Oto nowe graty + reszta ,ktora przywiozlem z UK...
-Felgi 6" i
7" <- dlugo poszukiwane ,wreszcie moje
... czekaja az je wypoleruje i na auto...
-Car Audio...
Czesc okablowania - Earthquake (gruuuby bat) ,kondensator Lanzar 1F , konektory DLS i Earthquake , bezpiecznik i obudowa Earthquake .
Wzmacniacz ESX V1500.5 jak juz wyzej napisalem :
Firma : ESX
Model : V1500.5 5(4+1)kanalow z czego 4 sa analogowe a ten jeden tylko dla subwoofera jest cyfrowy...
Specyfikacja wzmacniacza :
Przy 4ohm - 4x75 + 350W
Przy 2ohm - 4x150 + 600W ( przy 1ohm wyciaga 900W RMS!!!)
Sub-potwór ,najwyzszy,flagowy model Rockford Fosgate ,seria T2...
2x2ohm , 1000W RMS... ogień...
Gratis dostalem okablowanie potrzebne do podlaczenia - kable 8mm2...
Fotki zestawu przedniego (opisanego pare postow wyzej)i nowej jednostki sterujacej wkrótce... narazie nie mam czasu pojechac po caly ten stuff... Co do jednostki zrezygnowalem z mojego starego Pionka a nowa jednostka to Alpine .
Poliuretany Powerflex-a ...
Zestaw M-TECHa do konwersji z bebnow na tarcze na tylnej belce...
...
W piwnicy leza juz placki PA6 czekajace na wypolerowane 7" by ustalic ich odpowiednia szerokosc i do tokarza aby wytoczyl nowe adaptery (5x110 na 5x130)
Zaciski przednie z Calibry Turbo pod tarcze 288mm i tylne zaciski ,rozporki czekaja na odbior z piaskowania ,ale ponownie z braku czasu nie mam kiedy ich odebrac...
Mysle ,ze w ciagu 2tygodni zabiore sie za auto,postawie je w garazu i bede robil wszystko... Musze jeszcze przemyslec co zrobic z wnetrzem - napewno bedzie obszyta skora w kilku miejscach ale to kwestia do obmyslenia...
Generalnie wszystkie klamoty leza i czekaja na poswiecenie im czasu...
A tak auto wyglada na dzien dzisiejszy... -pierwsze dwa spod Spodka w Katowicach (z placu targow) a reszta spod domu
<- nowy kolega
:hahaha:
+mala zapowiedz...