Sprężyny w sportowym zawieszeniu
-
- Nowy
- Posty: 183
- Rejestracja: 13 lip 2004, o 00:35
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sprężyny w sportowym zawieszeniu
Jeżeli byłby ktoś tak miły to proszę o wyjaśnienie mi dlaczego sprężyny na fotkach mają inny kształt a obniżają o tyle samo.
Które wybrać?
Tylko proszę nie krzyczeć ze to już było 1000 razy
Które wybrać?
Tylko proszę nie krzyczeć ze to już było 1000 razy
Corsa A 1.4i C14NZ
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
obydwa zestawy sporo obniżą pewnie okolice -50 może 60mm
1. ma charakterystykę progresywną (w miarę ugięcia coraz większy opór)
2. liniową
@ markos powiem, że można sporo stwierdzić znając wysokość i ilość zwoi i grubość sprężyny. głównie porównując je z danymi, które często są w dokumentach TUV
1. ma charakterystykę progresywną (w miarę ugięcia coraz większy opór)
2. liniową
@ markos powiem, że można sporo stwierdzić znając wysokość i ilość zwoi i grubość sprężyny. głównie porównując je z danymi, które często są w dokumentach TUV
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
aby rozluźnić atmosfere możemy się pobawić!markos pisze:postaram sie odnalezc zdjecia swoich sprezyn, ciekaw jestem, co bys na ich temat powiedzial
podaj wysokość niezamontowanej spężyny i grubość "pręta" + foto, a ja postaram się powiedzieć ile jest od środka koła (oś) do krawędzi dolnej błotnika (nad kołem)
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ja bym wolal liniowa charakterystyke, a tuningowym szajsem raczej jest progresja (nie koniecznie ta na zdjeciach), bo wszystkie tuningowe sa progresywne i w wiekszosci sa tuningowym szajsem.kristo pisze:Dokładnie. Pierwsze progresy a te drugie to jakiś tuningowy szajs.AdamXXL pisze:obydwa zestawy sporo obniżą pewnie okolice -50 może 60mm
1. ma charakterystykę progresywną (w miarę ugięcia coraz większy opór)
2. liniową
Jesli te niebieskie sa jakiejs pozadnej firmy to moga dac calkiem fajne efekty z dobrze dobranym amorem.
B x14sz