Maglownica ( regeneracja, czy nowa?)

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Maglownica ( regeneracja, czy nowa?)

Post autor: D12 »

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy regenerowanie maglownic jest opłacalnea może lepiej kupic nową? W związku z tym, że moja już nabrała znaczących luzów chciałbym ją dać do naprawy. Rozmawiałem z znajomym, który może mi załatwic maglownice(ślimacznice-druga nazwa z którą sie spotkałem) po regeneracji koszt 280 PLN; nowa 380 PLN. Do tego musze dodać robocizne + geometrie.
STOP Pijanym kierowcom
PETERS
Swój
Posty: 571
Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
Lokalizacja: Sanok
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: PETERS »

Jak dla mnie, nowa i tylko nowa. Bo po pierwsze - to maglownica, rzecz dosyć ważna a po 2gie regenerowana to nie to co nowa, szczególnie gdy różnica w cenie nie jest aż tak wielka.
Corsa A 1.2i 93r.

Obrazek
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

:) dzisiaj zamówiłem nową maglownice , jutro odbiór.
STOP Pijanym kierowcom
Awatar użytkownika
sasiadwroc
Nowy
Posty: 258
Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sasiadwroc »

D12 pisze::) dzisiaj zamówiłem nową maglownice , jutro odbiór.
i bardzo dobrze zrobiłeś !!!
Kupiłem kiedyś maglownicę regenerowaną, super czyściutka, zapakowana w folie przez InterCars.... i co ? I szrot !!! Luz po 100 km się pojawił.
Drobny cwaniak ;)
PETERS
Swój
Posty: 571
Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
Lokalizacja: Sanok
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: PETERS »

Jest coś takieo jak zmeczenie materiału - na to żadna regeneracja nie pomoże.
Corsa A 1.2i 93r.

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Kierowniczy”