Strona 5 z 8
: 26 paź 2004, o 11:51
autor: czester 1
no ale woda chyba nie leje na silnik

: 26 paź 2004, o 12:09
autor: AdamXXL
chłodzenie cieczą .. silnika i chłodnicy to wyższa szkoła jazdy

: 27 paź 2004, o 08:22
autor: BRAWIMEX
Link calkiem na temat, dodac tylko "Mega Wiejski Tuning".Tylko dlaczego on jej to zrobił
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=33802662
: 27 paź 2004, o 08:50
autor: arts
mysle ze kilka poprawek zalatwilo by sprawe na duzy plus tego autka
: 27 paź 2004, o 09:28
autor: Kurbat
arts pisze:
mysle ze kilka poprawek zalatwilo by sprawe na duzy plus tego autka
np. taki RS jak w twoim avatarku arts

: 27 paź 2004, o 12:01
autor: kozzi
arts pisze:
mysle ze kilka poprawek zalatwilo by sprawe na duzy plus tego autka
ktoś się napracował a WY mówicie że jest beeeeeee....

: 29 paź 2004, o 19:48
autor: gregorix
co to za silnik?

a to reszta od silnika

:

: 29 paź 2004, o 19:57
autor: Porszak
1.4 na gaznikach?
: 29 paź 2004, o 20:13
autor: gregorix
Porszak pisze:1.4 na gaznikach?
mnie nie pytaj, bo nie wiem :0 (dlatego pytam)
: 29 paź 2004, o 20:24
autor: Porszak
ze 1.4 to strzelam, ale dwa podwojne gazniki na trabkach to widze. no to choruje/chorowal Markos chyba
p.s. a moze to gsi
: 29 paź 2004, o 21:54
autor: arts
fajnie widac chlodniczke od oleju

: 30 paź 2004, o 00:07
autor: !markos
Porszak pisze:no to choruje/chorowal Markos chyba
nadal choruje, sprawa aktualna
markos choruje na itb - itb jest na wtrysku normalnie, ale nie powiem, zeby mnie taki komplecik dwugardzielowych gaznikow nie krecil...
kolega troche przesadzil z wielkoscia otworu w zderzaku, ale za to ZAJEBISCIE podoba mi sie to, co jest pod maska.. silnik i.. i nic wiecej!! MEGA!!!! :0
to jest samochod do jezdzenia! szkoda, ze w polsce nie mamy takich warunkow pogodowych, zeby wywalic caly nawiew.. wyczysciloby sie przy okazji samochod z calej deski i zrobilo calkiem nowa, mala konsolke z zegarkami nad kierownica...

oj poplynalem z tematem

: 30 paź 2004, o 00:17
autor: wow
itb sa tak naprawde dopiero zajebiste... bo na gaznikach jeden: nie da sie jednak uzyskac tyle co na itb, dwa: zuzycie paliwa... wogole lepiej zapomniec, chyba ze ma sie kulczyka za wujka, trzy: konieczna regulacja co jakies 6 miesiecy. ale itb sa jednak sporo drozsze... szkoda ze kompletny setup itb do 2.0 to jakies 6000 funtow, bo to mogloby byc mistrzostwo swiata 220+ bhp n/a c20rsa, yeah! az sie geba sama smieje

: 30 paź 2004, o 08:38
autor: ThomasTsT
Wcale bym sie nie zdziwił jak by sie okazalo za ten pan miał tam TURBO jeszcze..

: 30 paź 2004, o 11:23
autor: !markos
ThomasTsT pisze:Wcale bym sie nie zdziwił jak by sie okazalo za ten pan miał tam TURBO jeszcze..

eee.. ale gdzie..?

: 30 paź 2004, o 17:33
autor: Gobo
!markos pisze:ThomasTsT pisze:Wcale bym sie nie zdziwił jak by sie okazalo za ten pan miał tam TURBO jeszcze..

eee.. ale gdzie..?


