Strona 47 z 55

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 12:07
autor: Marcin '2F'
pffff co to jest...
































Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re:

: 21 paź 2010, o 12:08
autor: rafa
!markos pisze:
CZTERYSTA DZIESIEC KONI I PIECSET DWADZIESCIA NIUTONOMETROW

czy ktos ma jeszcze jakies uwagi nt. tego jakie lampki ma miec ta corsa? czy moze jednak nie ma to zadnego znaczenia? :lol:

yyyyy... no powiedzmy że dociekliwi kłócili by się o to które byłyby bardziej aerodynamiczne :-D

Dla mnie nie ma to znaczenia przy takiej mocy i momęcie..

OSIĄGI POWALAJĄCE NA KOLANA!!

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 13:24
autor: STELMI
co było robione w skrzyni oprócz szpery? Z chęcią bym zobaczył wykres żeby zobaczyć w jakich obrotach to auto dysponuje tą mocą

Gratuluję wyniku :)6 :)6 :)6 :twisted:

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 13:24
autor: czester 1
a ja sie pytam po co tyle jak w miescie jest ograniczenie do 50km/h :lol:

ja pie*dole masakra normalnie, wynik powala :0 :twisted: , czapki z glow panowie i wszyscy jak tu stoimy spadamy o dwie ligi w dol :lol:

a tak z ciekawosci: te wyniki jeszcze nie sa ostateczne? ile laduje turbo?

: 21 paź 2010, o 13:31
autor: !markos
wrobelki cwierkaly, ze ten wynik zostanie troche przyciety. u siebie mam 350hp i doskonale to rozumiem :lol: wow pewnie jutro napisze co i jak.

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 14:37
autor: kamiloooo
lozesz ku****a piekny wynik :twisted:
ciekawe kiedy bedzie sie trakcja pojawiac :lol: :oko:

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 15:19
autor: Lichacsw
wynik miażdży :0

: 21 paź 2010, o 15:25
autor: !markos
kamiloooo pisze:ciekawe kiedy bedzie sie trakcja pojawiac
na szczescie wymyslono cos takiego jak kontrola doladowania zalezna od biegu. korzystam. polecam.

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 15:29
autor: przyciaga
No to gratulować Tomkowi takich osiągów. Ja zamawiam przejazdzke na nastepnym zlocie :grin:
Tylko dlaczego w projekcie wow-a up date-y wrzuca markos? :-?

Re:

: 21 paź 2010, o 15:33
autor: kamiloooo
!markos pisze: na szczescie wymyslono cos takiego jak kontrola doladowania zalezna od biegu. korzystam. polecam.
to sie chwali :grin: :-D

: 21 paź 2010, o 16:18
autor: !markos
przyciaga pisze:Tylko dlaczego w projekcie wow-a up date-y wrzuca markos? :-?
jesli jest to tak strasznie nie na miejscu, to moge nie wrzucac. no problem.

ale wiesz.. jestesmy dobrymi kumplami sprzed lat, troche sie znamy, mielismy wspolna zajawke na takie samo auto, w zasadzie to poznalismy sie na tym forum.. i tak sie sklada, ze mam duzo wiecej wolnego czasu, zeby zajmowac sie takimi pierdolami jak internet..

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 16:41
autor: przyciaga
Nie no spoko nie mam nic przeciwko - nie bądź taki wrażliwy. Fajnie ze coś piszesz bo skoro Tomek nie ma czasu to nic byśmy nie wiedzieli. Jednak nie ma to ja właściciel opisuje wrażenie. Ty swój samochód juz opisywałes i wiesz jak to jest, ale spoko to pewnie znowu moja upierdliwość.
Czekamy na kolejne njusy :D

P.S. Fajnie że są klubowe przyjaźnie :)2

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 22:02
autor: Cougar
SZACUN ogromny SZACUN za cierpliwość, za chęci, za całokształt...
pokładam nadzieje ze jeszcze przed zima stworzycie jakis filmik po ktorym szczena opadnie na dół.






