Strona 5 z 5
: 31 sie 2004, o 23:15
autor: wow
endo pisze:Wow, nie poznaje Cie, jakie turbo? Chyba Cie mocno wkurzyl ten silnik jak siegasz po tak drastyczne w Twoim wypadku (sadzac nawet po naszej ostatniej rozmowie i wszystkich poprzednich tez

) srodki.. No, ale wiesz duzo lepiej co Tobie bedzie pasowalo, ja tam turbo lubie

normalnie nie tyle wkurzyl mnie, co przypomnialo mi sie jak to jest z modami n/a. ren zreszta tez przypomnial mi astre spauna ktory wylozyl naprawde sporo kasy na mody n/a po czym po dwoch, trzech tygodniach juz montowal turbo bo ciezko sie jezdzilo tym samochodem... i tak to jest z n/a power - jest to zajebiste, ale hell no... nie na codzien. a ja robie jakies 40 000 km rocznie minimum.
ba! powiem wiecej... bede de-tunowal corse... wyciagam regulowane kola rozrzadu i kasuje ustawienie ich na zero, a kompa doprowadzam do porzadku...
...i z nieklamana radoscia bede dopingowal innym w modach n/a, bo to jest cos co mi sie niesamowicie podoba! vide:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.

: 31 sie 2004, o 23:22
autor: !markos
wow pisze:!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.

co..? napisalem, ze zrobie sobie taki ladny kolektorek jak pulse450 i mam rowniez zamiar namowic ciebie na taki sam - niezaleznie od tego czy bedzie turbo, czy go nie bedzie - jak wiesz doskolane nadaje sie rowniez do silnikow doladowanych, tyle, ze wtedy odpowiednio sie go skroci

: 31 sie 2004, o 23:30
autor: wow
true, true markos... ale to nie mnie powinienes namawiac ale bardziej rena bo on walczy o wszystkie rezerwy... u mnie (jesli sie to stanie) to turbo nadmucha i w ten seryjny pokrecony szitex... moj aim to 240ps max! tak jak w n/a celowalem w 190 tak w turbo 240 chcialbym... chociaz nie powiem taki rurowy ssacy jest bardzo fajny i pod turbo to podstawowy mod powinien byc!
: 31 sie 2004, o 23:34
autor: wow
to get turobed, or not get turboed?!? that's the question!
ide spac

: 1 wrz 2004, o 07:09
autor: kristo
!markos pisze:wow pisze:!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.

co..? napisalem, ze zrobie sobie taki ladny kolektorek jak pulse450 i mam rowniez zamiar namowic ciebie na taki sam - niezaleznie od tego czy bedzie turbo, czy go nie bedzie - jak wiesz doskolane nadaje sie rowniez do silnikow doladowanych, tyle, ze wtedy odpowiednio sie go skroci

Nie no fajna sprawa, takie coś

ale przecież Markos chciałeś mieć to
Fajna stronka...tylko te ceny....ale podium w mimi miałbyś zapewniony

: 1 wrz 2004, o 10:36
autor: AdamXXL
wow pisze:endo pisze:Wow, nie poznaje Cie, jakie turbo? Chyba Cie mocno wkurzyl ten silnik jak siegasz po tak drastyczne w Twoim wypadku (sadzac nawet po naszej ostatniej rozmowie i wszystkich poprzednich tez

) srodki.. No, ale wiesz duzo lepiej co Tobie bedzie pasowalo, ja tam turbo lubie

normalnie nie tyle wkurzyl mnie, co przypomnialo mi sie jak to jest z modami n/a. ren zreszta tez przypomnial mi astre spauna ktory wylozyl naprawde sporo kasy na mody n/a po czym po dwoch, trzech tygodniach juz montowal turbo bo ciezko sie jezdzilo tym samochodem... i tak to jest z n/a power - jest to zajebiste, ale hell no... nie na codzien. a ja robie jakies 40 000 km rocznie minimum.
ba! powiem wiecej... bede de-tunowal corse... wyciagam regulowane kola rozrzadu i kasuje ustawienie ich na zero, a kompa doprowadzam do porzadku...
...i z nieklamana radoscia bede dopingowal innym w modach n/a, bo to jest cos co mi sie niesamowicie podoba! vide:
!markos pisze: ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska.

wiesz co Wowiq, jak nikt nie chce to ja muszę wjechać Ci na ambicje.. żeby tak szybko spuszczać uszy po sobie

NO NIE POZNAJE KOLEGI
1. kółka na razie nie ściągaj (do standardowych ustawień można wrócić)
2. przypatrz się kol. dolotowemu (jakie to dziadostwo jest pokręcone aby zmieścić wszystko na małym odcinku powietrze idzie w dół potem ostre zakręty i do góry no i dopiero trochę łagodniej do głowicy. obojętnie co popędzimy po tak ostrych wywijasach zwolni! a im szybciej przelatuje tym gorsza wydajność)
3. znajdzie się conajmiej 3 zainteresowanych podobnym rozwiązaniem i zrobieniem kolektora (proponowałbym na wzór tego z fotki)
4. jeśli chcesz zaraz wyślę Ci 3 tel gdzie sprzedają c20xe na części.
5. dbilas zastępuje kolektor do x20xev/r właśnie krótszym, a oryginał nie wiele różni się od c20xe
spokój i spokojne podejście do sprawy to jest wyjście. skoro regulacja wałków nie dała za wiele to oznacza dla mnie, że z dolotem jest coś nie tak dlatego też wspominałem o kapturku. tak przeglądałem różne mody na c20xe i prakrtcznie żaden, który dawał więcej jak 170 nie opierał się na seryjnym kolektorze. szybkie wałki z większym czasem otwarcia coś dadzą ale skoro powietrze spowalnia na tych zakrętach to i tak nie dadzą tego co mogą gdy powietrze nie będzie tak hamowane.
zrobię w domu rysunek jak to widzę i wpakuję wieczorem
: 1 wrz 2004, o 11:08
autor: osman14
modre slowa Adam
dokladnie to samo powiedzialbym Tomkowi
narazie nic nie ruszac !!!! :0
pomyslec nad kolektorem
a ja znowu dostalem nalotu pierdolca z tuningowaniem
powinienem sie leczyc na czaske

