Strona 5 z 10
: 24 cze 2005, o 10:51
autor: -=kLaRi=-
Tez nie wiem ,moze troche mu za bardzo pogonilem ;D ?? nie wiem ,ale akurt jak to sie stalo jechalem powoli.
Jak kupilem tego kadeta to tak jak napisalem w moim watku i swapie ,ze tamten koles to straszny burak i ciarach ,mowil mi niby ze kapa byla zrobiona a na warsztacie wczoraj sie okazalo ,ze jednak nie byla...
Tak jak mowi Arts , wczoraj kupili uszczelke i splanowali delikatnie glowice i dzis powinni zmontowac.
Glowice i reszte bede robil pozniej ,teraz juz na to nie mam kasy.
Tak sie zastanawiam ,ze przy robieniu kapy nie przerobic go na seh-a + jakis walek ...
Co by mi bylo potrzebne ??
Glowica ,tloki ,komp , co jeszcze ???
: 24 cze 2005, o 11:31
autor: arts
to pare klockow pujdzie na przerubke na seha z remontem
ja bym inaczej zrobil ...byl na ktk caly seh chyba za 500zl
ja bym lyknol dla tlokow walka ... a jak jest z papierem to dla bloku rowniez
, kompa bedziesz musial dopkupic. Tak czy siak powazniejsze inwestycie czekaja
i 130ps masz
: 24 cze 2005, o 12:01
autor: -=kLaRi=-
Wiesz i tak i tak musze zrobic kape temu silnikowi wiec i tak pojdzie kupe kasy, ale jak kupie calego seha bez papierow to bede mogl wszystko przelozyc do mojego bloku NE ???
: 24 cze 2005, o 13:38
autor: GUMIS2000
no bedziesz mugł
na calibra team jest seh do wziecia za 500 zł
p.s. nie było lepiej odrazu kupic seha ??
: 24 cze 2005, o 13:38
autor: =JUHol=
tak + jeszcze wiazka, czujniki itd.... z NE zostalby tylko blok
BTW Klari czy mozesz to pisac w swoim watku?
: 24 cze 2005, o 14:11
autor: -=m&m=-
=JUHol= pisze:tak + jeszcze wiazka, czujniki itd.... z NE zostalby tylko blok
pod warunkiem że tłoki będą w dobrym stanie
a tego bez ich wyjęcia nie stwierdzisz
: 24 cze 2005, o 22:06
autor: arts
: 25 cze 2005, o 09:48
autor: GUMIS2000
a f13 pewnie powie f..... i tu bedzie koniec :)
: 25 cze 2005, o 12:05
autor: -=kLaRi=-
@juhol ,ok
Nie kupilem od razu seha ,bo akurat mialem okazje kupic tanio tego kadzia za smieszne pieniadze i tam byl ne.
Chcialbym nadmienic ,ze skrzynia f16 lezy w garazu ;)a na ebay.de ostatnio widzialem kit do konversji na 2.0 8v i 16v (lapy,polosie,piasty,sruby -wszystko) za wg. mnie smieszna* cene 150euro.
*-w porownaniu z cenami w mathijssen technics.
Napewno bedzie cos dlubniete ,to moge zapewnic. ;)teraz trzeba nazbierac troche papierow..
Sorki Juhol
: 17 lip 2005, o 00:32
autor: =JUHol=
no wiec dzisiaj zalozylem Lexmaul RAM do mojego silniczka.... trwalo to 5h!!! po drodze wyszla mi nieszczelnosc przewodu od silniczka krokowego co napewno mialo zly wplyw na cala prace... do rzeczy:
producent zapewnia o przyroscie 7 koni - nie ma szalu zwazywszy ze uklad kosztuje 525€ a za te pieniadze mozna zrobic duuuuzo wiecej. niemniej jest odczuwalny przyrost. silniczek ciagnie do samego odciecia i robi to bardzo plynnie (niestety jeszcze jest problem z zaplonem i mam wrazenie ze na 3 gary czasami pracuje; kable nowe kopolka wyczyszczona - nie wiem; jeszcze musze tutaj posluchac rady adama o wyprzedzenie zaplonu troszke). dzwiek tez jest o dziwo inny - PIEKNY!!!
Producent podaje:
a tak to wyglada u mnie (mialem tylko telefon niestety teraz - fotki z wbudowania beda pozniej)
: 17 lip 2005, o 00:42
autor: GUMIS2000
fajno :)
: 17 lip 2005, o 09:46
autor: arts
grtulacje fajna zabawka, szkoda ze to tyle kosztuje w 16v
: 18 lip 2005, o 10:24
autor: -=kLaRi=-
Super
) Ciekawe jak to chodzi na tym samym silniku co u mnie ?:DD
TO jest kolektor od Pokla??
: 18 lip 2005, o 14:08
autor: =JUHol=
chodzi szybciej
tak od pokla
: 25 lip 2005, o 15:49
autor: =JUHol=
No wiec do rzeczy.... pewnie wiekszosc juz zna moje problemy z silnikiem. dzisiaj wymienilem kopolke i palec i............. auto zaczelo jezdzic - doslownie i w przenosni.... mega zaluje ze nie zrobilem tego przed lublinem bo czas pewnie bylby nie porownywalny do tego co mialem. Zrobilem dzisiaj jeszcze zbieznosc i wywazylem oponki i przestaly piszczec - K****A!!!! czemu nie przed zlotem???
jeszcze inna rzecz jaka dzisiaj dostalem, ktora przydala by sie na torze to oponki AVON 7,5/23/15 (jeszcze nie wiem jak to zmieszcze ale damy rade!!!
