Mała rajdówka c14se/c16se by Seboss

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

bardzo mala roznica, zaskakujaco mala :oops: .kiedys sprawdze u siebie
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: AdamXXL »

seboss przyznasz chyba, że gdyby nieszczelniść była po stronie tłoka i pierścieni, to efekt próby olejowej powinien wyrównać wartości podczas pomiaru, a tu widzimy jedynie mniej więcej równe podniesienie tych wartości spowodowane zmniejszeniem (przez zalanie) komory spalania.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

AdamXXL pisze:seboss przyznasz chyba, że gdyby nieszczelniść była po stronie tłoka i pierścieni, to efekt próby olejowej powinien wyrównać wartości podczas pomiaru, a tu widzimy jedynie mniej więcej równe podniesienie tych wartości spowodowane zmniejszeniem (przez zalanie) komory spalania.
dokładnie,dlatego będzie zdjęta głowica w celu weryfikacji jej szczelności i ewentualnej naprawy ,
przy okazji może zajrzę do tłoków
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: fotograf »

Skoro czapka będzie zdjęta to może i miskę olejową też zdjąć a do cylindrów nalać nafty żeby zobaczyć ile przez noc ucieknie i wtedy było by wiadomo na 100% czy tłoki dobre czy coś im się źle ułożyło :oko:
a co do głowicy to może nie bardzo wyszła obróbka na 3 kąty :-?
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

sprawdzi się wszystko,
głowica jest na gwarancji więc luz
tylko czasu na wszystko mi brakuje
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: -=m&m=- »

no to pozostaje trzymac kciuki za szybkie znalezienie i wykluczenie przyczyny :D
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

dziś już po zakupach
kupione
- filtry wszystkie (olejowy-GM, reszta Filtron)
- olej GM(na 2 dotarcie)
- świeczki NGK
- uszczelki wydech-GM,ssący-GM, głowica-GM
- mleko :D
- nafta
- śruby pod głowicę GM

- no i kupiłem skrzynię F13CR przerobioną już na linkę czyli będzie w końcu prędkościomierz działać :D

niestety muszę skompletować nowy wydech a w zasadzie środkowy tłumik, który podejdzie pod średnicę wylotową z kolektora z cali 4x4

jutro przystępuję do działania
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: fotograf »

hehe widzę że sobie wziąłeś rady do serca :-D
tylko nie zostawiaj głowicy na noc w ciepłym bo Ci mleko zsiądzie i raz że będzie śmierdzieć a dwa że będzie trzeba ze syfu wyczyścić :-P
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

dobra dziś się za to zabrałem i czapka wyjęta

poniżej to co zastałem po przejechaniu 2000 km
olej Castrol magantec 5W 40

cylinder nr 1
Obrazek

cylinder nr 2

Obrazek

cylinder nr 3

Obrazek

cylinder nr 4

Obrazek

głowica od spodu

Obrazek

zawory komora nr 1

Obrazek

zawory komora nr 2

Obrazek

zawory komora nr 3

Obrazek

zawory komora nr 4

Obrazek


poza tym:
- w kolektorze ssącym było trochę benzyny-tak zgadza się benzyny dość spora ilość nie spalonej benzyny

- w kolektorze wydechowym trochę nagaru się zebrało takiego jak na cylindrach-olejowego

- nie było wody

- przepustnica czyściutka -nawet odrobiny oleju nie było tylko trochę śmierdziało benzyną i były jej ślady

Dziś nie robiłem żadnych testów szczelności, poczekam z tym do jutra.

co o tym myślicie ??? proszę o jakieś sugestie :)
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: -=m&m=- »

powiem szczerze, że jak dla mnie to wygląda to całkowicie normalnie, zalej głowice nafta a tłoki olejem i sprawdz czy przez noc ubedzie.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

dziś już po próbie

głowica już zalana- póki co po 3 godzinach nic nei ubyło
tłoki też zalane ale już widać ubytki
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

nie wiem nic nt takich prob bo nie musialem ich przeprowadzac, ale tak na logike to wlasnie przez tloki olej moze wyciekac bo pierscienie nie nie maja zerowych luzow w zamkach. a wlasnie zawory jesli sa szczelne powinny trzymac i nie puszczac nic. dobrze mysle?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss-problemy

