[album]1909[/album]
ba pamiętam jak było tam 1.0. Niesamowity progress
Ps. mam nadzieję, że spotkamy się na zlocie i powspominamy pizze na c20xe


licznik przeklamuje na poczatku dlatego zaczyna sie od -20!markos pisze:odpal moze kiedys jakis gps i sprawdz jak wskazania zegarow maja sie do rzeczywistych predkosci.. obawiam sie, ze budziki pokazuja straszne bzdury, bo masz kolka od deskorolki![]()
co wiec mozna wywnioskowac z klipow pokazujacych zegary? nie za wiele...
wiem ze tapicerka nic nie wazy ale lepsze samopoczucie w golym srodkuZioo pisze:tak z ciekawosci zapytam... posciagane widze tapicerki drzwi nawet sa .. a elektryka szyb tez wyleciala ?? przecie to styropian i plastik jest nic nie wazy ... no moze tyle co dobry obiad
hehe pamietam michal te misje swapowania we frankim i pizze na silniku-=m&m=- pisze:Gratki występu w TVjeśli ktoś ma możliwość to proszę nagrajcie kamiloooo. Swoja drogą jak ten czas szybko leci, pamiętam jak jeszcze niedawno gościłem w Koszalinie u Kamila i siedziało wtedy tam c20xe
problemow nie bylo zadnych, gdzies pisalem ze byly??Porszak pisze:kamiloo jakie problemy miesliscie z ustawieniem geometrii, czego dokladnie?
mnie ta sciagnieta opona wcale nie dziwi(jak sie pomysli jakim obciazeniom byla poddana). w pierwszej chwili oczy mialem jak 5zl, ale pomyslcie jakie obciazenie ma zewnetrzne kolo na zakrecie z dosc ciezkim silnikiem. driftowozow chyba nie ma co porownywac bo wiekszosc ma wypruty tyl ktory i tak sam w sobie jest lekki w porownaniu do przodu. kamiloo jakie cisnienie miales w przednich oponach na tym torze? felga przezyla jakos czy trzeba ja naprawiac?


zegary vectra a 2.5 V6-=kLaRi=- pisze:Kamil daj jakąś fotkę liczników - jak to wygląda bo widzę ,że masz z viki/cali
A tak btw - jak dokładka - nówka sztuka była a teraz chyba już trochę przeciorana



kamiloooo pisze:problemow nie bylo zadnych, gdzies pisalem ze byly??Porszak pisze:kamiloo jakie problemy miesliscie z ustawieniem geometrii, czego dokladnie?
mnie ta sciagnieta opona wcale nie dziwi(jak sie pomysli jakim obciazeniom byla poddana). w pierwszej chwili oczy mialem jak 5zl, ale pomyslcie jakie obciazenie ma zewnetrzne kolo na zakrecie z dosc ciezkim silnikiem. driftowozow chyba nie ma co porownywac bo wiekszosc ma wypruty tyl ktory i tak sam w sobie jest lekki w porownaniu do przodu. kamiloo jakie cisnienie miales w przednich oponach na tym torze? felga przezyla jakos czy trzeba ja naprawiac?
felga cala, powietrza jej dalem i dziala...
po tym tak wywnioskowalem ze jakies byly skoro chciales targac kiere z drazka zamiast ustawic na prosto podczas zbieznosci.kamiloo pisze:kierownica krzywo po ustawianiu zbieznosci.... z 5 godzin walki nad nia i nie chce zejsc z wieloklina

Kamiloooo kiedy masz być w TV ?-=m&m=- pisze:Gratki występu w TVjeśli ktoś ma możliwość to proszę nagrajcie kamiloooo.
30 majaKrzy Krzy pisze: Kamiloooo kiedy masz być w TV ?








Tez bym chciała ten fotel upolowaćdadidas pisze:Dzisiaj na jednym ze zlotów polowałem na prawy fotel w tym potworze i udało sie![]()
a dziekujeeeprzyciaga pisze:Siedzę przed monitorem i biję Ci brawoSuper jest ta Twoja Corza
![]()
Tez bym chciała ten fotel upolować
nie wiem czy to jest taki krotki moment przy ruszaniu szczegolnie ze jest to drugi bieg!markos pisze: w ktorym miejscu nie daja rady? w tym gdzie masz ten krotki poslizg przy ruszaniu? bo wiesz.. zeby go nie miec, to musialbys miec naped na jeszcze jedna os, albo ogarnac jakis inny sposob ruszania


nie jestes jedynym, ktory majac duzy wolnossacy motor startuje z dwojki, tylko moc jakas taka nie za bardzo jak na koniecznosc startowania z drugiego biegu... poza tym nie widze, zeby jakos szczegolnie dlugo palil lakakamiloooo pisze:nie wiem czy to jest taki krotki moment przy ruszaniu szczegolnie ze jest to drugi bieg![]()

w tym przypadku wrzucanie pierwszego biegu to zmarnowany czas na wrzucenie dwojki, chociaz moze lepsze czasy bylyby przy starcie z jedynki!markos pisze: nie jestes jedynym, ktory majac duzy wolnossacy motor startuje z dwojki, tylko moc jakas taka nie za bardzo jak na koniecznosc startowania z drugiego biegu... poza tym nie widze, zeby jakos szczegolnie dlugo palil laka
dlatego stwierdzilem ze srednio daja rade ale szersze (215 z profilem ogromnego ziemniaka jak dobrze pamietam sa jeszcze w 14) moga nie wejsc w te baloniaste nadkola!markos pisze: aha - wszystko jasne. 185/60/40 to nie jest opona na auto, ktore nic nie wazy i ma 200hp. musisz sie przesiasc na cos troche szerszego, moze ciut wieksza srednica. moj 88 konny hjundaj w dizlu ma taki rozmiar kola/opony

czyli maly lacz:)kamiloooo pisze:185/60/14
cisnienie 1.8
r888 twardosc blizej mi nieznana ze wzgledu ze sie tym nie zainteresowalem

nie no.. na takich to nawet 300 konne oski nie startuja, overkill na maxaSTELMI pisze:R888 235/50/15

problem w tym ze gwint juz jest dosc wysokoSTELMI pisze:zmieści się w nadkolu jak pokręcisz gwintem. Wyszedłem z takiego właśnie założenia przy kupnie moich R888 235/50/15
