
gwint jak gwint przy każdym tak jest że ciężko tam coś wepchnąć

Arts a jak Tobie się udało tam upchnąć taką felge? :0
nie dosrywam ci tluczku, bo o ile nie dostrzegles to nie ja po tobie jade z przyjemnoscia, ale ty - robisz to przy kazdej mozliwej sytuacji, a ja, ze taki jestem - odszczekuje w swoim stylu. odwal sie wiec z laski swojej, bo dzialasz mi na nerwy i to juz od dluzszego czasu.UcHO pisze:tak mi dosrywasz... loozik, tylko ze ja juz padaka nie jezdze, a Ty sie dalej nia ciagasz![]()
![]()
no i kto tu robi z siebie glupka?UcHO pisze:czekam tylko az Ci sie wszystkie koła oderwa i znow gdzies nie wyhamujesz![]()
chcesz jednego?arts pisze: pirat dawaj jakies bany bo wieje tu nuda jak cholera
Tja, ale powiedz mu jeszcze, ze Ci Biernacki przy nadkolach majstrowal!markos pisze:team dynamics tornado 6.5x15 et38 + oponki 195/50/15. pasowaly idealnie.kozzi pisze:te felgi 15x6.5 z ET38 weszły Ci bez problemu? ale pewnie na zwykłym zawieszeniu!!
Hmmmm... no prosze, nigdy sie nad tym nie zastanawialem!markos pisze: ps.
waga kola nie ma zadnego znaczenia w przyspieszeniach. ma za to ogromne znaczenie w pracy zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego, chodzi o tzw. mase nieresorowana. lekka felga zupelnie inaczej sie prowadzi - jednoznacznie lepiej.
hmmm ............ dokładnie cholernie cięzko jest wcisnąć oponke (195 i większe) z przodu między sprężyne a nadkole!markos pisze:kozeuszowi to wsio ryba, bo on ma problem od tej drugiej strony - od sprezyn gwintupirat pisze:Tja, ale powiedz mu jeszcze, ze Ci Biernacki przy nadkolach majstrowal![]()
Wzajemnie, a u Ciebie będzie więkrzy Huk bo więcej szpachli i spawów jestUcHO pisze: p.s.
czekam tylko az Ci sie wszystkie koła oderwa i znow gdzies nie wyhamujesz![]()