Mała rajdówka c14se/c16se by Seboss
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
seboss przyznasz chyba, że gdyby nieszczelniść była po stronie tłoka i pierścieni, to efekt próby olejowej powinien wyrównać wartości podczas pomiaru, a tu widzimy jedynie mniej więcej równe podniesienie tych wartości spowodowane zmniejszeniem (przez zalanie) komory spalania.
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dokładnie,dlatego będzie zdjęta głowica w celu weryfikacji jej szczelności i ewentualnej naprawy ,AdamXXL pisze:seboss przyznasz chyba, że gdyby nieszczelniść była po stronie tłoka i pierścieni, to efekt próby olejowej powinien wyrównać wartości podczas pomiaru, a tu widzimy jedynie mniej więcej równe podniesienie tych wartości spowodowane zmniejszeniem (przez zalanie) komory spalania.
przy okazji może zajrzę do tłoków
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
Skoro czapka będzie zdjęta to może i miskę olejową też zdjąć a do cylindrów nalać nafty żeby zobaczyć ile przez noc ucieknie i wtedy było by wiadomo na 100% czy tłoki dobre czy coś im się źle ułożyło
a co do głowicy to może nie bardzo wyszła obróbka na 3 kąty
a co do głowicy to może nie bardzo wyszła obróbka na 3 kąty
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
sprawdzi się wszystko,
głowica jest na gwarancji więc luz
tylko czasu na wszystko mi brakuje
głowica jest na gwarancji więc luz
tylko czasu na wszystko mi brakuje
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
no to pozostaje trzymac kciuki za szybkie znalezienie i wykluczenie przyczyny
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dziś już po zakupach
kupione
- filtry wszystkie (olejowy-GM, reszta Filtron)
- olej GM(na 2 dotarcie)
- świeczki NGK
- uszczelki wydech-GM,ssący-GM, głowica-GM
- mleko
- nafta
- śruby pod głowicę GM
- no i kupiłem skrzynię F13CR przerobioną już na linkę czyli będzie w końcu prędkościomierz działać
niestety muszę skompletować nowy wydech a w zasadzie środkowy tłumik, który podejdzie pod średnicę wylotową z kolektora z cali 4x4
jutro przystępuję do działania
kupione
- filtry wszystkie (olejowy-GM, reszta Filtron)
- olej GM(na 2 dotarcie)
- świeczki NGK
- uszczelki wydech-GM,ssący-GM, głowica-GM
- mleko
- nafta
- śruby pod głowicę GM
- no i kupiłem skrzynię F13CR przerobioną już na linkę czyli będzie w końcu prędkościomierz działać
niestety muszę skompletować nowy wydech a w zasadzie środkowy tłumik, który podejdzie pod średnicę wylotową z kolektora z cali 4x4
jutro przystępuję do działania
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
hehe widzę że sobie wziąłeś rady do serca
tylko nie zostawiaj głowicy na noc w ciepłym bo Ci mleko zsiądzie i raz że będzie śmierdzieć a dwa że będzie trzeba ze syfu wyczyścić
tylko nie zostawiaj głowicy na noc w ciepłym bo Ci mleko zsiądzie i raz że będzie śmierdzieć a dwa że będzie trzeba ze syfu wyczyścić
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dobra dziś się za to zabrałem i czapka wyjęta
poniżej to co zastałem po przejechaniu 2000 km
olej Castrol magantec 5W 40
cylinder nr 1
cylinder nr 2
cylinder nr 3
cylinder nr 4
głowica od spodu
zawory komora nr 1
zawory komora nr 2
zawory komora nr 3
zawory komora nr 4
poza tym:
- w kolektorze ssącym było trochę benzyny-tak zgadza się benzyny dość spora ilość nie spalonej benzyny
- w kolektorze wydechowym trochę nagaru się zebrało takiego jak na cylindrach-olejowego
- nie było wody
- przepustnica czyściutka -nawet odrobiny oleju nie było tylko trochę śmierdziało benzyną i były jej ślady
Dziś nie robiłem żadnych testów szczelności, poczekam z tym do jutra.
