Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
seboss pisze:
MEchanik zaprzyjażniony sprawdził silnik pod względem mechanicznym i twierdzi silnik mechanicznie to żyleta
wiadomo-ja shitu nie załatwiam
tylko ta elektronika coś szwankuje-a komp jak go rozebrałem to ma naklejki i pseudo plomby że był naprawiany i to nie jeden raz!! no i oczywiście jest telefon do serwisu w którym był składany.
luty sa do d..... troche przepalone i pewnie stąd te problemy
geo022 pisze:komp nie byl naprawiany tylko przeprogramowywany z tego co ja wiem ...
to ktoś Cię na minę wsadził z tym kompem bo płytka w środku jest pzepalona
to chyba jakis kowal tuningował to autko, bo w x16xe wystarczy przeprogramowac po kabelku nie ruszajac kompa a jak ktos juz bardzo chce to kwestia wlutowania podstawki dla człowieka zajmującego sie elektronika nie nalezy do skomplikowanych
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
geo022 pisze:komp nie byl naprawiany tylko przeprogramowywany z tego co ja wiem ...
to ktoś Cię na minę wsadził z tym kompem bo płytka w środku jest pzepalona
to chyba jakis kowal tuningował to autko, bo w x16xe wystarczy przeprogramowac po kabelku nie ruszajac kompa a jak ktos juz bardzo chce to kwestia wlutowania podstawki dla człowieka zajmującego sie elektronika nie nalezy do skomplikowanych
no i teraz mam problemy z tego powodu no i SMT6 musi poczekać
Ostanie prace to: wyjęcie i wyczyszczenie przepustnicy, uporałem sie z problemem z listwą wtrysków- wtrysk nr 3 lał za dużo paliwa i "przeciekał", sprawdzeniwe wszystkich kabli; zmieniłem także kable do świec i świece, wymieniłem uszczelkę między kolektorami bo stara jakaś tak połamana była.
Zaczyna wymiatać.
no autko po V zlocie CTM dostało nowe sprzęgło, docisk i łożysko.
Stare skończyło swój na którymś okrążeniu toru i Kotlin(dzięki jeszcze raz za hol) ciągnął mnie do wawy
Obecnie kończy się robić boxik a`la MAntzel który zamierzam niedługo zamontować i całość wystroić przez SMT6
Jak się uda to także większe wtryski i wydajniejsza pompka paliwa.
No i chyba pojawi się troszkę inny środkowy tłumiczek ale to czas pokaże.
no i żeby nie było że nic się nie dzieje:
- wreszcie udało mi się zrobić porządek z całą elektroniką , wywala mi tylko błąd EGRa którego poprostu brak
- porządek w wydechu - ładnie gra i co najważniejsze ładnie jeździ
- no i ostanio się okazało że wałeczki sa inne niż w serii
G-tech pokazał 8.3 sek do setki więc kurde jakoś to idzie.
żeby nie było całkowicie dobrze to ostatnio tak słodko to po ostatnich jazdach i ciśnięciu ubyło mi trochę oleju( w sumie zniknęło około 0,7-0,9 litra oleju na 7000km) i jak ostro depnę a później jak wyhamuję silnikiem lub tak poprostu zatrzymam się na światłach to czuć spalony olej. FUCK.FUCK
chyba pierścienie się wysypały, buuuuu
chyba w tym wypadku SMT6 i Mantzel chwilę poczekają lub jeśli się wkur.. na maxa i nie zmienię auta na leona 1.8T lub 1.9tdi 150PS to pojawi się może c20xe pod maską.
Wałki firmy Kentcams 256 deg póki co to tylko tyle wiem.tyle mechanik mi powiedział.Jakieś oznaczenie podobno znalazł.
pewnie więcej coś się okaże jak silnik będzie rozebrany do wymiany pierścieni i uszczelniaczy chyba że .....wpadnę na inny pomysł
ludziska pytanko mam,
auto dopierdziela bardzo ładnie, jednak po ostrej jeździe czuć niestety zapach przepalonego oleju i czasami przydymi trochę delikanie i przez ułamek sekundy,czasami przydymi po nocy.no i wsuwa trochę oleju ale jak na ostrą jazdę i prędkości niekiedy do 200km/h bierze około 0,7 - 1 l na 7000 km
Mocy nie stracił. W warsztacie sprawdzili sprężanie i jest ok. co to może być?? uszzelniacze??
czasami wciagnie troche więcej.
generalnie u mnie zauważyłem tendencję ze im bliżej wymiany czyli olej bardziej zużyty to bierze wiecej.
max kiedyś wciągnął mi około 1.5-2 litra miedzy wymianami co 10 tys.
taraz max 1l
kruszyn jak masz ochotę coś kupic to został mi mantzel, smt6 z gotowymi programami od firmy promotor, felgi , zawias SuperSporta i trochę innych części