mam pytanie: czyja jest czarna Corsa z silnikiem 1.4 legitymująca się mocą 110 koni ? Mój brat ma taki sam motor w Kadecie i chciałem się dowiedzieć jakimi modyfikacjami uzyskano taki przyrost mocy.
Corsa 1.4 8V 110 Kmów w Modlinie
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
DeS
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Corsa 1.4 8V 110 Kmów w Modlinie
Witam CTM
mam pytanie: czyja jest czarna Corsa z silnikiem 1.4 legitymująca się mocą 110 koni ? Mój brat ma taki sam motor w Kadecie i chciałem się dowiedzieć jakimi modyfikacjami uzyskano taki przyrost mocy.

mam pytanie: czyja jest czarna Corsa z silnikiem 1.4 legitymująca się mocą 110 koni ? Mój brat ma taki sam motor w Kadecie i chciałem się dowiedzieć jakimi modyfikacjami uzyskano taki przyrost mocy.
POZDRAWIAM
DeS

DeS
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie ma! i nie bedzie!GUMIS2000 pisze:prawde rzecze kristo tam juz jest 16V
ano, zreszta moj bieg jalowy wyjawia conieco!markos pisze:modyfiklacji ogrom, prawda wow?to dziala!
trudno powiedziec, bo nie startowala wczoraj w modlinie zadna gsi... ale z seria gsi hmm... wow, jak sadze, da rade (od basisty 1 maja bylem szybszy)...UcHO pisze:To mam pytanie, WoW robi na 400m Gsi czy nie?
c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
opisy oznaczeń silników były kiedyś umieszczone na forum, więc jak napisał WoW jego silnik na stopień sprężania międzi 10 a 11 i wtrysk wielopunktowy. To oznaczają litery "XE"GUMIS2000 pisze:to dlaczego masz napisane ze :wow pisze:nie ma! i nie bedzie!GUMIS2000 pisze:prawde rzecze kristo tam juz jest 16V
gdyby istniał to by sie nazywał C13XER
oznaczenie XE za pojemnoscia tyczy sie 16 zaworowych
albo ja juz nic nie kumam
-
DeS
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Powiem szczerze że robie rozeznanie. Jak usłyszałem ile wyciągnąłeś z fabrycznych 60 koni to mnie troszkę rzuciło. :0 Napisz tak po krótce. Tak poprawdzie chyba łatwiej byłoby wsadzić C20XE, ale tak jak mówie chcę najpierw usłyszeć co Ty nakombinowałeś.wow pisze:DeS: pytanie podstawowe - ile brat chce przeznaczyc na silnik?
POZDRAWIAM
DeS

DeS
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przeciez to calkowita seria

Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
Jedrus
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hehehe no pewno że seria.
Moja też była seria
Może wypowiem sie za siebie:
baza 1,4 8v - mods
- wydech (kolektor Lexmaul, środek seria, końcowy Lexmaul-bez kata oczywiście)
- motor: głowica + wtrysk C14SE (wielopunkt), wałek Schrick, pompa paliwa od MPi
co do Wow'a - ma więcej
niewątpliwie ale brakuje mu mojej skrzyni
I tak jest wielki - GO WOW GO
Black Corsa B 3d RULEZ
Moja też była seria
Może wypowiem sie za siebie:
baza 1,4 8v - mods
- wydech (kolektor Lexmaul, środek seria, końcowy Lexmaul-bez kata oczywiście)
- motor: głowica + wtrysk C14SE (wielopunkt), wałek Schrick, pompa paliwa od MPi
co do Wow'a - ma więcej
I tak jest wielki - GO WOW GO
Black Corsa B 3d RULEZ
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) 
CTM#119
CTM#119
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przyjaciele drodzy 
1. zle kumacie. klania sie szkola oznaczen silnikow oplowskich adasia
x - oznacza stopien sprezania, ktory u mnie jest 11.5:1, a e - wtrysk wielopunktowy. w oznaczeniu silnika nigdzie nie jest zakodowana ilosc zaworow. w gruncie rzeczy przy takich mocach jakie osiagamy ilosc zaworow nie ma takiego znaczenia. roznica w przeplywach na glowicy 8v i 16v wychodzi powyzej 8000rpm. a napisane jest, ze gdyby istnial nazywalby sie c14xer, bo spelnia niskie normy emisji spalin
, jest 1.4, stopien sprezania jw, wtrysk jw, a moc podniesiona stad r 
2. DeS: faktycznie najlatwiej bedzie wsadzic do Twojego brata c20xe, albo c20ne (duzo tansze i prostsze w obsludze). koszty beda rowniez nizsze... ciesze sie, ze to co powiedzial keyser w modlinie odbilo sie echem jakos... milo to tak zawsze... ale do rzeczy...
bazowo silnik x14sz (60ps):
- konwersja na mpi z c14se: glowica, wiazka, kolektor ssacy - promotor
- obrobiona glowica: porty, zawory - chms
- doprezona (11.5:1), dotarta, poprawiona glowica - promotor
- walek 280 stopni na hydraulice - schrick
- walek regulowany na kole rozrzadu cat cams - chms
- rurowy kolektor wydechowy - risse motorsport
- de-cat pipe
- back box - sebring
- panel filter k&n
- piggyback ecu dastek unichip - majer-tech
i wszystko sie wydalo... czuje sie nagi i nie mam tajemnic
ale powiem Wam, ze to nie wszystko... szykujemy z promotorem dla Was kolejna niespodzianke
ale co bedzie psute tego jeszcze nie zdradze...
3. Jedrus: oj brak mi dobrej skrzyni, oj brak... o tyle o ile na zawody mam sposob na jej skrocenie to w codziennej jezdzie jest lipnie... na siekierkowskim powyzej 140 markos rzadzi (yeah baby!). i prosze mnie nie zawstydzac
jeszcze duzo roboty przed nami... chociaz rally crossowy pug 106 killed 
1. zle kumacie. klania sie szkola oznaczen silnikow oplowskich adasia
2. DeS: faktycznie najlatwiej bedzie wsadzic do Twojego brata c20xe, albo c20ne (duzo tansze i prostsze w obsludze). koszty beda rowniez nizsze... ciesze sie, ze to co powiedzial keyser w modlinie odbilo sie echem jakos... milo to tak zawsze... ale do rzeczy...
bazowo silnik x14sz (60ps):
- konwersja na mpi z c14se: glowica, wiazka, kolektor ssacy - promotor
- obrobiona glowica: porty, zawory - chms
- doprezona (11.5:1), dotarta, poprawiona glowica - promotor
- walek 280 stopni na hydraulice - schrick
- walek regulowany na kole rozrzadu cat cams - chms
- rurowy kolektor wydechowy - risse motorsport
- de-cat pipe
- back box - sebring
- panel filter k&n
- piggyback ecu dastek unichip - majer-tech
i wszystko sie wydalo... czuje sie nagi i nie mam tajemnic
ale powiem Wam, ze to nie wszystko... szykujemy z promotorem dla Was kolejna niespodzianke
3. Jedrus: oj brak mi dobrej skrzyni, oj brak... o tyle o ile na zawody mam sposob na jej skrocenie to w codziennej jezdzie jest lipnie... na siekierkowskim powyzej 140 markos rzadzi (yeah baby!). i prosze mnie nie zawstydzac
c20rsa, czlowieku meeen!