co o tym myślicie ??? proszę o jakieś sugestie
poniżej to co zastałem po przejechaniu 2000 km
olej Castrol magantec 5W 40
cylinder nr 1
cylinder nr 2
cylinder nr 3
cylinder nr 4
głowica od spodu
zawory komora nr 1
zawory komora nr 2
zawory komora nr 3
zawory komora nr 4
poza tym:
- w kolektorze ssącym było trochę benzyny-tak zgadza się benzyny dość spora ilość nie spalonej benzyny
- w kolektorze wydechowym trochę nagaru się zebrało takiego jak na cylindrach-olejowego
- nie było wody
- przepustnica czyściutka -nawet odrobiny oleju nie było tylko trochę śmierdziało benzyną i były jej ślady
Dziś nie robiłem żadnych testów szczelności, poczekam z tym do jutra.
co o tym myślicie ??? proszę o jakieś sugestie
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
powiem szczerze, że jak dla mnie to wygląda to całkowicie normalnie, zalej głowice nafta a tłoki olejem i sprawdz czy przez noc ubedzie.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dziś już po próbie
głowica już zalana- póki co po 3 godzinach nic nei ubyło
tłoki też zalane ale już widać ubytki
głowica już zalana- póki co po 3 godzinach nic nei ubyło
tłoki też zalane ale już widać ubytki
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
nie wiem nic nt takich prob bo nie musialem ich przeprowadzac, ale tak na logike to wlasnie przez tloki olej moze wyciekac bo pierscienie nie nie maja zerowych luzow w zamkach. a wlasnie zawory jesli sa szczelne powinny trzymac i nie puszczac nic. dobrze mysle?
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss-problemy
po 9 godzinach stania
głowica twardo się trzyma -nic nie ubyło nafty
tłoki zalane olejem przepuścimy mniej więcej 1,5 mm oleju czyli prawie nic jak na zimny silnik
nasuwa się wniosek że coś jest raczej pierścieniami ale na ciepłym silniku -może się nie rozszerzają odpowiednio i nie uszczelniają dobrze i olej leci do komory spalania
brak mi pomysłów co jeszcze może być nie tak że była taka różnica w sprężaniu i że się mulił strasznie
przetrzymam je przez noc a jutro raczej wyjmę tłoi i obejrzę
głowica twardo się trzyma -nic nie ubyło nafty
tłoki zalane olejem przepuścimy mniej więcej 1,5 mm oleju czyli prawie nic jak na zimny silnik
nasuwa się wniosek że coś jest raczej pierścieniami ale na ciepłym silniku -może się nie rozszerzają odpowiednio i nie uszczelniają dobrze i olej leci do komory spalania
brak mi pomysłów co jeszcze może być nie tak że była taka różnica w sprężaniu i że się mulił strasznie
przetrzymam je przez noc a jutro raczej wyjmę tłoi i obejrzę
zgadza się tylko tak jak widać na zdjęciach tłoki były zasyfione tłustą mazią i jej warstwa była dość gruba jak na 2000km przejechanychPorszak pisze:nie wiem nic nt takich prob bo nie musialem ich przeprowadzac, ale tak na logike to wlasnie przez tloki olej moze wyciekac bo pierscienie nie nie maja zerowych luzow w zamkach. a wlasnie zawory jesli sa szczelne powinny trzymac i nie puszczac nic. dobrze mysle?
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
nieszczelność na głowicy może wychodzić dopiero po skręceniu wszystkiego, dlatego sprawdź ile zawory (główki nie talerzyki) wystają nad głowicę. z tego co mi świta to okolice 6mm (lepiej sprawdzić z tisem). jak będzie więcej niż to przewidziane, jak dojdą dźwigienki i wałek zawory mogą się niedomykać. tak na wszelki wypadek można sprawdzić.
