nie wsadzilem, w garazu tylko 2.5 z walkami z 3.0...ale odpuszczone juz na pewno w tym sezonie...STELMI pisze:pomijam kwestię kół - 3.0 wsadziłem z powrotem, czy dalej stoi bez silnika?
mam nadzieje ze w przyszlym wyjade z T
nie wsadzilem, w garazu tylko 2.5 z walkami z 3.0...ale odpuszczone juz na pewno w tym sezonie...STELMI pisze:pomijam kwestię kół - 3.0 wsadziłem z powrotem, czy dalej stoi bez silnika?
jestem na etapie szukania felgi, ktora nie bedzie kosztowala duzo za duzo astrodolarow i bedzie miala zalety ktore sa mi potrzebne czyli bedzie wygladac i da sie na niej przeniesc moc!markos pisze:Nigdy tego nie zrozumiem. Wepchnales w ten samochod kupe astrodolarow, kupiles kolejny silnik, tym razem z turbo, bedziesz mial srylion koni, ale na dobra felge/opone, zeby jakos rozsadnie przeniesc moc na droge to juz budzetu nie ma? Za to lakierek ladny.. Gdzie tu sens?
tylko co da Ci wiecej na cwiartce lzejsza felga wydłużajaća przełożenie bo w 16 czy 17" czy mniejsza, ale cięższa np15" i jednocześnie skracająca przełożenie?kamiloooo pisze:jest to wyjscie tylko szeroka stalowka wazy...
Czytamy ze zrozumieniem, uzywamy zwojow mozgowych i nie paplamy bez sensu chcac byc fajnym, tak? Wazne jest to, ze to ma byc przede wszystkim tanio, a jak juz cos jest dobre i ma wlasciwy rozmiar, to okazuje sie, ze budzet nie ogarnie, bo zjadl sie na czyms innym. Rozumiem, ze budowa takich samochodow wiaze sie z duzymi wydatkami i czasem moze pojawic sie chec zaoszczedzenia na tym i owym, ale tak sie niestety nie zawsze da, szczegolnie jesli felga ma byc tak specyficzna.gawron pisze:niewazne ze Ty szukasz felg,ważne jest to ze Ty ich ejszcze nie masz
ale ja nie mam cisnienia, pytam na forum bo moze ktos widzial zna modele ktore mnie akurat zainteresuje wiec stressu zadnego nie ma i nie sadze by byc mialPorszak pisze:juz się pogubiłem w kryteriach lub zwyczajnie zapomniałem jakie były, ale może warto chwile sie wstrzymać skoro w tym roku corsa i tak moze nie wyjechac i kupic nawet nowe, ale takie jak chcesz, a może cos sie trafi i kupisz fajne uzywki
nie wiem czemu nie czujesz bo 3 kg na kole to jesli dobrze pamietam 12 kg masy NIEresorowanej (chyba ze cos myle).. wiec tak czy siak jesli nawet na dupie nie czujesz, odczuwalne byc musiPorszak pisze:tylko co da Ci wiecej na cwiartce lzejsza felga wydłużajaća przełożenie bo w 16 czy 17" czy mniejsza, ale cięższa np15" i jednocześnie skracająca przełożenie?
mam prawie 3kg mniej na kole i róznicy w rozpedzaniu nie czuje, może jedynie w innej pracy zawieszenia, ale inna nie znaczy, że wyczuwalnie lepsza. mam wrażenie ze jest sztywniej i trochę głośniej....
gdzies mi ucieklo nie...!markos pisze:To jakies 195/40 ogarnie, czy cos kolo tego, moze nawet 185 daloby rade...
Oraz chodzi o mase nieresorowana.
tak jak Cie nie lubie (bez urazy) tak musze pierwszy raz dac Ci duzego plusa!markos pisze:Czytamy ze zrozumieniem, uzywamy zwojow mozgowych i nie paplamy bez sensu chcac byc fajnym, tak? Wazne jest to, ze to ma byc przede wszystkim tanio, a jak juz cos jest dobre i ma wlasciwy rozmiar, to okazuje sie, ze budzet nie ogarnie, bo zjadl sie na czyms innym. Rozumiem, ze budowa takich samochodow wiaze sie z duzymi wydatkami i czasem moze pojawic sie chec zaoszczedzenia na tym i owym, ale tak sie niestety nie zawsze da, szczegolnie jesli felga ma byc tak specyficzna.gawron pisze:niewazne ze Ty szukasz felg,ważne jest to ze Ty ich ejszcze nie masz
Z niecierpliwoscia czekam na jakis wynalazek - tani i dobry, lekki, z wlasciwym et, o odpowiedniej szerokosci i do tego srednica calosci wieksza od kolek do wozka widlowego...
zauwazam problem czytanie ze zrozumieniem...!markos pisze:W jakim semislicku??? Przeciez ma wygladac, to chyba nie ma znaczenia jaka to bedzie opona, byle dobrze sie naciagnela i byla jak najnizsza