Kiedy odcina zapłon na jakim biegu w 1.2 16V

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
fabryk
Nowy
Posty: 181
Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
Lokalizacja: Warszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Kiedy odcina zapłon na jakim biegu w 1.2 16V

Post autor: fabryk »

Witam!

Jest do dla mnie wazne pytanko!jak mozecie to napiszcie mi ile na kazdym biegu i dokladnie przy ilu powinno zaczac odcina bo musze wyscalowac licznik!

Aha i przy ilu wlacza sie wentylator???

pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi!

aha i prosze nie spamujcie!
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

prosze nie spamuj.

aha. a wentylator wlacza sie w zaleznosci od temperatury plynu chlodzacego...
Obrazek
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

Jeśli chodzi o skalowanie licznika, to nie wiem, jak jest u Ciebie, ale u mnie, jak włączę stacyjkę, to wskazówka prędkościomierza staje równiótko na 0.

A co do wentylatora, to poszukaj w archiwum, bo ten topic był przed wakacjami i wiele osób się wypowiadało.

Pozdrowionka
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wg. wskazan komputera diagnostycznego wentylator wlacza sie przy temperaturze plynu wynoszacej 96 stopni. przynajmniej u mnie (X14XE) tak jest..
Obrazek
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Akurat w 1.2 16 moge pomoc. Napewno mi sie zdarzy to przyuwaze, skoro tak nalegasz, zeby zazynac silnik ;p. A z tym zerem mam tak samo.
CTM #204
fabryk
Nowy
Posty: 181
Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
Lokalizacja: Warszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: fabryk »

YAQB pisze:Akurat w 1.2 16 moge pomoc. Napewno mi sie zdarzy to przyuwaze, skoro tak nalegasz, zeby zazynac silnik ;p. A z tym zerem mam tak samo.
aha to bardzo bym prosil!jutro obejrze bo dzisiaj nie mialem czasu!dzieki za szybkie odpowiedzi i czekam jutro na info ktory bieg ile :)

ps czasem trzeba poprzeciagac zeby odmulic autko :-D

pozdrawiam 8-)
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Jeno sie tylko zastanawiam na ile "nasze" predkosci beda "kompatybilne". Acha - no i nie obiecuje, ze sprawdze ile jest na 4 i 5 ;), bo jakos w Wawie nie specjanie mam ochote tak ganiac po centrum ;)
CTM #204
fabryk
Nowy
Posty: 181
Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
Lokalizacja: Warszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: fabryk »

YAQB pisze:Jeno sie tylko zastanawiam na ile "nasze" predkosci beda "kompatybilne". Acha - no i nie obiecuje, ze sprawdze ile jest na 4 i 5 ;), bo jakos w Wawie nie specjanie mam ochote tak ganiac po centrum ;)
tzn jak mozesz to mi jeszcze powiedz na biegu jalowym ile masz obrotow jak jest nagrzany silnik-chodzi mi bez zadnego ssania auto ani nic!

wystarczy mi odciecie na jedynce i na jalowym :D

pozdrawiam i dziekuje
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
norm4n
Nowy
Posty: 183
Rejestracja: 10 kwie 2003, o 18:07
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: norm4n »

nie iwem czy pomoge , ale w 8v mam odciecie na jedynce przy 55 :)
"We who ruled the waters, the earth and sky
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Witam!

No wiec tak ... wiadomo pomiar "z dokladkoscia" oka i dzialek podzialki. Zarowno na obrotomierzu jak i V-mierzu m-dzy kolejnymi "pelnymi" cyframi sa 3 kreski a zatem ...

- wolne obroty - 3-cia kreska przed 1 > ~750rpm

- bieg 1 - granica pomiedzy ostatnia czerwona kreska "cienka" a "gruba" szacuje na 1/2 m-dzy 6 a 7 tys czyli > ~6500rpm przy predkosci (fabrycznie zaznaczonej czerwona kreseczka na V-mierzu hehe - ciekawe dlaczego ;p) 50km/h+ (czyli rozumiem przez to 50 moze 51 .. wiadomo heh)

- bieg 2 - wskazanie obrotomierza j.w.; V-mierz "prawie" 1-sza kreska po 80 km/h > szacuje na jakies 82km/h

No to tyle z mojej strony.
CTM #204
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

u mnie w combo nie obrotomieza ale powiem tak :
1 odciecie 42 km/k
2 odciecie 81 km/h
3 odciecie 120 km/h
4 brak (raz z goki 140 km/h)
5 napewno powyzej 170 km/h
fabryk
Nowy
Posty: 181
Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
Lokalizacja: Warszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: fabryk »

YAQB pisze:Witam!

No wiec tak ... wiadomo pomiar "z dokladkoscia" oka i dzialek podzialki. Zarowno na obrotomierzu jak i V-mierzu m-dzy kolejnymi "pelnymi" cyframi sa 3 kreski a zatem ...

- wolne obroty - 3-cia kreska przed 1 > ~750rpm

- bieg 1 - granica pomiedzy ostatnia czerwona kreska "cienka" a "gruba" szacuje na 1/2 m-dzy 6 a 7 tys czyli > ~6500rpm przy predkosci (fabrycznie zaznaczonej czerwona kreseczka na V-mierzu hehe - ciekawe dlaczego ;p) 50km/h+ (czyli rozumiem przez to 50 moze 51 .. wiadomo heh)

- bieg 2 - wskazanie obrotomierza j.w.; V-mierz "prawie" 1-sza kreska po 80 km/h > szacuje na jakies 82km/h

No to tyle z mojej strony.
ok z gory dzieki bardzo pomogles :) mam dlug :)

ale potwierdza sie moje zdanie ze na ctmie mozna polegac :D

jak bedzie cos trzeba to tez bede staral sie pomoc :-D

pozdrawiam 8-)
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
norm4n
Nowy
Posty: 183
Rejestracja: 10 kwie 2003, o 18:07
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: norm4n »

Hmmm , czemu ja w corsie 1,2i 8V mam tak posrane ???

1 bieg odciecie przy 55 km/h
2 bieg odciecie przy 92 km/h
3 bieg odciecie przy 135 km/h (na PB 98 przy 140)
4 bieg vmax = 157 km/h (dzisiaj sprawdzane po raz kolejny)
5 bieg predkosc spada z 157 km/h do 152 km/h

Moze mi to kots logicznie wszystko wytlumaczyc ?? Np. dlaczego na 5tce mi spada ????
I moze jakis "magiczny" sposob do zrealizowania tanim kosztem na polepszenie osiagow ( oponki juz przerabialem) - moze jakies gowna ktore sie dodaje do benzynki , eter lub cosik podobnego ???
"We who ruled the waters, the earth and sky
Are now to be destroyed (disappear without a sign)
Why important no more is our will to be
Isn't it our own ingenuity to create our destiny ... "
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

fabryk pisze:
ok z gory dzieki bardzo pomogles :) mam dlug :)
Polecam sie na przyszlosc ;-)
CTM #204
Anal
Nowy
Posty: 202
Rejestracja: 18 paź 2002, o 21:18
Lokalizacja: Lubniewice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Anal »

Jak potrzebujecie jakiejs blacharki co corsy a,lub b to piszcie na pw, może coś się uda załatwić.
Corsa B c20se
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

u mnie 1.0 12v odcina zawsze przy tych samych obrotach tj. 6200 nakazdym biegu.a na 5 biegu spada predkosc bo przełozenie na 5 jest dłuzsze niz na 4.
predkosci na :
1 - 55km/h
2 ~ 75-80km/h
3 - 120km/h
dalej nie pamietam bo juz dawno to bylo kiedy sprawdzalem V max 155-na zimowkach ktore sa ciut mniejsze pokazuje 160
Pozdro
p.s. magiczny sposób to N2O :grin: a bieg jalowy mam 850rpm jak mialem mniej ~750rpm ale w servisie powiedzieli ze za niskie byly obroty i podniesli troche
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”