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
tutaj jest wszystko okej- sprawdzoneAdamXXL pisze:nieszczelność na głowicy może wychodzić dopiero po skręceniu wszystkiego, dlatego sprawdź ile zawory (główki nie talerzyki) wystają nad głowicę. z tego co mi świta to okolice 6mm (lepiej sprawdzić z tisem). jak będzie więcej niż to przewidziane, jak dojdą dźwigienki i wałek zawory mogą się niedomykać. tak na wszelki wypadek można sprawdzić.
poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:
tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
procedura reklamacyjna może potrwać nawet miesiąc a na nowe tłoki trzeba czekać około 2tygodni
-mogę kupić lub zamówić pod wymiar same pierścienie
lub
-oddać komplet i być bez auta od 4 do 6 tygodni
lub
-kupić nowy komplet który będzie za 2 tygodnie i czekać aż dostanę zwrot kasy
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project c16se by Seboss
w sumie i tak masz czym jeździć to ja bym chyba poczekał na procedure reklamacji...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
jesli masz czym jezdzic i gdzie trzymac auto przez miesiac to jestem zdania jak kruszyn. tylko upewnij sie ze na rozpatrzenie gwarancji jest faktycznie taki czas a nie dluzszy
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
seboss pisze:tak zamki co 120 stopni, pasowania nie pamiętam ale było oki bo po mnie sprawdzał jeszcze tzw specjalista i mój ojciec-=m&m=- pisze:zamiki pierscieni układałeś co 120 stopni ? i jakie pasowanie dałes tłok-cylinder ?
nie za bardzo rozumiem .... wczesniej pasowanie tłok-cylinder było ok a luz na zamkach własciwy ? na jakiej podstawie stwierdzono, że wcześniej było ok a teraz nie jest okseboss pisze:poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
po montażu i przed było sprawdzane wszystko 2 razy przeze mnie i inne osoby-=m&m=- pisze:seboss pisze:tak zamki co 120 stopni, pasowania nie pamiętam ale było oki bo po mnie sprawdzał jeszcze tzw specjalista i mój ojciec-=m&m=- pisze:zamiki pierscieni układałeś co 120 stopni ? i jakie pasowanie dałes tłok-cylinder ?nie za bardzo rozumiem .... wczesniej pasowanie tłok-cylinder było ok a luz na zamkach własciwy ? na jakiej podstawie stwierdzono, że wcześniej było ok a teraz nie jest okseboss pisze:poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
co się stało nie wiem- postaram się wszystko sfotografować , wyśle tłoki i zobaczym
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
zmierz przy okazji cylidry jak juz wyjmiesz wszystko(podejrzane jest to latanie tlokow), czy glowice oddajesz to sprawdzenia czy ufasz takiej domowej metodzie?
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
oddaję do sprawdzenia - 60zł nie majątek a będę miał pewność że jest ok
jest plan wszystko pomierzyć i złożyć jeszcze raz
muszę tylko znaleźć trochę czasu na to wszystko a tego póki co brakuje
jest plan wszystko pomierzyć i złożyć jeszcze raz
muszę tylko znaleźć trochę czasu na to wszystko a tego póki co brakuje
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
silnik ponownie rozebrany
pierwsze wnioski:
- jest sporo nagaru na bokach na tłoków od strony wydechowej
- zmierzyłem tłok i mam pytanie czy tłok ma konstrukcję stożkową, beczkową czy powinien być idealnie prosty??
pytam ponieważ w dolnej części mierzonego tłoka miałem 79,96mm a w górnej 79.22mm
- pierścienie -chyba są ok ale oddam komuś do sprawdzenia-przestałem sobie wierzyć
przy wyjmowaniu najwięcej zabawy miałem z tym co miał najlepsze sprężanie bo ciężej wychodził niż reszta, która wychodziła dość łatwo i bez oporów
dzień pod znakiem pomiarów
pierwsze wnioski:
- jest sporo nagaru na bokach na tłoków od strony wydechowej
- zmierzyłem tłok i mam pytanie czy tłok ma konstrukcję stożkową, beczkową czy powinien być idealnie prosty??
