Strona 5 z 14

: 1 cze 2006, o 00:44
autor: -=kLaRi=-
A co ma odpowietrzanie do hamowania ??
Odpowietrznik ruszasz tylko przy odpowietrzaniu a nie przy hamowaniu??
Po co mialem zmieniac drugi odpowietrznik skoro byl dobry ,gdyby sie urwal to wiadomo???

: 1 cze 2006, o 00:53
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:Odpowietrznik ruszasz tylko przy odpowietrzaniu a nie przy hamowaniu??
nooo taaa, ale o ile faktycznie jego wielkosc nie ma wiekszego znaczenia, to wyobraz sobie, ze ten element ukladu hamulcowego (jako jeden z wielu) utrzymuje w nim ogromne cisnienie i jesli jest nieszczelny to nara...

: 1 cze 2006, o 02:31
autor: -=kLaRi=-
nikt tu nie wspominal o nieszczelnosci ,gdyby ten wiekszy ktory mi dali byl nieszczelny to wiadomo gdzie by skonczyl... nikt chyba nie zalozylby nieszczelnego zacisku ;) ok koniec tego ot

: 1 cze 2006, o 13:30
autor: wow
gumi co z wentylatorem chlodnicy (z przodu bedzie czy udalo sie zmiescic z tylu)?

: 3 cze 2006, o 00:04
autor: GUMIS2000
z tyłu wentylator
dzis udało mi sie nawet zrobić tak zby węże pasowały

: 3 cze 2006, o 08:58
autor: Staneq
u Basisty sie wszystko jakos pomiescilo wiec tez dasz rade Gumi :oko:

: 3 cze 2006, o 10:03
autor: kozzi
GUMIS2000 pisze:z tyłu wentylator
dzis udało mi sie nawet zrobić tak zby węże pasowały
yeah!!! go Gumii go :grin:

: 3 cze 2006, o 15:59
autor: GUMIS2000
Staneq pisze:u Basisty sie wszystko jakos pomiescilo wiec tez dasz rade Gumi :oko:
no i co z tego ????????????????????
ja on to robił na innym kicie i z inna skrzynia
ze nie wspomne o tym ze ma przed przed liftem

roznic jest naprawde wiele a wszytko i tak wychodzi w praniu

: 3 cze 2006, o 18:01
autor: -=kLaRi=-
GUMIS2000 pisze: ze nie wspomne o tym ze ma fere przed liftem
Jesli chodzi o fure to nie wiem co to ma do rzeczy... :zakrecony:

: 3 cze 2006, o 19:13
autor: GUMIS2000
-=kLaRi=- pisze:
GUMIS2000 pisze: ze nie wspomne o tym ze ma fere przed liftem
Jesli chodzi o fure to nie wiem co to ma do rzeczy... :zakrecony:
ano to ze zmienione sa podłuznice i ile lewa czesc komory silnika
sie nieznieniła od 1993 r. to prawa tak.
Sa to nie wielkie zmiany ale jak sie walczy z przewodami :
od wody
wspomagania
doładowania
podcisnienia
i wiazka to kazdy ale kazdy cm moze miec znaczenie.

Aha i tak jak odpale motor to dopiero zobacze czy nic nie obciera
czy nic nie trze i td i tp
Zamierzam tez czasami hamowac silnikiem , a poduszki mam
seryjne (powiedzmy,jest tam teraz pewien MYK ale nikt
prucz mnie i jeszcze jednej osoby z klubu nie wie i
chyba pozostanie to tajemnica).

nie wiem czy maglownica jest wycentrowana i wogle geometrii
nie ma ale juz jest problem przy skrecie w prawo bo obciera
o skrzynie biegów lewew koło

: 5 cze 2006, o 23:39
autor: GUMIS2000
kilka deszczowych fotek - projekt stoi
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ehh

: 6 cze 2006, o 00:15
autor: =JUHol=
hehe... skad ja to znam! glowa do gory! i tak prace ida piorunem

: 6 cze 2006, o 01:00
autor: wow
GUMIS2000 pisze:Obrazek
no ale to zdjecie jest super... zwlaszcza wnetrze tej ziewajacej japy...

: 6 cze 2006, o 01:42
autor: -=kLaRi=-
Super Gummi !!!