)
fotki wrzuce wieczorkiem
: 25 lip 2005, o 16:54
autor: Staneq
i tak powiem jedno tym co nie widzieli na żywo fura Juhola tak zapierd... że hej to auto jest naprawde miszcz!
: 25 lip 2005, o 18:35
autor: =JUHol=
Staneq pisze:i tak powiem jedno tym co nie widzieli na żywo fura Juhola tak zapierd... że hej to auto jest naprawde miszcz!
dzieki bardzo!
Tak wygladaja oponki:
a ten text to: For racing purposse only; Not for highway use
: 25 lip 2005, o 21:56
autor: arts
ja jestem pod wielkim wrazeniem jak ta corsa lata :0 na zajebisty plus....
: 25 lip 2005, o 22:32
autor: =JUHol=
arts pisze:ja jestem pod wielkim wrazeniem jak ta corsa lata :0 na zajebisty plus....
ona dopiero dzisiaj latac zaczela!
: 27 lip 2005, o 10:17
autor: YAQB
=JUHol= pisze:ona dopiero dzisiaj latac zaczela!
Juhol ... blagam ... jak ta przejazdzka w sobote byla na dosc znacznie "przygaszonym" silniku to ja nawet nie chce wiedziec jak to lata teraz ...
Przez Ciebie teraz bede dumal (z przyplywem luznych dolarow
) o tym co tu zrobic, zeby moja GSI nie byla taka mulowata
bo jak dla mnie to poprostu moj samochod do Twojego jest jak moje poprzednie 1.2 do GSI
: 29 gru 2005, o 22:34
autor: opium24
witam. czesc z was pewnie mnie kojarzy mialem kiedyc korse A irmschera (taka na borbetkach)
mialem kiedys plan wlozyc do korsy A silniczka 16v otoz wlasnie mam kadeta z takim silniczkiem i przymierzam sie do wcisniecia tego do korsinki
tylko mam pytanie czy da rade wlozyc go ze skrzynia ?? bo widzialem ze specjalnie toczycie kola zamachowe zeby zostawic skrzynke f13 . ja bym wolal pozostac przy mojej f16cr i pytanko co zrobic zeby polosie pasowaly do piast?? chcialbym tez zmienic hamulce na GSI z kadeta bo jednak seryjne zostawiac to jakos nie za bardzo mi sie widzi
ale podstawowe pytanie to co zrobic zeby zostawic skrzynie f16 lub f20
ps wczesniej byly dyskusje na temat Vmax combolota otoz nawiazujac to kolega z ktk ma LETA w kadecie 300Nm i 223KM i v max na hamowni kolo 280kM/h
: 29 gru 2005, o 22:43
autor: Hiv
musisz mieć specjalnie dorabiane półosie z przegubkami
Parę groszy więcej więc wyjdzie... A F13 z c20xe raczej nie pojedzie
Udeż do Basisty jeśli o piasty chodzi...
: 29 gru 2005, o 22:51
autor: opium24
aha a powiedzcie mi jeszcze jak wyglada mechanizm roznicowy w skrzyni ?? nie da rady zmienic mechanizmu z F13 do F16?? wiem ze to jest patent na polosie w kadecie LET w skrzyni zmienia sie mechanizm roznicowy na taki z F20
: 30 gru 2005, o 10:20
autor: Porszak
o swapach hamulcow bylo pare tematow wiec szukajka sie kalnia
a jesli chodzi o polosie to basiasta ma to obcykane i nic nie dorabial jesli sie nie myle
: 30 gru 2005, o 10:59
autor: Hiv
Porszak pisze:a jesli chodzi o polosie to basiasta ma to obcykane i nic nie dorabial jesli sie nie myle
Eeee? A z tego co ja wiem to pod wszysko powyżej F13 muszą być dorabiane półosie. Przecież takich skrzyni nie było w corsach
Co do hebli to po prostu odkrecasz stare, przykrecasz nowe i koniec
: 30 gru 2005, o 11:15
autor: GUMIS2000
a wiece ze tak wogle swap hamulcó jest nie
legalny i przy zderzeniu nie wypłacaja
odszkodowaia czyba ze ma sie zaswiadczenie PZMtu !!!!
nie dawno sie o tym dowiedziąłem
a tak wogle to mi reczny sie urwał , i to nie na filgnac h
na placu
tylko na parkingu dobrze ze combo sie tylko 2 m przetoczyło.......
: 30 gru 2005, o 12:29
autor: -=kLaRi=-
Z Basista mamy do sprzedania piasty przerobione pod Corse + poloski zeby podeszla szkrzynia F20,F16
.
Cena 700zl za komplet (500zl polosie + 200 piasty)
z noworoczna nadprodukcja bezsensownych postow uporal sie dwuglowy czterooki kasownik pozdro Ziomki
: 30 sty 2006, o 09:02
autor: =JUHol=
lol... fajny dział! dopiero go zauważyłem... no i markos modem!!!!! :0 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! beda jaja! hehe
co do autka? hmm... no plan jest. czekam na cieplejsze dni zeby mozna bylo jakos przyzwoicie w garazu posiedziec i podlubac... styling - hehe, na pewno nie germanowo, bardziej hard bedzie (ale niestety zdany na siebie, bo nie da sie kupic tego czego mi potrzeba), a silnik? powiem tak - chyba kupie drugie auto do jezdzenia
narazie kupilem nowy blok i glowice
: 30 sty 2006, o 09:24
autor: Gość
no niestety jak idzie sie na hardcor to auto juz do codziennego uzytku malo co sie nadaje
ja zaczynam sie rozgladac chyba za jakims Tdi na codzien
: 30 sty 2006, o 09:26
autor: arts
fakk znowu zapomniualem sie zalogowac...