pytam ponieważ w dolnej części mierzonego tłoka miałem 79,96mm a w górnej 79.22mm
- pierścienie -chyba są ok ale oddam komuś do sprawdzenia-przestałem sobie wierzyć
przy wyjmowaniu najwięcej zabawy miałem z tym co miał najlepsze sprężanie bo ciężej wychodził niż reszta, która wychodziła dość łatwo i bez oporów
dzień pod znakiem pomiarów
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
tłok mierzysz w dolnej cześci płaszcza ...seboss pisze:- zmierzyłem tłok i mam pytanie czy tłok ma konstrukcję stożkową, beczkową czy powinien być idealnie prosty??
pytam ponieważ w dolnej części mierzonego tłoka miałem 79,96mm a w górnej 79.22mm
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
sebos jesli nie masz mikromierza to szkoda Twojego czasu na mierzenie. tlok nie jest idealnie ohragly, czesc nad 1 pierscieniem ma najczesciej mniejsza srednice i tak jak napisal michal, mierzy sie na plaszczu. to tak na szybko
pierscieniom to mozesz jedynie luz w zamku zmierzyc na glebokosci 5mm chyba, jesli dobrze pamietam. mosisz w tisie spojrzec
pierscieniom to mozesz jedynie luz w zamku zmierzyc na glebokosci 5mm chyba, jesli dobrze pamietam. mosisz w tisie spojrzec
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dobra dawno nic się tu nie działo ale czasu brakowało
krótki opis tego co się działo:
blok, głowica, popychacze, tłoki i wałek pojechały na kompleksowe oględziny i dziś zadzwonił telefon i taką dostałem odpowiedź,
- blok w pełni sprawny
- wałek nie pokrzywiony, nie wytarty
- głowica- wszystkie zawory zostały skrócone bo były zdaniem warsztatu za długie a poza tym stwierdzono niewielkie nieszczelności więc wszystko zostało naprawione, wymienione nanowe, cała hydraulika idzie nowa bo stara jakby nie wyrabiała
-tłoki zostają tylko pierścienie będą wymienione na nowe
a najlepsze z tego wszystkiego jest to że prawie wszystko za wyjątkiem popychaczy jest robione w ramach gwarancji
jest tylko jeden problem ponieważ dostałem info, że jest kłopot z załatwieniem nowych pierścieni a w zasadzie tak mówią, że na magazynach pustki w pierścieniach na 2 szlif
oferują mi SM lub NPR ale nie wiem jak to się spisuje
jest jeszcze jedna opcja, że jest koleś który proponuje mi dorobienie pierścieni tzw.trapezowych (tutaj znalazłem małe info o tych pierścienach http://pierscienietlokowe.pl/pierscienie-trapezowe.html ) ale zastanawiam się bo wiąże się to z przeróbka rowków w tłoku
jedna prośba do Was jak ktoś ewentualnie dowiedział się w swoim rejonie coś na temat dostępności i cenie pierścieni zwykłych na drugi szlif do c16se tylko porządnych marek to dajcie znać
krótki opis tego co się działo:
blok, głowica, popychacze, tłoki i wałek pojechały na kompleksowe oględziny i dziś zadzwonił telefon i taką dostałem odpowiedź,
- blok w pełni sprawny
- wałek nie pokrzywiony, nie wytarty
- głowica- wszystkie zawory zostały skrócone bo były zdaniem warsztatu za długie a poza tym stwierdzono niewielkie nieszczelności więc wszystko zostało naprawione, wymienione nanowe, cała hydraulika idzie nowa bo stara jakby nie wyrabiała
-tłoki zostają tylko pierścienie będą wymienione na nowe
a najlepsze z tego wszystkiego jest to że prawie wszystko za wyjątkiem popychaczy jest robione w ramach gwarancji