: 6 cze 2006, o 15:54
autor: -=m&m=-
GUMIS2000 pisze:juz jest problem przy skrecie w prawo bo obciera
o skrzynie biegów lewew koło
bo to auto będzie słuzyło tylko do jazdy na wprost :oko: :grin:

Ps. dawaj dawaj nie poddawaj sie :)

: 6 cze 2006, o 16:25
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:poduszki mam seryjne (powiedzmy,jest tam teraz pewien MYK ale nikt prucz mnie i jeszcze jednej osoby z klubu nie wie i chyba pozostanie to tajemnica).
to tak jakby ktos mial ochote swapowac leta do corsy i mial jakis problem, to pamietajcie, ze gumis nic nie powie. pomocne to cholernie...
GUMIS2000 pisze:juz jest problem przy skrecie w prawo bo obciera o skrzynie biegów lewew koło
nie ma to jak silnik z przeznaczeniem do danego samochodu :lol:

: 6 cze 2006, o 16:38
autor: pirat
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:poduszki mam seryjne (powiedzmy,jest tam teraz pewien MYK ale nikt prucz mnie i jeszcze jednej osoby z klubu nie wie i chyba pozostanie to tajemnica).
to tak jakby ktos mial ochote swapowac leta do corsy i mial jakis problem, to pamietajcie, ze gumis nic nie powie. pomocne to cholernie...
nie on pierwszy i zapewne nie on ostatni tutaj...

: 6 cze 2006, o 17:51
autor: GUMIS2000
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:poduszki mam seryjne (powiedzmy,jest tam teraz pewien MYK ale nikt prucz mnie i jeszcze jednej osoby z klubu nie wie i chyba pozostanie to tajemnica).
to tak jakby ktos mial ochote swapowac leta do corsy i mial jakis problem, to pamietajcie, ze gumis nic nie powie. pomocne to cholernie...
GUMIS2000 pisze:juz jest problem przy skrecie w prawo bo obciera o skrzynie biegów lewew koło
nie ma to jak silnik z przeznaczeniem do danego samochodu :lol:
z tego co wiem to i basiasta i M-tech wiszaja na poduszkach od
1.0 do 1,6 i jest bardzo dobrze
REN ma tez serujne a swego czasu miał 315 koni i tez sie nic
nie urwało !!!!

A ja znalazłem pewen MYK i tyle i by najmnie nie sa to pełne
poduski tylko poprostu inne ale jakie nie powiem
kazdy ma jakis tajemnice i po to one sa

ano sa plusy i minusy swapa , szczegulnie mnie to
dziwi bo civica tez czeka swap :lol: :lol: :lol:

@ Markos , i tak bardzo duzą dokumentacje prowadze
apropo swapa i wszytko opisuje w moinch notatkach
a ty jak zwykle przeszadasz ze nie jestem pomocny
OJEJEKU JEJKU :oko:

: 6 cze 2006, o 18:27
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:sa plusy i minusy swapa, szczegulnie mnie to dziwi bo civica tez czeka swap :lol: :lol: :lol:
swap b18c6 z integry trwa poltora dnia i w przypadku biorcy, ktory mial vtec - kosztuje 500pln. jesli biorca jest non-vtec trzeba dodatkowo porzezbic z dwoma kabelkami (zeby zalaczal sie vtec). dolicz koszt przelozenia hamulcow, polosi i piast, ktore takze pasuja bolt-on z zerowymi modyfikacjami, takze tez nie sumarycznie nie jest to majtek.

to ile poszlo na kit konwersyjny + niezbedne czesci i ile juz trwaja prace? :lol:

ps.1
to taki offtopowy post w kwestii kompatybilnosci silnikow opla i silnikow hondy z roznymi modelami w obrebie danej marki...

ps.2
mi pomoc w przekladce leta nie jest potrzebna, bo wszystkie silniki wieksze niz 1.6 uwazam w corsie za megapomylke, ale co kto lubi...

ps.3
mimo wszystko trzymam kciuki :oko:

: 6 cze 2006, o 20:57
autor: kozzi
spoko spoko Gumii coraz lepiej to wygląda :grin:
a reflektory rozmontowałeś?? tak jak mówiłem??

