Gaz w corsi

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
mmike
Świeżak
Posty: 29
Rejestracja: 3 cze 2003, o 09:24
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Gaz w corsi

Post autor: mmike »

Na poczatku chcialbym sie przywitac, poniewaz to moj pierwszy post na tym forum, aczkolwiek biernie uczestnicze w jego zyciu juz od dluzszego czasu.

A teraz do rzeczy. Chcialbym poprosic forumowiczow jako ludzi siedzacych najblizej tematu opla corsy o porady i sugestie w kwesti jak wyglada sprawa LPG w tym malenkim autku. Chodzi mi tu glownie o spostrzezenia ludzi , ktorzy mieli badz maja doczynienia z paliwem LPG w swoich corsach. w mojej corsi mam silniczek 1.0 12v (corsa B, 98r). Domyslam sie, ze wielu z was powie: Po co Ci gaz przy takim silniku !!?? . Ale to juz tak jest, ze jesli ktos duzo jezdzi to jakby tanio nie jezdzi wolalby jeszcze taniej ;) Jesli chodzi o moc to tez licze sie z pewnym spadkiem, ale przy tych marnych 54 KM to niech juz chociaz bedzie ekonomicznie ;) Konkrentnie chcialem zapytac o zagrozenia jakie moge napotkac wraz z montazem LPG. Slyszalem , ze silnik lubi zaczac jesc olej, gaz lubi wybuchac i powodowac szkody w silniku , itp. Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek sugestie zwiazane z tematem LPG.

Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

jedyna sugestia to zainstaluj w jakims dowsiadczonym zakladzie, nawet jesli oznaczaloby to o pare zloty drozsza instalacje.
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

co do oleju to silnik sobie lubi "cos zjesc" ja na jakies 3000 km dolewam ok 0,5 (moze wiecej)litra.Co do "gaz lubi wybuchac i powodowac szkody w silniku " no ja przejechalem juz jakies 10 tys od zalozenia i mi nic nie wybuchlo :D moze to przy jakis chalupniczych instalacjach.Co do spadku mocy jakbys zalozyl ja na wtrysku to moc by ci sie podniosla :D ale niestety taka instalacja jest 2x drozsza od zwyklej.Wg mnie sie to nie oplaca bo przy dorbym wyregulowaniu zwyklej instalacji nie odczujesz spadku mocy a nawet jak twierdzi Adamxxl i inni(ja tego nie odczulem )auto bedzie zwawsze niz na benzynie.
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

swiete slowa feliks podstawa dobre swiece nowe kable nowy fitr powietrza zawsze stan plynu chlodniczego i furka lepiej lata niz na bezynie
mmike
Świeżak
Posty: 29
Rejestracja: 3 cze 2003, o 09:24
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: mmike »

Dzieki wszytkim za porady :)
POstaram sie zainstalowac LPG w jakiejs dobrej firmie.
PS. Moze mi ktos polecic jakis zaklad w Kraku, tudziez jego okolicach ??
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

Feliks pisze:.......placa bo przy dorbym wyregulowaniu zwyklej instalacji nie odczujesz spadku mocy a nawet jak twierdzi Adamxxl i inni(ja tego nie odczulem )auto bedzie zwawsze niz na benzynie.
wywołany do odpowiedzi muszę dodać, że u mnie :
praca (na bęzynie)przed założeniem instalacji, a po założeniu (na gazie) można powiedzeć, że to samo.
z instalacją z mikserem, mikser stanowi zwężkę i przy bęzynie zawsze pogorszą się osiągi, natomiast przy dobrze wyregulowanym gazie będzie tak samo jak przed instalacją (nie należy tego traktować jako pewnik!!)
natomiast po małych zmianach, przy moim silniczku, na gazowni z szerszymi oponami, jeżdzi mi się o wiele lepiej niż przed instalacją na bęzynie i wąskich oponach :D Po zmianach gazownię ustawiałem sam, a w zakładzie pewnie zrobiliby to lepiej
Zaibel
Nowy
Posty: 109
Rejestracja: 21 maja 2003, o 13:52
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Zaibel »

ja mam tylko taka mala suygestie jezeli chodzi o montaz butli - jezeli wsadzasz w kolo - to zwroc owage, zeby przy montarzu przypadkiem nie sciagli Ci blachy (butla w środku jest pusta - jak koło i sciagana na sroby, ktore wciagaja blache do srodka) moge zagwarantowac, ze jezeli autko troszke przezylo i miejscami widac juz rdze to po roku zacznie sie rozrywac.. .zwroc na to uwage - przy sztywnym montarzu za pomoca porzadnego płaskownika nie bedziesz miał zadnych problemow... ja zrobilem juz ladnie ponad 10kkm i musze przyznac, ze jestem bardzo zadowolony < corsa a > spala mi teraz srednio za 10 do 12 zl / 100km - jak za darmo ;] .. i potwierdzam - jak sie z kims scigam to tylko na gazie :grin: (aczkolwiek efekt polepszenmia osiagow jest właściwie pozorny - zwykle dzieje sie tak jezeli pompa paliwa byla przytarta - w corsach a zdarzalo sie to kiedy zabraklo paliwa i jezdzi sie na tzw. gazach...)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”