Ten dolot powietrza od ic do silnika juz tak zostanie ?? chyba dosc spora zwezka tam jest widzac po srednicy rur
Eeee i jezeli juz wystrojony i byl palnik na maksa to bylo docierane na hamowni ?

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 21 paź 2010, o 22:26
autor: Sznaps
Szalony :-)

: 21 paź 2010, o 22:28
autor: !markos
silnik byl juz bardzo dawno dotarty
cale orurowanie ma srednice mniejsza niz wielka paszcza tego dziwnego powercapa

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 22 paź 2010, o 00:30
autor: Porszak
no nie bede oryginalny i powiem ze szukam szczeki pod lozkiem, a po nocy to niwygoda! WOW!!!
nawet nie wiem co mam powiedziec..... Tomek korzystaj z niej :twisted:

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 22 paź 2010, o 08:08
autor: scotty
Brawo!!
Tak sie buduje spokonie potwory:)
Warto było czekać :-D

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 22 paź 2010, o 09:14
autor: Aro
Corsa wygląda i brzmi kozacko! :) Już się nie mogę doczekać zobaczenia tego na żywo :-D albo chociaż jakiegoś filmiku pokazującego możliwości tego monstrum ;) brawo Wow! Projekt jest tak dopracowany, że miejmy nadzieje będzie bezawaryjnie się sprawował :)

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 22 paź 2010, o 19:39
autor: robertnet
tylko jedno określenie tu pasuje o k**wa :)
chętnie ja obejrzę na żywo jak będzie okazja

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 24 paź 2010, o 23:26
autor: marmi
o szajse w morde mać myślałem że mnie oczy kłamią przy czytaniu tego wyniku :D

Po prostu megaaaaaaaaaa

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 25 paź 2010, o 11:10
autor: Staneq
zajebiście... wiadome było że będzie grubo.. ale jest megaaa :)2

gratulacje wow...

kiedy pierwsze street testy?

@markos
licze na filmik jak te z dawnych dobrych czasów..

: 25 paź 2010, o 12:28
autor: !markos
w tym tempie co ja widze, to wow zabierze sie za jezdzenie tym samochodem jakos przed euro

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 25 paź 2010, o 15:23
autor: satan
nie dosyć że wynik miażdży cyce :)9 to corsa będzie miażdżyć auta z rolki :)2 w tym i mi się dostanie srogo :pig:

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 26 paź 2010, o 11:00
autor: Fazzie
yyyy... :)9

Dolanczam sie do tego co pisali poprzednicy. Szok i masakra. :twisted:

Rzeznik na kolach. Gratuluje projektu!

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 30 paź 2010, o 18:51
autor: wow
i'm back :)

dzieki markos za update'y, no moze troche przedwczesny ten wyciek byl ;)

auto po strojeniu zimowym (jeszcze nie ostatecznym, jest potencjal zeby wrocic do tematu)...

moc zostaje na takim poziomie jak ponizej, wykres wyglada idealnie i taki byl cel zabawy...
olac marketingowe cyfry ;) z taka iloscia momentu Kuba sugeruje uzywanie tylko parzystych biegow...

jestem bardziej niz zadowolony!

Obrazek

naprawde w szoku! tyle czekalem i sie oplacilo... :)

mega szacun dla Kuby i calej ekipy PromotoRa - doprowadzic corse do finiszu w takim stylu - faaak meeen... po prostu good job!!! :)2

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 30 paź 2010, o 19:27
autor: marmi
no no pięknie ten wykresik wygląda... tylko kończyć ten projekt bo czeka kolejka chętnych do przejażdzki :D

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 30 paź 2010, o 22:36
autor: pirat
No brawo!
Ciesze sie, ze nie olales tego projektu i fura znowu nie zgnila.
Profi robota! Zycze bezawaryjnego upalania :-D

: 31 paź 2010, o 10:45
autor: !markos
ee.. i z tego zostaje 280 na kolach? cos te straty takie calkiem spore :-?

