Kiedy odcina zapłon na jakim biegu w 1.2 16V
-
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kiedy odcina zapłon na jakim biegu w 1.2 16V
Witam!
Jest do dla mnie wazne pytanko!jak mozecie to napiszcie mi ile na kazdym biegu i dokladnie przy ilu powinno zaczac odcina bo musze wyscalowac licznik!
Aha i przy ilu wlacza sie wentylator???
pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi!
aha i prosze nie spamujcie!
Jest do dla mnie wazne pytanko!jak mozecie to napiszcie mi ile na kazdym biegu i dokladnie przy ilu powinno zaczac odcina bo musze wyscalowac licznik!
Aha i przy ilu wlacza sie wentylator???
pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi!
aha i prosze nie spamujcie!
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
aha to bardzo bym prosil!jutro obejrze bo dzisiaj nie mialem czasu!dzieki za szybkie odpowiedzi i czekam jutro na info ktory bieg ileYAQB pisze:Akurat w 1.2 16 moge pomoc. Napewno mi sie zdarzy to przyuwaze, skoro tak nalegasz, zeby zazynac silnik ;p. A z tym zerem mam tak samo.

ps czasem trzeba poprzeciagac zeby odmulic autko

pozdrawiam

fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tzn jak mozesz to mi jeszcze powiedz na biegu jalowym ile masz obrotow jak jest nagrzany silnik-chodzi mi bez zadnego ssania auto ani nic!YAQB pisze:Jeno sie tylko zastanawiam na ile "nasze" predkosci beda "kompatybilne". Acha - no i nie obiecuje, ze sprawdze ile jest na 4 i 5, bo jakos w Wawie nie specjanie mam ochote tak ganiac po centrum
wystarczy mi odciecie na jedynce i na jalowym

pozdrawiam i dziekuje
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witam!
No wiec tak ... wiadomo pomiar "z dokladkoscia" oka i dzialek podzialki. Zarowno na obrotomierzu jak i V-mierzu m-dzy kolejnymi "pelnymi" cyframi sa 3 kreski a zatem ...
- wolne obroty - 3-cia kreska przed 1 > ~750rpm
- bieg 1 - granica pomiedzy ostatnia czerwona kreska "cienka" a "gruba" szacuje na 1/2 m-dzy 6 a 7 tys czyli > ~6500rpm przy predkosci (fabrycznie zaznaczonej czerwona kreseczka na V-mierzu hehe - ciekawe dlaczego ;p) 50km/h+ (czyli rozumiem przez to 50 moze 51 .. wiadomo heh)
- bieg 2 - wskazanie obrotomierza j.w.; V-mierz "prawie" 1-sza kreska po 80 km/h > szacuje na jakies 82km/h
No to tyle z mojej strony.
No wiec tak ... wiadomo pomiar "z dokladkoscia" oka i dzialek podzialki. Zarowno na obrotomierzu jak i V-mierzu m-dzy kolejnymi "pelnymi" cyframi sa 3 kreski a zatem ...
- wolne obroty - 3-cia kreska przed 1 > ~750rpm
- bieg 1 - granica pomiedzy ostatnia czerwona kreska "cienka" a "gruba" szacuje na 1/2 m-dzy 6 a 7 tys czyli > ~6500rpm przy predkosci (fabrycznie zaznaczonej czerwona kreseczka na V-mierzu hehe - ciekawe dlaczego ;p) 50km/h+ (czyli rozumiem przez to 50 moze 51 .. wiadomo heh)
- bieg 2 - wskazanie obrotomierza j.w.; V-mierz "prawie" 1-sza kreska po 80 km/h > szacuje na jakies 82km/h
No to tyle z mojej strony.
CTM #204
-
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ok z gory dzieki bardzo pomoglesYAQB pisze:Witam!
No wiec tak ... wiadomo pomiar "z dokladkoscia" oka i dzialek podzialki. Zarowno na obrotomierzu jak i V-mierzu m-dzy kolejnymi "pelnymi" cyframi sa 3 kreski a zatem ...
- wolne obroty - 3-cia kreska przed 1 > ~750rpm
- bieg 1 - granica pomiedzy ostatnia czerwona kreska "cienka" a "gruba" szacuje na 1/2 m-dzy 6 a 7 tys czyli > ~6500rpm przy predkosci (fabrycznie zaznaczonej czerwona kreseczka na V-mierzu hehe - ciekawe dlaczego ;p) 50km/h+ (czyli rozumiem przez to 50 moze 51 .. wiadomo heh)
- bieg 2 - wskazanie obrotomierza j.w.; V-mierz "prawie" 1-sza kreska po 80 km/h > szacuje na jakies 82km/h
No to tyle z mojej strony.


ale potwierdza sie moje zdanie ze na ctmie mozna polegac

jak bedzie cos trzeba to tez bede staral sie pomoc

pozdrawiam

fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
- Nowy
- Posty: 183
- Rejestracja: 10 kwie 2003, o 18:07
- Lokalizacja: Giżycko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hmmm , czemu ja w corsie 1,2i 8V mam tak posrane ???
1 bieg odciecie przy 55 km/h
2 bieg odciecie przy 92 km/h
3 bieg odciecie przy 135 km/h (na PB 98 przy 140)
4 bieg vmax = 157 km/h (dzisiaj sprawdzane po raz kolejny)
5 bieg predkosc spada z 157 km/h do 152 km/h
Moze mi to kots logicznie wszystko wytlumaczyc ?? Np. dlaczego na 5tce mi spada ????
I moze jakis "magiczny" sposob do zrealizowania tanim kosztem na polepszenie osiagow ( oponki juz przerabialem) - moze jakies gowna ktore sie dodaje do benzynki , eter lub cosik podobnego ???
1 bieg odciecie przy 55 km/h
2 bieg odciecie przy 92 km/h
3 bieg odciecie przy 135 km/h (na PB 98 przy 140)
4 bieg vmax = 157 km/h (dzisiaj sprawdzane po raz kolejny)
5 bieg predkosc spada z 157 km/h do 152 km/h
Moze mi to kots logicznie wszystko wytlumaczyc ?? Np. dlaczego na 5tce mi spada ????
I moze jakis "magiczny" sposob do zrealizowania tanim kosztem na polepszenie osiagow ( oponki juz przerabialem) - moze jakies gowna ktore sie dodaje do benzynki , eter lub cosik podobnego ???
"We who ruled the waters, the earth and sky
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
u mnie 1.0 12v odcina zawsze przy tych samych obrotach tj. 6200 nakazdym biegu.a na 5 biegu spada predkosc bo przełozenie na 5 jest dłuzsze niz na 4.
predkosci na :
1 - 55km/h
2 ~ 75-80km/h
3 - 120km/h
dalej nie pamietam bo juz dawno to bylo kiedy sprawdzalem V max 155-na zimowkach ktore sa ciut mniejsze pokazuje 160
Pozdro
p.s. magiczny sposób to N2O
a bieg jalowy mam 850rpm jak mialem mniej ~750rpm ale w servisie powiedzieli ze za niskie byly obroty i podniesli troche
predkosci na :
1 - 55km/h
2 ~ 75-80km/h
3 - 120km/h
dalej nie pamietam bo juz dawno to bylo kiedy sprawdzalem V max 155-na zimowkach ktore sa ciut mniejsze pokazuje 160
Pozdro
p.s. magiczny sposób to N2O
