oznaczenie skrzyń F.... ile ??? 14, 15, 16, a może 20 :)
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
1. Fabryczna - na śmietnik
2. z corsy 1.2 8V - za mało miejsca na koło zamachowe
3. F15 z Tigry 1.6 - pasowała, ale okazała się być kompletnym śmieciem, bo zagłuszała mi aż silnik
4. z corsy C 1.0 16V - ma hydrauliczne sprzęgło, a nie można przełożyć na mechaniczne, bo brakuje uchwytu do odciągania pancerza od linki sprzęgła, który jest częścią stałą obudowy i nie można go przełożyć
5. niby corsa B 1.2 16V, ale dziwił mnie licznik podłączony do skrzyni(linka była założona) i brakowało 2 otworów do mocowania (nie wiem dokładnie jakich, bo nie ja ją montowałem)
6. wkońcu coś dopasowali, najprawdopodobniej to z Astry G 1.2 16V, ale i tak jest zrobiona z dwóch jedna (coś brali z mojej, ale nie wiem co, wiem tylko, że rozbierali obydwie)
Podobno mam jakąś rzadką skrzynię i stąd się brały te wszystkie problemy.
2. z corsy 1.2 8V - za mało miejsca na koło zamachowe
3. F15 z Tigry 1.6 - pasowała, ale okazała się być kompletnym śmieciem, bo zagłuszała mi aż silnik
4. z corsy C 1.0 16V - ma hydrauliczne sprzęgło, a nie można przełożyć na mechaniczne, bo brakuje uchwytu do odciągania pancerza od linki sprzęgła, który jest częścią stałą obudowy i nie można go przełożyć
5. niby corsa B 1.2 16V, ale dziwił mnie licznik podłączony do skrzyni(linka była założona) i brakowało 2 otworów do mocowania (nie wiem dokładnie jakich, bo nie ja ją montowałem)
6. wkońcu coś dopasowali, najprawdopodobniej to z Astry G 1.2 16V, ale i tak jest zrobiona z dwóch jedna (coś brali z mojej, ale nie wiem co, wiem tylko, że rozbierali obydwie)
Podobno mam jakąś rzadką skrzynię i stąd się brały te wszystkie problemy.