Jaka długość śruby

ODPOWIEDZ
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Jaka długość śruby

Post autor: ronin21 »

ile powinna wkręcić się śruba przy feldze,dzisiaj zakładałem felgi i przed założeniem zmieżyłem ile wystaje gwintu 14mm no i tyle chyba się wkręciło czy to będzie wystarczające czy będzie zamało.
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Zazwyczaj producenci podają ilość obrotów - min. dopuszczalna to 4,5 obrotu, bezpieczna 5.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

do tematu

Post autor: ronin21 »

dzięki za odpowiedz,sprawdziłem i tył wkręca się prawie 6pełnych obrotów ,ale mam problem z przodem bo tylko 3 obroty śruby musze kłupić dłuższe.ale mam jeszcze jedno pytanie założyłem felgi 13 i opony 185/70 i przy skręcie w lewo poprostu kierownica zostaje w miejscu przypuszczam że to wachacz,ale czy może to być wina opon.jak nie to jaki jest koszt naprawy wachacza.
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

ronin a felgi jakie masz 13cali na ile cali? bo oponka 185/70 przypuśćmy na 5,5 calowej feldze wygląda strasznie !!!
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

do tematu

Post autor: ronin21 »

bodajze 6 cali,ale czy to może byc tego przyczyna że lewa strona tak chodzi czy wina wachacza
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

Jak to kierownica Ci zostaje w miejscu, po skręceniu kół czy w jakim momencie, bo nie rozumiem o co Ci chodzi, nie odbija Ci kiera po skręcaniu czy jak?
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

do tematu

Post autor: ronin21 »

podczas jazdy jak skrecam w lewo to kierownica nie odbija koła zostają skręcone,normalnie powinna odbić
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

Na poczatku sprawdziłbym ustawienie geometrii - bardzo często ustawienie pomaga.
Co do śrub - to koniecznie kup dłuższe (pamietaj o stożku i gwincie - M12*1,5). Nie jeździj tak, nie ryzykuj.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

do tematu

Post autor: ronin21 »

a ile takie ustawienie będzie kosztować,czy drogie takie coś jest
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

mysle ze dobry warsztat weźmie około 100 - 150 PLN
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
ronin21
Świeżak
Posty: 46
Rejestracja: 8 mar 2003, o 22:47
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

do tematu

Post autor: ronin21 »

a myślisz że to pomoże,że ta lewa strona nie odbija z tego powodu,a wachacz to też chyba wchodzi w gre?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”