Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallblock
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
no coz 200Nm bylo by bardzo fajne, mysle ze to zasluga wymiarow silnika tzn duzego skoku, walkow i tego jeszcze dlugiego dolotu. wcale sie nie zdziwie jesli moment max spadnie z krotszym dolotem
@staneq na 9 lub 8 stronie sa filmiki, s atez wolne obroty. generalnie czasem zdarza im sie lekko plywac, ale zazwyczaj stoja w miejscu, tylko slychac ze silnik nierowno pracuje i widac jak sie na niego patrzy. szczerze mowiac jak widzialem jak mike silnik pracuje na kentach 252 to myslalem ze moj nie bedzie pracowal gorzej, a chyba tak jest. mike wpadnie do lodzi to obczaji
pozostaje strugac boxa zima
@staneq na 9 lub 8 stronie sa filmiki, s atez wolne obroty. generalnie czasem zdarza im sie lekko plywac, ale zazwyczaj stoja w miejscu, tylko slychac ze silnik nierowno pracuje i widac jak sie na niego patrzy. szczerze mowiac jak widzialem jak mike silnik pracuje na kentach 252 to myslalem ze moj nie bedzie pracowal gorzej, a chyba tak jest. mike wpadnie do lodzi to obczaji
pozostaje strugac boxa zima
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
po zmianie dolotu moment może nieznacznie spaść, ale nie będzie to raczej duży spadek. skok tłoka, kolektor wychechowy i wyższy stopień sprężania robią swoje .
dość dobre wyniki dla AFR upatrywałbym głównie w używaniu przez sterownik c16xe przepływki, która jednak dała sygnał większej ilości powietrza dla ecu i innych wtrysków niż x16xe (tu są czarne i może o innej wydajności)
dość dobre wyniki dla AFR upatrywałbym głównie w używaniu przez sterownik c16xe przepływki, która jednak dała sygnał większej ilości powietrza dla ecu i innych wtrysków niż x16xe (tu są czarne i może o innej wydajności)
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
No nic...
Ja tak sledzilem watek od czasu do czasu przy chwili wolnego jak siadalem na forum...
No i nie pozostaje mi nic innego jak tylko dopisac sie do gratulacji i zyczyc powodzenia w bezawaryjnosci i przyjemnosci z jazdy
no i jak wszyscy... niech to roznie w sile...
wielki szacunek i uznanie z mojej strony.
mam nadzieje ze bede mogl sie temu przyjzec na jakims spocie czy cos
AVE
Ja tak sledzilem watek od czasu do czasu przy chwili wolnego jak siadalem na forum...
No i nie pozostaje mi nic innego jak tylko dopisac sie do gratulacji i zyczyc powodzenia w bezawaryjnosci i przyjemnosci z jazdy
no i jak wszyscy... niech to roznie w sile...
wielki szacunek i uznanie z mojej strony.
mam nadzieje ze bede mogl sie temu przyjzec na jakims spocie czy cos
AVE
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100 . zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.
auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.
auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gdyby to był silnik słynący z pękających głowic to jej przegrzanie przyczyniłoby się do tego znacznie a w przeciwnym razie jest szansa, ze się nic nie stanie czego Ci życzę.Porszak pisze:mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100 . zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.
auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
Teraz się zacznie wsłuchiwanie w różne odgłosy hehe to jest cena jaką się płaci za samodzielne składanie silnika i znajomość konstrukcji silnika (zastanawiasz się co to i czym się to może skończyć ).
Nie ma jak !markosowa filozofia - silnik seria
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Marcin nic sie nie chwali a na łamach prasy motoryzacyjnej zagościła kolejna corsa ze stajni CTM
Ps.
Porszak z pewnoscia zamiesci artykuł w lepszej jakosci, to jest tylko na pobudzenie apetytu
Ps.
Porszak z pewnoscia zamiesci artykuł w lepszej jakosci, to jest tylko na pobudzenie apetytu
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gratulacje!!!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/