalo przyczyna byla zbyt mala ilosc plynu w ukladzie
kiedys mialem sytuacje ze wentylator zalaczal sie juz przy 93stopniach ale jak sie pozniej okazalo przyczyna byla zbyt mala ilosc plynu w ukladzie
c20mboT
-
- Nowy
- Posty: 115
- Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
takie zachowanie jest normalne
temperatura wrzenia płynu w układzie chłodzenia wzrasta ponieważ jest on pod cisnieniem ( nawet do 110 st C) wiec niczym sie nie przejmujcie, wentylator sie włacza by obnizyc temerature i dzieje sie tak w kazdym samochodzie a w Polonezie 1,6 to wogule po 3 min juz ...
temperatura wrzenia płynu w układzie chłodzenia wzrasta ponieważ jest on pod cisnieniem ( nawet do 110 st C) wiec niczym sie nie przejmujcie, wentylator sie włacza by obnizyc temerature i dzieje sie tak w kazdym samochodzie a w Polonezie 1,6 to wogule po 3 min juz ...
pozdrawiam
Ł.W.
Golf III, 1.4i
Ł.W.
Golf III, 1.4i
-
- Nowy
- Posty: 197
- Rejestracja: 17 maja 2002, o 19:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moze corsy A tak maja....
u mnie jest podobnie, ostatnio wlaczyl mi sie wentylator jak jezdzilem w upal po terenie, ale to byla bardzo dluga i wolna jazda po dosc trudnym terenie(na szczescie jest dosc duzy przeswit). Moze starsza technologia jest mniej wysilona i przez to sie nie przegrzewa tak szybko




...::Corsa A from Bydgoszcz ::...
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
U mnie jest to samo co u Kristo i MadMaca - w zimie to normalnie ledwo się wskazuwka wychyla poza niebieskie pole. A w lecie też większej róznicy nie ma. Ostatnio chłodnica włączyła mi się jakieś 2 tyg. temu ( zaraz po zaspawaniu klamek) ponieważ zatrzasnąłem sobie kluczyki przez przypadek gdy furka chodziła. Na dodatek w tym dniu tankowałem około 20 litrów(nie było więc mowy o tym żeby furka sama zgasła) więc zanim otworzyłem drzwi upłynęło około 2 h . W tym czasie w środku zrobiło się troszkę ciepło ponieważ ogrzewanie było nastawione na max a dmuchawa na 2.Chłodnica włączała sie chyba z 5 razy. Z tego co pózniej wyszło z licznika dziennego kilometrów to na 20 litrach przejechałem 83 km.
A wszystko to wydarzyło się w dniu w którym odebrałem autko od blacharza i nie zdąrzyłem jescze zainstalować systemu awaryjnego na takie przypadki.
PS. pozdrowienia przesyła Criters






PS. pozdrowienia przesyła Criters
Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie zdradze jak się dostałem bo mi szkoda tego co by mi mogło zniknąć z corsyki
. Ale udało się . A co do zatkania rury wydechowej to próbowałem i tylko obroty rosły a silnik ani drgną . I w moim przypadku nie dało się zgasić silniczka. A systemu awaryjnego nie miałem więc musiały wystarczyc druty itp. itd......







Pozdrowienia przesyła Criters