no tak dzien 2
lepiej wszytko obejzeć 3 razy bo poznije sa takie kwiatki

No dobra koniec srania po krzakach teraz turbina jest przykrecona i
to kluczem dynamometrzycznym

weduk zalecen opla z 1992 roku , bardzo fajna rzecza jest to
mam dostep do mikro filmow z czasow kiedy nie było jeszcze
PC lub były jako 286 SX czy jaks tak . taki rzutnik na ściane
ale bardzo duzo info ma , cos jakby EPC i TIS w jednym .
Ale wszytkiego tam nie ma , niestety

przykrecanie pierwszej tylnej łapy i odrazu , konwersji na 2WD

no coz przewod od oleju , porkrywa oleju przepustnicy ,
stara łapa od pompy wspomagania , weze od IC
wybierak z cali turbo i niebieskie 10 letnie kombinerki

stary lum z daleka , jakis taki mały ale całkiem całkiem

takie małe OT : Nie zostawiajcie srubek w cylidrach
jak wymieniacie świece zarowe !!

tak wyglada wytłuczona głowica DONT TRY THIS AT HOME !!!

no dobra łapa od pompy wspomagania załozona teraz
łapa od silnika też załorzona ale trzeba było zrobic
miejsce na kable olejowe

wszytko ładnie poukładane

jak widać koło od aleternatora jest nie bardzo wiec na szczescie
mamy prase do łóżysk

pierwsze podejscie wybieraka i jest tylko a moze asz 2 4 6
reszty brak ale to jest wybierak od combo

przeróbka mocowania dekla od rozrzadu , teraz jest w miare oki
ale wiadomo orginalny gwint poszedł w cholere

walka z przewodami od wody , nie udane....................puki co
I tak konczy sie drugi dzien swapa czyli 9 - 17 z 2 godnina przerwa na
3 hot dogi .
Wraz z koncem dnia szanse na skilowanie 47 tigr na 7 ogulno polskim
zlocie tigra team spadaja do zera. Nie da sie zrobic swapa w
2 dni , ale probowałem , nawet miałem awaryjnie side pipe od
cali 4x4 .
poprawilem
pirat