: 6 cze 2006, o 21:04
autor: REN
mam nadzieje markosku, ze sie szybko przeswapujesz i sprawdzimy sie na torze poznan :P

: 6 cze 2006, o 21:31
autor: arts
co do poduszki moze sie nieznam ale mtech zdaje sie dozuca ja od siebie :oko: takze jakby seryjna z zalozenia byla juz zdupy, niewspokne juz o tym ze moje 1.0 oberwalo jedna i zdaje sie porszaka rowniez to chyba nie sa zadne demony hehe seryjna pekla zarowno umnie jak i basisty przy 2.0 :oko: teraz mam twarda i jest super, silnik nie lata jak dziwka to do przodu to do tylu :lol: hmm a jak sie robi tak ciasno jak w lecie to chyba ma to jakies znaczenie bo zaraz zacznie cos o cos obcierac
Markos nie porownuj swapa corsy z letem i cifa z silnikiem z itr bo i tak wiadomo co bedzie lepiej jezdzic skrecac i co bedzie mniej awaryjne :lol:
oraz Gumi zluzuj troche z cisnieniem w komentarzach to nie koniec swiata jeszcze :-P mam nadziej ze skonczy sie po wyjechaniu od kwietniaka a nie bedzie trwal wiecznosc tak jak u mnie i fisza wiecznie cos :lol:

: 6 cze 2006, o 22:10
autor: !markos
hello..? czy ten watek to widac w dziale projektow..? bo cos sie zjebalo zdaje sie :zakrecony:

: 6 cze 2006, o 22:13
autor: kozzi
!markos pisze:hello..? czy ten watek to widac w dziale projektow..? bo cos sie zjebalo zdaje sie :zakrecony:
no a gdzie ma być go widać??

: 6 cze 2006, o 22:18
autor: REN
arts pisze:co do poduszki moze sie nieznam ale mtech zdaje sie dozuca ja od siebie :oko:
mtech daje ale tylko do bodywork-2
w moim trupie silnik wisi na 10-cio letnich, niemodyfikowanych poduszkach

: 6 cze 2006, o 22:29
autor: =JUHol=
REN pisze:
arts pisze:co do poduszki moze sie nieznam ale mtech zdaje sie dozuca ja od siebie :oko:
mtech daje ale tylko do bodywork-2
w moim trupie silnik wisi na 10-cio letnich, niemodyfikowanych poduszkach
hehe... to moje pewnie juz skonczyly 17 lat :lol:

: 6 cze 2006, o 22:31
autor: !markos
kozzi pisze:no a gdzie ma być go widać??
bo musisz wiedziec, ze nie bylo go widac dopoki nie dopisalem poprzedniego swojego posta :grin:

watek zniknal z forum. mozna go bylo czytac, ale nie byl widoczny na forum projektow. wazne, ze juz wrocil, bo sie troszke z gumisiem denerwowalismy :lol:

: 6 cze 2006, o 22:34
autor: kozzi
!markos pisze:
kozzi pisze:no a gdzie ma być go widać??
bo musisz wiedziec, ze nie bylo go widac dopoki nie dopisalem poprzedniego swojego posta :grin:

watek zniknal z forum. mozna go bylo czytac, ale nie byl widoczny na forum projektow. wazne, ze juz wrocil, bo sie troszke z gumisiem denerwowalismy :lol:
wiem widziałem :lol:
nawet z Artsem myśleliśmy że go skasowałeś :lol: :-D

: 6 cze 2006, o 23:17
autor: arts
REN pisze:
arts pisze:co do poduszki moze sie nieznam ale mtech zdaje sie dozuca ja od siebie :oko:
mtech daje ale tylko do bodywork-2
w moim trupie silnik wisi na 10-cio letnich, niemodyfikowanych poduszkach
bez powodu chyba ich nie dawali bo nie dla jaj chyba :lol:

: 6 cze 2006, o 23:22
autor: GUMIS2000
REN pisze:
arts pisze:co do poduszki moze sie nieznam ale mtech zdaje sie dozuca ja od siebie :oko:
mtech daje ale tylko do bodywork-2
w moim trupie silnik wisi na 10-cio letnich, niemodyfikowanych poduszkach
no własnie :)

p.s. dzienki ze wszystko wruciło do normy z miom watkiem :)