MODEL: Opel Corsa 1.4 16v, 1999 rok, seria 90 KM
Modyfikacje
Silnik:
x14xe
Modyfikacje głowicy:
- wałki rozrządu KentCams,
- popychacze KentCams,
- poprawione kanały wydechowe i dolotowe,
- zwiększony stopień sprężania do około 11,5:1,
Modyfikacje bloku:
- rozwiercone tuleje,
- tłoki bez kieszonek na zawory,
- wał korbowy o większym skoku,
- szlif bloku,
Układ dolotowy:
- krótki kolektor dolotowy (homemade),
- filtr powietrza raidhp,
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy 4-2-1 (homemade),
- de-cat,
- tłumik końcowy supersprint.
Elektronika:
- remap komputera by waver ,
- rev limiter 7500 obr/min
Zawieszenie:
- sprężyny Eibach,
- regulowane amortyzatory Spax,
- tarcze ATE 256/24 mm, klocki Mintex,
- felgi Steinmetz ST1,
BODY KIT:
- przedni zderzak Irmscher,
- spojler tylnej klapy Irmscher,
- atrapa wlotu powietrza Steinmetz,
- progi Steinmetz,
- przednie lampy Lexmaul,
- tylne lampy MHW,
- elementy nadwozia polakierowane w kolor
- znaczek na klapie Holden

Fotki poglądowe:



Wykres:
Sprawdzenie serii:

Układ korbowo-tłokowy + kolektor wydechowy :

Wałki + kolektor dolotowy :

Obecnie auto zostało wystrojone pod wszystkie powyższe modyfikacje i czeka na hamowanie.
Fotki z prac:
Motor idzie w górę:

Poprawianie kolektora wydechowego:

Spinanie głowicy:

Blok siedzi:

Główka też:

Przymiarka modelu kolektora dolotowego:

Nowe wałki:

Różnica w popychaczach:

Wałki siedzą :

Kolektor dolotowy też :

Wydechowy na miejscu:
