Strona 5 z 8
Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 18:55
autor: cwirus88
podoba mi sie ta skrzyneczka na aku, wyłóż ją jeszcze jakąś chudą gąbeczką i jakiś dekiel na nią zrób

Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 18:57
autor: ptaku
Gąbka będzie a dekielek jest

na 4 śrubkach przykręcany

Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 19:01
autor: Ans
A tarczki na tylniej osi będą ?
przydalyby sie do takiego auteczka
Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 19:11
autor: ptaku
Może kiedyś się pojawią w tej chwili walczę z tym że auto stawia bokiem przy gwałtownym hamowaniu Bear po spocie w Żorach miał okazje się przekonać na światłach co się działo i jaki był objaw wymieniam teraz korektorki i zobaczymy
Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 19:16
autor: Ans
Hmm a moze przyczyną wlasnie są tylne bębny? ten mechanizm ktory odpowiada za regulowanie cisnienia podczas gwaltownego hamowania aby nie zadać za duzego cisnienia do układu?
Re: Ptaku corsa..
: 12 mar 2009, o 23:54
autor: -=kLaRi=-
Super ,idziesz jak burza!!
Widzę ,że na podszybiu zaspawałeś całkiem to blachą - chodzi mi o nawiew + te przetłoczenia po bokach.
Brawo za wkład i błyskawiczną robotę ,która u mnie trwa już 3-4mieś...
kibicuję dalej
ps: nie bałeś się stopienia/zapalenia deski rozdzielczej podczas spawania podzybia...!?
Re: Ptaku corsa..
: 13 mar 2009, o 09:52
autor: ptaku
Klari powoli spawałem i nic sie nie stopiło trwało to chyba 3 godziny ale sie udało dzisiaj jak skończę wymianę linek ręcznego zabieram sie za przód wylatuje cały zawias i zmiana skrzyni tym razem na F 20 z głównym C 355

Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 18:04
autor: ptaku
Wszystko już pomalowane teraz składanie
I pytanie dla znawców czy da coś wymiana skrzyni z F 16 z głównym c 355 na F 20 z głównym c 355 będzie dłuższa czy krótsza ??
Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 18:43
autor: cwirus88
kurde ptaku widać że nie próżnujesz

robota wre

Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 18:54
autor: STELMI
ładnie to wygląda, rozpórka teraz się rzuca w oczy przy tej czerni

Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 19:12
autor: Porszak
ptaku pisze:
I pytanie dla znawców czy da coś wymiana skrzyni z F 16 z głównym c 355 na F 20 z głównym c 355 będzie dłuższa czy krótsza ??
zalezy czy f16 jest cr czy wr. no chyba ze "c" w kawalku :"F 20 z głównym c 355" oznacza cr. jesli tak to f16cr 3.55 i f20cr 3.55 to pod wzgledem przelozen te same skrzynie. tak wynika z tis i in rodzaju tabelek z przelozeniami
Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 19:48
autor: -=kLaRi=-
f16 i f20 pod względem budowy są inne ,ale same kółka pewnie te same i pasują do jednej i drugiej.
Re: Ptaku corsa..
: 16 mar 2009, o 22:20
autor: ptaku
No Zmienić chce na F 20 bo na tej F 16 miałem jakieś dziwne szarpania przy puszczaniu sprzęgła nie wiem czy to nie wina docisku wiec też na wszelki wypadek zmieniam myślę ze jak jutro wszystko rozbiorę to się okaże

Re: Ptaku corsa..
: 18 mar 2009, o 15:52
autor: ptaku
Panowie o ile byście proponowali odchudzić koło zamachowe ?? oczywiście biorąc pod uwagę ze w przyszłości będą 2 webery pod maskom

Re: Ptaku corsa..
: 18 mar 2009, o 16:21
autor: cwirus88
ja odchudziłem swoje do 3,8 kg... czyli tak dość po męsku

Re: Ptaku corsa..
: 18 mar 2009, o 16:45
autor: -=kLaRi=-
Ptaku gdzie to wysyłasz bo ja mam namiar na dobrą firmę (thx Ćwirus) i właśnie się zastanawiam czy to robić... ?
Re: Ptaku corsa..
: 18 mar 2009, o 18:12
autor: ptaku
ja Jade do Mikołowa A kumpel mi coś gadał ze on robił w Czeladzi i też wszystko było oki
Re: Ptaku corsa..
: 18 mar 2009, o 19:11
autor: kamiloooo
ja mialem przy xe do 4.08 odelzone kolo i dawalo rade bez problemu i piknie sie wszystko wkrecalo

Re: Ptaku corsa..
: 31 mar 2009, o 15:31
autor: ptaku
Re: Ptaku corsa..
: 31 mar 2009, o 16:52
autor: cwirus88
ładnie ! ile masy zdjęte?
Re: Ptaku corsa..
: 2 kwie 2009, o 17:50
autor: ptaku
mniej o 2 kg

Re: Ptaku corsa..
: 3 kwie 2009, o 14:33
autor: -=kLaRi=-
dużo zważywszy ,że tam nie ma z czego ściągać za bardzo

Re: Ptaku corsa..
: 4 kwie 2009, o 18:05
autor: ptaku
Auto poskładane wyjechało ale ma jakieś dziwne zagrania jeszcze po wciśnięciu pełnego gazu czasem go zdławi i zgaśnie 5 minut nie pali a potem wszystko wraca do normy myślę że to jakaś pierdółka mnie robi w konia w poniedziałek to zwalczę do reszty potem zbieżność i zaczynamy sezon

jutro będą fotki

Re: Ptaku corsa..
: 4 kwie 2009, o 21:44
autor: bix
Jakbyś miał gaz to bym powiedział że zalewa nim silnik a tak to nie wiem.
Re: Ptaku corsa..
: 6 kwie 2009, o 19:02
autor: ptaku
mulenie opanowane nie było paliwa :)ale jest kolejny problem na zapalonym silniku po odłączeniu tej kostki

silnik dalej działa dziwne co to może być ??
poza tym pare nowych fotek.
Lekkie koło pasowe 0.8 kg stare warzyło 1.8

Re: Ptaku corsa..
: 6 kwie 2009, o 19:10
autor: kerni
bardzo ciekawie, szczegolnie ten pomysl z aku

...tez cos podobnego chce zrobic,
tylko odciac go od kabiny jeszcze blacha
jakis GSi by sie przydal, albo dokladka czarna pod zderzak,
z laguny I bardzo fajnie posuja do cors A, do B tez pewnie wajnie podejdzie
Re: Ptaku corsa..
: 6 kwie 2009, o 21:19
autor: Dariooo80
Mam pytanko gdzie kupowałeś to koło pasowe ?czy ktoś Ci dorobił ? i z czego? (aluminium)
a tak w ogóle co ma powodować założenie lżejszego kola pasowego/?
Re: Ptaku corsa..
: 6 kwie 2009, o 22:25
autor: kerni
to samo co lekki zamach, im mniej masy obciazajacej wal tym "luzniej" pracuje
silnik xe byl kiedys badany na hamowni u chojnackiego ...jego lekkie kolo zamachowe oprocz tego,
ze spowodowalo lepsze wkrecanie sie na obroty, za sprawa mniejszego opciazenia walu spowodowalo wzrost prawie 4KM
Re: Ptaku corsa..
: 7 kwie 2009, o 00:17
autor: Porszak
wzrost (o 4KM) wzrostem, ale w ktorym miejscu przybylo tych koni i Nm. bo moze na koncu, a moze w srodku tam gdzie ich nie wykorzystasz np.
wywarzyli Ci to kolko?
a ta kosta to chyba niskie napiecie do aparatu, ale pewnosci nie mam, nie widzac wiekszego fragmentu komory
Re: Ptaku corsa..
: 7 kwie 2009, o 00:48
autor: Fifo
W skrócie i łopatologicznie ta kostka potrzeba jest przy odpalaniu silnika i ma za zadanie zsynchronizować czujnik położenia wału z wałkiem rozrządu tak aby zapłon wystąpił we właściwym momencie, potem już nie bierze udziału w pracy silnika, stąd silnik pracuje po jej odpięciu. Skutek uboczny wypięcia to światełko "czeńdż endżin"

na desce.