: 1 wrz 2004, o 14:32
autor: wow
macie duza cierpliwosc do mnie

a ja juz widze ze n/a power to dla mnie ciezki orzech do zgryzienia. faktycznie kolektor jest z maksa pokrecony, ale popatrzcie na ram induction lexmaula do xe - wcale jakis duzych przyrostow nie ma. co prawda lexmaul wyjatkowo delikatny jest w przyrostach zawzse, ale co tam...
nie chce sie juz rozstawac z samochodem, nie chce go popsuc, chce sie cieszyc tym czego chcialem rok temu a nie teraz marudze ze mi malo i malo...
: 1 wrz 2004, o 14:52
autor: AdamXXL
pośpiech to najgorszy doradca. ciesz się tym co masz do wiosny. do stycznia napewno coś się urodzi i będzie czas na realizację

: 1 wrz 2004, o 14:58
autor: wow
tu sie musze z Toba zgodzic Adas, ale jalowy na tym ustawieniu jest bardzo niespokojny, telepie calym samochodem wiec jest to dosc niemily efekt i nie wiem czy wytrzymam z tym cala zime... dlatego chce wykasowac ustawienia rozrzadu...
: 1 wrz 2004, o 15:16
autor: AdamXXL
mi tylko się rozchodzi aby nie ściągać kółek. zaznaczyć sobie obecną pozycje i powrócić do seryjnych nastawów. później czy przy turbince czy atmosferze się przydadzą
: 1 wrz 2004, o 15:42
autor: wow
tak tak, tak tez bedzie... tzn. kolka zdejme i zaloze seryjne, ale ich ustawienia zmienial nie bede... byc moze kiedys jeszcze zrobie z nich uzytek

: 1 wrz 2004, o 17:31
autor: !markos
wow pisze:...popatrzcie na ram induction lexmaula do xe - wcale jakis duzych przyrostow nie ma...
racja. zobacz na x14xe. roznica pomiedzy seria, a ram induction polega tylkoi wylacznie na innym zrobieniu tego samego szitu. tak samo pokrecony, ale lekko poprawiony. to samo jest w 20xe. mala zmiana w stosunku do serii, stad mala poprawa osiagow
ja mowie: skrocic i pogrubic rurki. duuuzo momentu z dolu i duza moc na wysokich obrotach. zyc nie umierac

: 1 wrz 2004, o 18:14
autor: wow
zgredzialem jakos na ostatnich dniach i jakos nie chce mi sie kombinowac... ale to moze minie

zrobic jeden problem, potem zalozyc tak zeby sie zmiescilo - problem numer dwa, problem numer trzy - rozstanie z samochodem

problem numer cztery - pewnie jakis piggyback by sie przydal.
moje mysli jednak coraz blizej turbo sa chyba... nie wiem co mi sie stalo... moze to wplyw gumisia

: 1 wrz 2004, o 19:24
autor: !markos
oprocz 3 problemow, o ktorych wspomniales - jeden odpada
odpada mianowicie problem ze zmieszczeniem sie kolektora. tam jest kupa miejsca, a nowy kolektor bedzie krotszy liczac go w linii prostej od glowicy do grodzi
nie to, zebym namawial sie do kontynuowania przygody z n/a, bo turbo tez lubie.. sam nie wiem..
a teraz pozwole sobie opuscic fotel i udam sie na spider-man'a 2 do imaxa

YEAH!!!

: 1 wrz 2004, o 19:31
autor: wow
az zaraz pokaze fajne zdjatko... co sie i gdzie miesci...
maly problem mialem, ale jest... prosze... jak to pieknie kolektor dbilasa miesci sie w corsie b... zdjatko nazwalem dosc wymownie big_bada_dziura.jpg
milego seansu... ja nad stronka powalcze

: 1 wrz 2004, o 20:20
autor: AdamXXL
ale to ITB!! więc jest dłuższy
ale fakt że upchać przepustnicę jest problem
szukam fotek kolektora to pokaże o co mi chodzi
: 1 wrz 2004, o 20:41
autor: wow
co prawda, to prawda Adas... tym niemniej conieco do myslenia mi to daje... glowica jest dosc wysoko i kolektor moze sie zmiescic ale krociotenki... no a przepustnice z boku gdzies trzeba wsadzic wtedy cos jak c14se, c16se...
: 1 wrz 2004, o 21:04
autor: AdamXXL
początkowo myślałem tak (1)
i od tego przepustnica w bok .. ale z jednej strony jest baniak z płynem a z drugiej chyba alternator i "kielich" mcpersona więc zostaje góra podobnie jak w oryginale (2).
a miałby być zrobiony z oryginalnego kolektora przyciętego za mocowaniem listwy z wtryskami. tam wszystkie odległości do głowicy powinny być równe i dospawanie do tego takiego cylindra. gdyby nie brak miejsca było by bardziej realne a tak ..