jest tylko jeden problem ponieważ dostałem info, że jest kłopot z załatwieniem nowych pierścieni a w zasadzie tak mówią, że na magazynach pustki w pierścieniach na 2 szlif
oferują mi SM lub NPR ale nie wiem jak to się spisuje
jest jeszcze jedna opcja, że jest koleś który proponuje mi dorobienie pierścieni tzw.trapezowych (tutaj znalazłem małe info o tych pierścienach http://pierscienietlokowe.pl/pierscienie-trapezowe.html ) ale zastanawiam się bo wiąże się to z przeróbka rowków w tłoku
jedna prośba do Was jak ktoś ewentualnie dowiedział się w swoim rejonie coś na temat dostępności i cenie pierścieni zwykłych na drugi szlif do c16se tylko porządnych marek to dajcie znać
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
-
- Świeżak
- Posty: 35
- Rejestracja: 6 gru 2007, o 17:20
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL tu z nad wymairem
Jakby coś mogę pomóc [kupić i wysłać] o ile się nadają. albo zamów do najbliższego oddziału ic
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL tu z nad wymairem
Jakby coś mogę pomóc [kupić i wysłać] o ile się nadają. albo zamów do najbliższego oddziału ic
THIS IS CORSA!
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dałeś linka na 1 szlif a ja potrzebuję na 2 szlif czyli +!, wymiar tłoka 79,96
dzwoniłem do intercarsu do wszystkich oddziałów w warszawie i powiedzieli że nie ma możliwości ściągnąć bo nie ma na magazynie nigdzie
dzwoniłem do intercarsu do wszystkich oddziałów w warszawie i powiedzieli że nie ma możliwości ściągnąć bo nie ma na magazynie nigdzie
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
do mnie też kilka razy mówili, że nie ma panewek nominalnych do mojego silnika, a jak dałem im nazwę firmy która robi to znaleźli... wszystko zależy kto szukaseboss pisze:dałeś linka na 1 szlif a ja potrzebuję na 2 szlif czyli +!, wymiar tłoka 79,96
dzwoniłem do intercarsu do wszystkich oddziałów w warszawie i powiedzieli że nie ma możliwości ściągnąć bo nie ma na magazynie nigdzie
Życzę powodzenia, żeby tym razem wszystko było bez problemu
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
żeby nie było że projekcik padł to:
- pierścienie udało sie w końcu kupić po 3 reklamacjach dojechały wreszcie te właściwe -będą SM
- wszystkie nowe filtry i uszczelki i uszczelniacze, świeczki itp graty też są
- silikony , smary itp też są
- generalnie to jeszcze popychacze mają przyjechać nowe GM
można to wszyściutko złożyć i odpalić i w końcu jeździć i dotrzeć żeby na zlot się wyrobić
z nowości to:
- zagoszczą nowe heble -zaciski ATE, tarcze ATE, klocki ATE 256/24 płyn EBC DOT4
i na tył kompletne bębny TRW
- w zawieszeniu nowe sworznie i końcówki drążków
niedługo już to powinno jeździć |(najdalej przyszły tydzień)
- pierścienie udało sie w końcu kupić po 3 reklamacjach dojechały wreszcie te właściwe -będą SM
- wszystkie nowe filtry i uszczelki i uszczelniacze, świeczki itp graty też są
- silikony , smary itp też są
- generalnie to jeszcze popychacze mają przyjechać nowe GM
można to wszyściutko złożyć i odpalić i w końcu jeździć i dotrzeć żeby na zlot się wyrobić
z nowości to:
- zagoszczą nowe heble -zaciski ATE, tarcze ATE, klocki ATE 256/24 płyn EBC DOT4
i na tył kompletne bębny TRW
- w zawieszeniu nowe sworznie i końcówki drążków
niedługo już to powinno jeździć |(najdalej przyszły tydzień)
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz