tarcze na tylnej osi z czym sie to je ?
-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tarcze na tylnej osi z czym sie to je ?
mam pytanie, czy duzo jest zachodu z zamontowaniem tarcz na tylnej osi ?? jakie graty sa niezbedne ?? dzieki za wszelkie podpowiedzi i wskazowki
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
A hydraulika itd tego przypadkiem nie trzeba zmieniać? Ostatnio się o to mechanika pytałem jak mi serwisował cara to stwierdził , że koszt czegoś takiego to jakieś kilka tysia bo trzeba sporo rzeczy zmieniać ( coś napominał o wspomaganiu hamulców i kilka innych rzeczy ale nie pamiętam ). W każdym razie stwierdził, że jest to ze względu na koszty raczej bez sensu.
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
tyle twoj mechanik powiedzial w duzym skrocie, mozesz go do nas odeslacSznaps pisze:Ostatnio się o to mechanika pytałem jak mi serwisował cara to stwierdził blah blah blah

slyszal cos o wymienianiu w corsie silnika na 2.0, czy to tez bez sensu?

podsun mu lepiej temat tarcz 300+mm w corsie do seryjnej pompy hamulcowej


@arts
gumis dobrze prawi, ale rzeczywiscie.. nie wiem czy ma to sens. troche rzezby, inny rozklad sily hamowania (nie wiem czy da sie to korygowac korektorem..), lekki tyl w corsie - to kilka parametrow, ktore przemawiaja przeciw montowaniu tarcz z tylu. oczywiscie zalety ogromne - precyzja hamowania, rowny rozdzial sily lewa/prawa..
ja jakos bym sie w to nie bawil. moze dlatego, ze w dziedzinie hamulcow pionierem byc nie chce

dolot zrobie sobie sam, ale tutaj zdeka mniej teorii potrzeba i popsuc nic sie nie da


- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
polemizowalbym=JUHol= pisze:beben skutecznoscia jest taki sam tak tarcza

wyjasnienie banalne: bebny montuje sie tylko z tylu i tylko w slabszych samochodach. nie ma opcji, zeby dorownaly tarczom jesli chodzi o skutecznosc hamowania! a do tego hamuja jak chca..
Ostatnio zmieniony 16 lis 2004, o 23:25 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
z recznym jest rzezba z resztą nie maarts pisze:nikt niepytal o zdanie kanciarzu_balt_ pisze:tarcze na tylnej osi z czym sie to je ?
ze smalcem hehehee![]()
![]()
![]()
pytam bo moje heble z tylu sa do smieci, a belke moge wyciagnac z kadzia, troche przeraza mnie ta rzezba .. i jeszcze ten nieszczesliwy reczny
ja mam wieksz zezbe bo ja musze od spawać piasty a ty tylko je przykrecisz

-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jeszcze jedno czy jest sens napewno jest
napewno jak juz rozbierasz ten tarczo bebny
to warto wymienić wsztkie klocki tarcze i uszczelki
oraz inne pierdoły
co do siły hamowania to da sie to wystrojić
a co do recznego to ale bo spedzasz kilka godzin pod samochodel bawiac sie przekładniami albo zrobisz hydrauliczny reczny
bebny sa wydajne ale gorzej odprowadzaja ciepło
chociasz przy tych durzych kołach to masz dobrą wentylacje
napewno jak juz rozbierasz ten tarczo bebny
to warto wymienić wsztkie klocki tarcze i uszczelki
oraz inne pierdoły
co do siły hamowania to da sie to wystrojić
a co do recznego to ale bo spedzasz kilka godzin pod samochodel bawiac sie przekładniami albo zrobisz hydrauliczny reczny
bebny sa wydajne ale gorzej odprowadzaja ciepło
chociasz przy tych durzych kołach to masz dobrą wentylacje
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak adaś pokazywał taką belke
ja fotki mam ale do combo B tu dziesz do combo A i znam sposób na combo C
ale w kopilacji corsa B + kadet E jest tylko zrobienie precyzyjnie
8 ostworów po 4 na stone na ferzarce to dziesz tokarce to
ci zrobią bardzo dobrze tylko trzeba trafić na dobrego fachowkca
by nie zostwiać 4 śladów .
ewentulanie potem mozna sie bawić podkadkami i to prostować ale
lepiej od razu zrobić to dobrze
ja fotki mam ale do combo B tu dziesz do combo A i znam sposób na combo C
ale w kopilacji corsa B + kadet E jest tylko zrobienie precyzyjnie
8 ostworów po 4 na stone na ferzarce to dziesz tokarce to
ci zrobią bardzo dobrze tylko trzeba trafić na dobrego fachowkca
by nie zostwiać 4 śladów .
ewentulanie potem mozna sie bawić podkadkami i to prostować ale
lepiej od razu zrobić to dobrze
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w mtechowym zestawie wszystkie prowadzace bloczki do recznego sie dostaje... co prawda znajac m-tech nie jest to jakas wielka filozofia, ale zawsze latwiej nieco... natomiast ciekawy jest ogranicznik cisnienia hamowania ktory tez mozna od nich lyknac, zeby tyl nie zachowywal sie nerwowo...
c20rsa, czlowieku meeen!