[edit]
ta, przy 250+ km/h :-P

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 31 paź 2010, o 23:17
autor: Fifo
Gratki Wow, wynik zacny. jednak nie tyle cyferki robią wrażenie co fakt, ze te cyferki śmigają w czymś tak lekkim jak Corsa :) Ja mam mniejsza stajnię a i tak dobrze daje rade. Tu na prostych będzie masakrator. Zrobiliśmy Astrę z +/- 350PS'ami pod maską i od 100-250km/h łykała Evo 400+ (co akurat nie jest dziwne), ale to dla niewtajemniczonych może zobrazować jak szybka powinna być Corsa Wow'a. Swoja droga to straty rzędu 100PS jak na oske i nawet przy 250km/h są giiiigantyczne. Niewiele więcej strat przy takiej predkości mają czteropędne Evo. Nad wyeliminowaniem tych strat trzeba popracowac i bedzie killer :) Wiadomo, że do 50KM się nie zejdzie, ale przynajmniej tak do 70 i git :)

Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)

: 1 lis 2010, o 02:13
autor: Miniac
Witam,

Cieszę się, że podoba się Wam wynik naszej pracy.

Odnośnie strat to nie widzę w nich nic niepokojącego. Auta z tak dużym momentem przekazywanym na przednią oś na hamowni obciążeniowej MAHA są praktycznie 'niemierzalne' na innym jak najwyższym biegu, a i tu czasem zdarzają się 'zerwane' pomiary z powody choćby najmniejszego uślizgu kół. Corsę WoW'a podciągneliśmy w fazie testów do 520Nm, co przy tak małych i wąskich kołach jest sporym problemem podczas pomiarów. Dla zobrazowania auto 4x4 musiało by generować ponad 1000Nm na silniku byśmy mogli natrafić na uślizg...

Corsa osiąga 430Nm na doładowaniu 1bara, które jest aktualnie doładowaniem minimalnym.. jedyne nad czym 'musimy' popracować to możliwość uzyskiwania mniejszych doładowań, gdyż przeniesienie 5800Nm.. tak 5800Nm na pierwszym biegu jest mocno niemożliwe.. stąd nie do końca zabawne stwierdzenie, by korzystać z biegów parzystych :)

Straty w napędzie niestety występują. W mocnych autach 4x4 przy prędkościach 300kmh mogą dochodzić do 230KM
http://promotormocy.pl/mods/mitsubishi-eclipse-gsx

Natomiast w FWD 90KM przy 250kmh jest normą
http://promotormocy.pl/mods/ford-focus-full-sleeper

Ściślej rzecz ujmując Corsa ma stratę 92 (nie blisko 100km wg mojej oceny) przy 255kmh, a 55km przy 200kmh co już pewnie wielu z Was odczyta za wartość odpowiednią i zgodną z tym co ma na własnym wykresie.

Problem z wykresami i błędem odczytu wynika z niemożności podania wielu wykresów na jednej skali - skali obrotów. Wykres mocy na kołach, oraz strat nie powinien odnosić się do obrotów silnika, a prędkości kół. Jest możliwość zmiany 'dolnej' skali i wydruku jedynie tych parametrów we 'właściwym' odniesieniu, ale wtedy musiały by być przedstawiane dwa wykresy... Jeśli ktoś to zrozumie, to jednocześnie wyjaśni mu się temat sporo większych mocy na kołach na wykresach z USA :zakrecony:

Corsa ma aktualnie 370KM + i wyrównane 440Nm+ na kiepskiej jakości benzynie PB98 po ok. godzinie ciągłego grzania na hamowni. Uważam, że to czy będzie miała 20KM +/- na kołach nie robi żadnej różnicy, gdyż i tak jest POTWORNIE mocna. Dopompowywanie kół, ustawianie dyfra względem półosi, zmiana kół na cieńsze, a opon na twardsze uważam za zbędne lub kroki wstecz... no ale może dzięki temu nie byłoby tego typowego 'ALE', które towarzyszy większości poważnym projektom w PL :-D

Pozdrawiam

ps. Tomek.. proszę Cię.. znajdź czas by się nią przejechać :twisted: