Wyciszenie wydechu
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie ma zadnego dodatkowego tlumika. ktos go mogl pomylic z katalizatorem.. katalizator w corsie jest dosc duzy, stad moze nieporozumienie.. albo nie ma katalizatora, a ktos fantazyjnie sobie costam wspawal w jego miejsce. innego rozwiazania nie widze.
z reszta.. ja tam sie nie znam
czyli po kolei:
kolektor - rura - katalizator - rura - tlumik srodkowy - rura - tlumik koncowy.
nie inaczej i w kazdej corsie raczej tak samo.
z reszta.. ja tam sie nie znam

czyli po kolei:
kolektor - rura - katalizator - rura - tlumik srodkowy - rura - tlumik koncowy.
nie inaczej i w kazdej corsie raczej tak samo.

- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A to ja sie podlacze do tematu ...
Ktos wczesniej mowil, ze nie ma roznicy w srednicy rur w silnikach o roznej pojemnosci. Ciekawi mnie to o tyle, ze chcialem wiedziec jak sie maja rury z Corsy B 1.2 16V do rur Astry II 1.6 16V (chcialbym przelozyc aktualnie przeze mnie uzytkowany, wykonany na zamowienie tlumik srodkowy z Corsy za srodkowy Astry).
Pozdrawiam
Ktos wczesniej mowil, ze nie ma roznicy w srednicy rur w silnikach o roznej pojemnosci. Ciekawi mnie to o tyle, ze chcialem wiedziec jak sie maja rury z Corsy B 1.2 16V do rur Astry II 1.6 16V (chcialbym przelozyc aktualnie przeze mnie uzytkowany, wykonany na zamowienie tlumik srodkowy z Corsy za srodkowy Astry).
Pozdrawiam
CTM #204
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
GSi ma INACZEJ
W tym sę właśnie, że w GSi jest inaczej! Nie ma katalizatora!!markos pisze:nie ma zadnego dodatkowego tlumika. ktos go mogl pomylic z katalizatorem.. katalizator w corsie jest dosc duzy, stad moze nieporozumienie.. albo nie ma katalizatora, a ktos fantazyjnie sobie costam wspawal w jego miejsce. innego rozwiazania nie widze.
z reszta.. ja tam sie nie znam![]()
czyli po kolei:
kolektor - rura - katalizator - rura - tlumik srodkowy - rura - tlumik koncowy.
nie inaczej i w kazdej corsie raczej tak samo.
czyli po kolei: kolektor - (rura - tłumik mniejszy - tłumik większy - rura) - końcowy.
To co w nawiasie jest całością!
Od kolektora do końcowego jest podwójny. To nie jest zaden własny wyrób; nikt nic sam nie wspawywał! Taki jest założony oryginalnie. Ten u mnie to BOSAL i tak właśnie występuje w katalogach. I TYLKO w wersji GSi. W innych jest inaczej. Rura jest cieńsza(1.0 na pewno, nie wiem jak gdzie indziej) i jest katalizator. Srodkowy w wersji z katalizatorem to juz za 40 zeta bym kupil! U mnie jest tak jak na rysunku powyżej! Ma tu ktoś GSi? To niech zajrzy pod spód i porówna!