do sedna : przy gwaltownym dodaniu gazu dzwonia zawory

Pytanie : czy w tym silniku jest jakas samoregulacja zaplonu czy moze mozna ustawic to recznie?
Pytanie moze sie durne wydac, ale sory all


Pozdro i dzieki za jakiekolwierk porady!
popychacze sa OK, wymienilem je na nowe i tez dzwoni a stukaja jak sie napleniaja olejem po rozruchuwow pisze:1. w 1.0 niekoniecznie klekocza zawory, lancuch rozrzadu wydaje bardzo dziwne swiszczaco grzechoczace odglosy i po prostu tak jest...
to na pewno nie łańcuch, łańcych słychać - tłucze się - ale to inny dźwięk w moim przypadku (do lańcucha mi raczej nie pasuje).
2. zaplon jest sterowany przez komputer - uklad nie ma przeciez rozdzielacza
z mojej strony
3. luzy na zaworach tez sa kasowane automatycznie - hydrauliczne popychacze, jesli klekocza to moze byc wina zbyt niskiego poziomu oleju
Moim zdaniem chyba każda Corsa B jest niedorobiona na punkcie kultury pracy silnika. Moja C14NZ jest tego żywym przykładem, ale tylko przy zimnym silniku. Jak przejadę przez miasto i temperaturka dojdzie do 90 to wtedy jest cichutka.hayabusa 5 pisze:u mnie w 1.0 tak samo cos stuka dzowni etc. kwestia przyzwyczajenia
w takim razie musisz zobaczyc jak pieknie i rowno pracuje x14xe u markosa - dla mnie mistrz kultury pracy i ulozenia.Bronek_84 pisze:Moim zdaniem chyba każda Corsa B jest niedorobiona na punkcie kultury pracy silnika.
klekocza popychacze hydrauliczne - mozesz je zwac kompensatorami luzu - zanim dojdzie do nich cisnienie oleju przez chwile sa luzy i stad klekot.Gobo pisze:Kurde ostatnio mi też coś stuka przez 2 sekundy po zapaleniu , a jak zapalam 2 raz to już nie aż ostygnie i znowu , czy to może coś z kompensatorami luzu na zaworze?