No jak to gdzie . W Bagażniku

: 30 paź 2004, o 19:28
autor: arts
: 30 paź 2004, o 21:16
autor: Hiv
A ja wkleje taką swoją małą galeryjkę
TUTAJ
: 30 paź 2004, o 21:56
autor: ThomasTsT
No niewiem czy ma czy nie... ale pocos koles przykrył kolektor wydechowy..(moze dlatego ze ma turbo??) tak jak było to w corsie GEKO...) pozatym koles wyciachał poł zdezaka...moze dlatego ze ma INTERCOLER?? dobra ale sie juz niespieram bo po prostu niewiem....
: 30 paź 2004, o 22:06
autor: arts
a widzisz gdzies IC w tym zderzaku ???
: 30 paź 2004, o 22:32
autor: pirat
wlasnie, moze dziura w zderzaku to imitacja... pic na wode, jak magnetyzer

: 30 paź 2004, o 23:07
autor: !markos
jedna dosc zasadnicza sprawa.. czy widzisz jakies doprowadzenie powietrza do gaznikow inne niz trabki, ktore biora sobie powietrze z atmosfery? bo ja nie.. a to pozwala jednoznacznie obalic teorie doladowania istniejacego w tym silniku..
: 31 paź 2004, o 00:05
autor: scotty
znalzalem cos takiego w ofercie do japonczykow
to jest ala intercooler tylko ze bez turbo

doprowadza siweze zimne powietrze prosto do kolektora.
montuje sie to jak intrecooler na zderzaku lib gdzies gdzie wieje wichura
cena uniwersalnego 99 euro
dedykowany pod jakas honde ok 199 euro
jak dla mnie fajny chwytak powietrza

: 31 paź 2004, o 00:18
autor: pirat
ciekawe jak sie sprawdza w praktyce takie cudo
: 31 paź 2004, o 01:10
autor: arts
i jaki to ma rozmiar .. fajnie by wygladalo w Rs

: 31 paź 2004, o 13:19
autor: endo
scotty pisze:znalzalem cos takiego w ofercie do japonczykow
to jest ala intercooler tylko ze bez turbo

doprowadza siweze zimne powietrze prosto do kolektora...
Czyli jednak ktos robi cos takiego

, ciekawe jak sie to sprawdza?
: 31 paź 2004, o 13:57
autor: !markos
sprawdza sie tak samo jak zrobiony mniej, lub bardziej domowymi metodami zimny dolot.. powietrze tak samo poleci przez to jak i przez zwykly cai. za 1/20 ceny tego ic-dummy
to troche tak jak nos-dummy sprzedawane swego czasu na allegro. niebieska butla, kawalek elastycznej rurki ze sklepu hydraulicznego i zawor doprowadzajacy normalnie wode do pralki..
: 31 paź 2004, o 14:14
autor: kyniek
!markos pisze:sprawdza sie tak samo jak zrobiony mniej, lub bardziej domowymi metodami zimny dolot.. powietrze tak samo poleci przez to jak i przez zwykly cai. za 1/20 ceny tego ic-dummy
to troche tak jak nos-dummy sprzedawane swego czasu na allegro. niebieska butla, kawalek elastycznej rurki ze sklepu hydraulicznego i zawor doprowadzajacy normalnie wode do pralki..
@Markos z opisów gg- nie kupowac i poszukac czegos wiekszego

: 31 paź 2004, o 16:29
autor: arts
: 6 lis 2004, o 09:54
autor: arts
endo pisze:scotty pisze:znalzalem cos takiego w ofercie do japonczykow
to jest ala intercooler tylko ze bez turbo

doprowadza siweze zimne powietrze prosto do kolektora...
Czyli jednak ktos robi cos takiego

, ciekawe jak sie to sprawdza?
prosto do kolektora ? to nie posida zadnego filtra po drodze :0 :0 :0