Zamek centralny w CA
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zamek centralny w CA
Mam pytanie jak to zamontować. Mam zestaw do 4 drzwi coś takiego.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66897949
Chciałbym zapytać jak wy to macie zamontowane konkretnie co w którym miejscu. Corsa B jest dosyć dobrze opisana w HOW TO DO ale np klapa w CA ma inny rygiel - obrotowy.
Mam tez alarm FOXa i chciałbym to wszystko zgrać.
Prosze o konkretne odpowiedzi a nie odsyłanie do SZUKAJki
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66897949
Chciałbym zapytać jak wy to macie zamontowane konkretnie co w którym miejscu. Corsa B jest dosyć dobrze opisana w HOW TO DO ale np klapa w CA ma inny rygiel - obrotowy.
Mam tez alarm FOXa i chciałbym to wszystko zgrać.
Prosze o konkretne odpowiedzi a nie odsyłanie do SZUKAJki
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz


- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja mam to zalozone i generalnie robi sie to bez problemu... mocowanie silownika jest dziecinne bo jest jeden otwor w blasze ktory jakby byl do tego przystosowany... ciegna od rygielka laczysz poprzez metalowa kosteczke (w zestawie) z ciegnem od silownika. Najwiekszym problemem jest puszczenie kabli (ja wyciagalem drzwi zeby puscic jakos sensownie kabelki)

-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
boxer ze strony technicznej, to wiadomo ..... pamiętaj tylko o tym, żeby siłownik nie ciągnął cięgna pod kątem, czy jakoś krzywo- tylko prosto. Popatrz jak jest w astrze http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/zamekcz.html w corsie powinno być podobnie. Ja mam specjalne otwory w drzwiach, wystarczy tylko kupić takie gumowe przelotki i puścić w nich kable.
A co do alarmu to, musisz mieć opis, alarmu i centera. Tam powinno pisać jak alarm wyzwala centralny zamek (+ czy -) , impulsem czy też zmianą 0 lub 1. Ale to chyba uniwersalne, to powinno wszystko grać.
Jak byś miał jeszcze elektryczne szybki to moduł domykania szyb i była by full opcja
A co do alarmu to, musisz mieć opis, alarmu i centera. Tam powinno pisać jak alarm wyzwala centralny zamek (+ czy -) , impulsem czy też zmianą 0 lub 1. Ale to chyba uniwersalne, to powinno wszystko grać.
Jak byś miał jeszcze elektryczne szybki to moduł domykania szyb i była by full opcja

Corsa A 1.2i 93r.


- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
moze problem nie dotyczy CA lecz CB ale ostatnimi czasy nie zawsze przy wyłączaniu alarmu otwiera sie centralny, alarm się wyłącza natomiast drzwi jak były zamknięte tak są
dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w drzwiach otwierają sie wszystkie zamki. Przy zamykaniu problem ten nie występuje. Jakieś pomysły ?.

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
w momencie wyłączania alarmu nic, czasami jak mu sie uda to się otwiera ale w innym momencie niż robił to standardowo ( nie wiem czy dobrze to opisałemStaneq pisze:@mike a slychac ze silowniki cos wogle pstrykną, cykną czy wogle nic?

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Troche wyrwane z kontekstu - musiał byś zapodać, schemat, instrukcję, opis wyprowadzeń i o co chodzi wogule z tymi przewodami bo tak to nikt Ci nie powie, każda firma ma inne kolory oznaczeń przewodów.boxer pisze:Powiedzcie jak podłaczyc przewód biały i brązowy? To chyba idzie jakoś do lalrmu ale nie wiem gdzie wpiąć.
W niedalekiej przyszłości moze jakaś porada sie trafi
Ps. Jak masz zamiar rozwiązać problem tego, że po odciągnięciu cięgna w tylnej klapie - ona się odrazu otwiera??
Corsa A 1.2i 93r.