Post autor: seboss »

po 9 godzinach stania
głowica twardo się trzyma -nic nie ubyło nafty

tłoki zalane olejem przepuścimy mniej więcej 1,5 mm oleju czyli prawie nic jak na zimny silnik

nasuwa się wniosek że coś jest raczej pierścieniami ale na ciepłym silniku -może się nie rozszerzają odpowiednio i nie uszczelniają dobrze i olej leci do komory spalania

brak mi pomysłów co jeszcze może być nie tak że była taka różnica w sprężaniu i że się mulił strasznie

przetrzymam je przez noc a jutro raczej wyjmę tłoi i obejrzę
Porszak pisze:nie wiem nic nt takich prob bo nie musialem ich przeprowadzac, ale tak na logike to wlasnie przez tloki olej moze wyciekac bo pierscienie nie nie maja zerowych luzow w zamkach. a wlasnie zawory jesli sa szczelne powinny trzymac i nie puszczac nic. dobrze mysle?
zgadza się tylko tak jak widać na zdjęciach tłoki były zasyfione tłustą mazią i jej warstwa była dość gruba jak na 2000km przejechanych
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: AdamXXL »

nieszczelność na głowicy może wychodzić dopiero po skręceniu wszystkiego, dlatego sprawdź ile zawory (główki nie talerzyki) wystają nad głowicę. z tego co mi świta to okolice 6mm (lepiej sprawdzić z tisem). jak będzie więcej niż to przewidziane, jak dojdą dźwigienki i wałek zawory mogą się niedomykać. tak na wszelki wypadek można sprawdzić.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

AdamXXL pisze:nieszczelność na głowicy może wychodzić dopiero po skręceniu wszystkiego, dlatego sprawdź ile zawory (główki nie talerzyki) wystają nad głowicę. z tego co mi świta to okolice 6mm (lepiej sprawdzić z tisem). jak będzie więcej niż to przewidziane, jak dojdą dźwigienki i wałek zawory mogą się niedomykać. tak na wszelki wypadek można sprawdzić.
tutaj jest wszystko okej- sprawdzone

poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:
tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
procedura reklamacyjna może potrwać nawet miesiąc a na nowe tłoki trzeba czekać około 2tygodni
-mogę kupić lub zamówić pod wymiar same pierścienie
lub
-oddać komplet i być bez auta od 4 do 6 tygodni
lub
-kupić nowy komplet który będzie za 2 tygodnie i czekać aż dostanę zwrot kasy
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: kruszyn1 »

w sumie i tak masz czym jeździć to ja bym chyba poczekał na procedure reklamacji...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

jesli masz czym jezdzic i gdzie trzymac auto przez miesiac to jestem zdania jak kruszyn. tylko upewnij sie ze na rozpatrzenie gwarancji jest faktycznie taki czas a nie dluzszy
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: -=m&m=- »

seboss pisze:
-=m&m=- pisze:zamiki pierscieni układałeś co 120 stopni ? i jakie pasowanie dałes tłok-cylinder ?
tak zamki co 120 stopni, pasowania nie pamiętam ale było oki bo po mnie sprawdzał jeszcze tzw specjalista i mój ojciec
seboss pisze:poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
nie za bardzo rozumiem .... wczesniej pasowanie tłok-cylinder było ok a luz na zamkach własciwy ? na jakiej podstawie stwierdzono, że wcześniej było ok a teraz nie jest ok :)5
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

-=m&m=- pisze:
seboss pisze:
-=m&m=- pisze:zamiki pierscieni układałeś co 120 stopni ? i jakie pasowanie dałes tłok-cylinder ?
tak zamki co 120 stopni, pasowania nie pamiętam ale było oki bo po mnie sprawdzał jeszcze tzw specjalista i mój ojciec
seboss pisze:poprosiłem o oględziny bloku i głowicy 2 kolegów i werdykt:tłoki z pierścionkami do wymiany- prawdopodobnie jakaś wada materiałowa bo powstał spory luz między tłokiem a cylindrem-prawdopodobnie winę ponoszą same pierścienie ale ponieważ kupiłem komplet to gwarancji podlega cały komplet więc mam spory dylemat teraz.
nie za bardzo rozumiem .... wczesniej pasowanie tłok-cylinder było ok a luz na zamkach własciwy ? na jakiej podstawie stwierdzono, że wcześniej było ok a teraz nie jest ok :)5
po montażu i przed było sprawdzane wszystko 2 razy przeze mnie i inne osoby

co się stało nie wiem- postaram się wszystko sfotografować , wyśle tłoki i zobaczym
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

zmierz przy okazji cylidry jak juz wyjmiesz wszystko(podejrzane jest to latanie tlokow), czy glowice oddajesz to sprawdzenia czy ufasz takiej domowej metodzie?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

oddaję do sprawdzenia - 60zł nie majątek a będę miał pewność że jest ok

jest plan wszystko pomierzyć i złożyć jeszcze raz
muszę tylko znaleźć trochę czasu na to wszystko a tego póki co brakuje
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

silnik ponownie rozebrany

pierwsze wnioski:
- jest sporo nagaru na bokach na tłoków od strony wydechowej
- zmierzyłem tłok i mam pytanie czy tłok ma konstrukcję stożkową, beczkową czy powinien być idealnie prosty??
pytam ponieważ w dolnej części mierzonego tłoka miałem 79,96mm a w górnej 79.22mm
- pierścienie -chyba są ok ale oddam komuś do sprawdzenia-przestałem sobie wierzyć

przy wyjmowaniu najwięcej zabawy miałem z tym co miał najlepsze sprężanie bo ciężej wychodził niż reszta, która wychodziła dość łatwo i bez oporów

dzień pod znakiem pomiarów
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: -=m&m=- »

seboss pisze:- zmierzyłem tłok i mam pytanie czy tłok ma konstrukcję stożkową, beczkową czy powinien być idealnie prosty??
pytam ponieważ w dolnej części mierzonego tłoka miałem 79,96mm a w górnej 79.22mm
tłok mierzysz w dolnej cześci płaszcza ...
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

sebos jesli nie masz mikromierza to szkoda Twojego czasu na mierzenie. tlok nie jest idealnie ohragly, czesc nad 1 pierscieniem ma najczesciej mniejsza srednice i tak jak napisal michal, mierzy sie na plaszczu. to tak na szybko

pierscieniom to mozesz jedynie luz w zamku zmierzyc na glebokosci 5mm chyba, jesli dobrze pamietam. mosisz w tisie spojrzec
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

dobra dawno nic się tu nie działo ale czasu brakowało

krótki opis tego co się działo:
blok, głowica, popychacze, tłoki i wałek pojechały na kompleksowe oględziny i dziś zadzwonił telefon i taką dostałem odpowiedź,
- blok w pełni sprawny
- wałek nie pokrzywiony, nie wytarty
- głowica- wszystkie zawory zostały skrócone bo były zdaniem warsztatu za długie a poza tym stwierdzono niewielkie nieszczelności więc wszystko zostało naprawione, wymienione nanowe, cała hydraulika idzie nowa bo stara jakby nie wyrabiała
-tłoki zostają tylko pierścienie będą wymienione na nowe

a najlepsze z tego wszystkiego jest to że prawie wszystko za wyjątkiem popychaczy jest robione w ramach gwarancji :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

jest tylko jeden problem ponieważ dostałem info, że jest kłopot z załatwieniem nowych pierścieni a w zasadzie tak mówią, że na magazynach pustki w pierścieniach na 2 szlif :-(
oferują mi SM lub NPR ale nie wiem jak to się spisuje
jest jeszcze jedna opcja, że jest koleś który proponuje mi dorobienie pierścieni tzw.trapezowych (tutaj znalazłem małe info o tych pierścienach http://pierscienietlokowe.pl/pierscienie-trapezowe.html ) ale zastanawiam się bo wiąże się to z przeróbka rowków w tłoku

jedna prośba do Was jak ktoś ewentualnie dowiedział się w swoim rejonie coś na temat dostępności i cenie pierścieni zwykłych na drugi szlif do c16se tylko porządnych marek to dajcie znać
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
svinx
Świeżak
Posty: 35
Rejestracja: 6 gru 2007, o 17:20
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: svinx »

http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL

http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL tu z nad wymairem

Jakby coś mogę pomóc [kupić i wysłać] o ile się nadają. albo zamów do najbliższego oddziału ic
THIS IS CORSA!
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

dałeś linka na 1 szlif a ja potrzebuję na 2 szlif czyli +!, wymiar tłoka 79,96

dzwoniłem do intercarsu do wszystkich oddziałów w warszawie i powiedzieli że nie ma możliwości ściągnąć bo nie ma na magazynie nigdzie
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: STELMI »

seboss pisze:dałeś linka na 1 szlif a ja potrzebuję na 2 szlif czyli +!, wymiar tłoka 79,96

dzwoniłem do intercarsu do wszystkich oddziałów w warszawie i powiedzieli że nie ma możliwości ściągnąć bo nie ma na magazynie nigdzie
do mnie też kilka razy mówili, że nie ma panewek nominalnych do mojego silnika, a jak dałem im nazwę firmy która robi to znaleźli... wszystko zależy kto szuka
Życzę powodzenia, żeby tym razem wszystko było bez problemu
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: Porszak »

ja mam SM, sa ok
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Project c16se by Seboss

Post autor: seboss »

żeby nie było że projekcik padł to:
- pierścienie udało sie w końcu kupić po 3 reklamacjach dojechały wreszcie te właściwe -będą SM
- wszystkie nowe filtry i uszczelki i uszczelniacze, świeczki itp graty też są
- silikony , smary itp też są
- generalnie to jeszcze popychacze mają przyjechać nowe GM
można to wszyściutko złożyć i odpalić i w końcu jeździć i dotrzeć żeby na zlot się wyrobić


z nowości to:
- zagoszczą nowe heble -zaciski ATE, tarcze ATE, klocki ATE 256/24 płyn EBC DOT4
i na tył kompletne bębny TRW
- w zawieszeniu nowe sworznie i końcówki drążków

niedługo już to powinno jeździć |(najdalej przyszły tydzień)
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”