Ja akurat mam kompletną i wymianę takiej opisze:
WAŻNE !!!
Należy otworzyć w samochodzie bagażnik i drzwi żeby byłą dobra wentylacja, nie używać ognia przy pracy, nie halucynować się oparami paliwa

Najpierw rozkładamy tylne siedzenie :

Teraz stanowczym ruchem podnosimy wykładzinę i widzimy czarną zaślepkę pod którą znajduje się dojście do baku paliwa :

Podważamy ją śrubokrętem tak żeby nie porysować lakieru (mimo że jest go tam niewiele) i zdejmujemy :

Rozłączamy kostkę z przewodami, rozpinamy zapinki na wężach i je zdejmujemy (wyciekną śladowe ilości paliwa) Następnie płaskim śrubokrętem zahaczamy o zaznaczony punkt i po kawałku w każdym miejscu odkręcamy zabezpieczający pierścień :

I zdejmujemy go :

Zdecydowanym ruchem pociągamy pompę do siebie tak żeby wyskoczyła z zatrzasków znajdujących się na dnie baku i wyciągamy :

Naszym oczom ukaże się skarbiec pełen złotego i cholernie drogiego płynu


Teraz wkładamy nową pompe do baku, staramy się trafić w ww zatrzaski widoczne na powyższym zdjęciu, kiedy trafimy, składamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności.
Proponuję zamiast tych oryginalnych zacisków na wężach zastosować normalne takie skręcane na śrubokręt bo zapiąć tamte to istny koszmar

EDIT:
Tutaj inny manual jak wymienić pompę ale sam wkład bez kosza :
http://forum.opel24.com/printview.php?t=5417&start=9