-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ad 1 Problem w tym ze ten zestaw nie ma ani ciut schematu. Te 2 kabelki idą od centralki. Były w sumie 4 przewody bez konektorów : Czerwony + ,czarny - no i te o których mówiłem. Prawdopodobnie idą do centralki alarmu i wazne jest podlączenie o tyle zeby zamek sie zamykał po uzbrojeniu alarmu i odwrotnie.
Ad 2 Bardziej myslałem o obracaniu tej blokady. Czyli zmontować mechanizm działający jak koło parowozu lub mechanizm wycieraczki z przegubem. Zeby ta szprycha powodowała odwrócenie blokady. Jest inna koncepcja- tak zamontować siłownik zeby faktycznie powodował otwarcie klapy. Nie podłaczac go wtedy do centralnego ale poprostu do + - wtedy klapa bedzie sie otwierała po nacisnieciu guzika pod kierownica
Ad 2 Bardziej myslałem o obracaniu tej blokady. Czyli zmontować mechanizm działający jak koło parowozu lub mechanizm wycieraczki z przegubem. Zeby ta szprycha powodowała odwrócenie blokady. Jest inna koncepcja- tak zamontować siłownik zeby faktycznie powodował otwarcie klapy. Nie podłaczac go wtedy do centralnego ale poprostu do + - wtedy klapa bedzie sie otwierała po nacisnieciu guzika pod kierownica
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz


-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
O obracaniu zamka to nie pomyślałem
ale dobry pomysł - trzymaj się tej opcji, albo całkiem zrezygnuj z centera w klapie. O 2 pomyśle z przycisku myślałem, jak zobaczyłem ten mechanizm - to właściwie samo mi na myśl przyszło, ale uwierz mi, że doszedłem do wniosku, iż otwieranie klapy z przycisku - gdy Ty jesteś jeszcze w aucie to oprócz bajeru, nie jest taki dobry pomysł. Aaa są specjalne siłowniki z obrotową głowicą - to by Ci pomogło.
Co do przewodów, to z ciekawości sobie poszukałem i znalazłem:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
Czyli na te 2 przewody podajesz masę w zależności od tego czy chcesz zamykać czy otwierać, ale czy podajesz impuls czy cały czas masę to niewiem, sam musisz sprawdzić. Teraz tylko wystarczy popatrzeć jakie kabelki masz w alarmie i pomierzyć miernikiem, gdzie przy rozbrajaniu i uzbrajaniu pojawiają się masy

Co do przewodów, to z ciekawości sobie poszukałem i znalazłem:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... +centralny
Czyli na te 2 przewody podajesz masę w zależności od tego czy chcesz zamykać czy otwierać, ale czy podajesz impuls czy cały czas masę to niewiem, sam musisz sprawdzić. Teraz tylko wystarczy popatrzeć jakie kabelki masz w alarmie i pomierzyć miernikiem, gdzie przy rozbrajaniu i uzbrajaniu pojawiają się masy

Corsa A 1.2i 93r.


-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Czesto jest tak ze fura jest na chodzie i trzeba looknąc do bagaznika, wtedy musze wyłączyc bryke i grzebac. Tak czy siak ktoś pierwszy musi dobrac sie do tej klapy. W Vectrze maiłem taki płaski kluczyk który mogłem normalnie wyjąc podczas jazdy i wyjść z auta a auto było na chodzie.
Jak wygląda ten siłownik obrotowy? Jest do dorwanie w necie?
Jak wygląda ten siłownik obrotowy? Jest do dorwanie w necie?
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz


-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
No ciężko taki dorwać. A niewiem dokładnie, bo się tym nie bawiłem, ale jeśli zrobisz tak jak planujesz, aby siłownik "przekęcał" zamek to bagażnik (jak i drzwi pasażera) będzią Ci się otwierał kiedy otworzysz drzwi od kierowcy - nawet od środka ( przy załozeniu, że do tych drzwi założysz siłownik master)
A jak z alarmem, masz 2 masy do wyzwalania?? Bo czasami alarmy dają inny rodzaj sterowania, np. + i trzeba stosować specjalne konwertery.
Tylko udzwig 4kg
w niektórych autach w zimie jest problem z otwieraniem w czasie mrozu, no ale czas pokaże, pozatym zauważyłem, że corsa ma dosyć odporne na przymarzanie zamki.
A jak z alarmem, masz 2 masy do wyzwalania?? Bo czasami alarmy dają inny rodzaj sterowania, np. + i trzeba stosować specjalne konwertery.
Tylko udzwig 4kg

Corsa A 1.2i 93r.


- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tez mam to u siebie zalozeone i funguje bez problemow!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/