Strona 6 z 6

: 15 lut 2007, o 20:08
autor: wiselka00
zkontaktuj sie z Arkiem Przybylskim on sprzedaje swoja corse ktora jest po Borucie. Nie wiem czy juz ja sprzedał. A najlepiej to zamow sobie homologacje w pzm bo i tak musisz miec orginał.

: 18 lut 2007, o 03:37
autor: arts
ALE PO CO JEBAC SOE W JAKIES ZEBATKI JAK ZA 300 ZETA MASZ CALA F13CR :oko: NIEKUMAM W CZYM MASZ PROBLEM, NIEWSPOMNNE JUZ O POMYSLE Z F10 KTORY BYL TOTALNIE Z DUPY, PO CO KOMPLIKOWAC SOBIE ZYCIE Z WYNALAZKAMI JAKIMS? WIADOMO ZE F13CR JEST NAJLEPSZYM ROZWIAZANIEM W CORSIE :oko:

: 18 lut 2007, o 06:52
autor: !markos
arts, wytrzezwiej, bo piszesz duzymi literkami :-P ja wiem, ze dostales mandat po drodze i nie dojechales na ten balet pod radzyminem, ale patrz co i jak piszesz :lol:

pomysl z f10 warty zsapisania w historii, bo to wyjatkowo nietrafiona sprawa :lol:

: 18 lut 2007, o 10:05
autor: arts
no juz mi przeszlo :oops:

: 18 lut 2007, o 23:16
autor: STELMI
dopiero 6-ta skrzynia pasowałą. Ciągle jakieś problemy były, skończyło się na skrzyni z 1.5TD w obudowie z mojej skrzyni Przełożenie jest bardzo podobnę wg dupohamowni. Może na tamtej minimalnie lepiej się zbierała.

: 19 lut 2007, o 14:14
autor: arts
to moze nam zdradz co to miales za 6 skrzyn ktore ci niepasowaly bo jakos wierzyc mi sie niechce

: 19 lut 2007, o 15:18
autor: !markos
2 z volkswagena
1 z mazdy
1 z hondy
1 z seata
1 z nissana

:lol:

: 19 lut 2007, o 16:53
autor: arts
w vw i seacie sa te same skrzynki :lol: :lol: :lol: wiec moze jeszcze od hmmm jelcza :grin:

: 19 lut 2007, o 18:31
autor: STELMI
1. Fabryczna - na śmietnik
2. z corsy 1.2 8V - za mało miejsca na koło zamachowe
3. F15 z Tigry 1.6 - pasowała, ale okazała się być kompletnym śmieciem, bo zagłuszała mi aż silnik
4. z corsy C 1.0 16V - ma hydrauliczne sprzęgło, a nie można przełożyć na mechaniczne, bo brakuje uchwytu do odciągania pancerza od linki sprzęgła, który jest częścią stałą obudowy i nie można go przełożyć
5. niby corsa B 1.2 16V, ale dziwił mnie licznik podłączony do skrzyni(linka była założona) i brakowało 2 otworów do mocowania (nie wiem dokładnie jakich, bo nie ja ją montowałem)
6. wkońcu coś dopasowali, najprawdopodobniej to z Astry G 1.2 16V, ale i tak jest zrobiona z dwóch jedna (coś brali z mojej, ale nie wiem co, wiem tylko, że rozbierali obydwie)

Podobno mam jakąś rzadką skrzynię i stąd się brały te wszystkie problemy.

: 19 lut 2007, o 20:37
autor: arts
niekumam tylko czemu nie kupiles najlepiej zestopniowanej skrzyni w corsie f13cr ktora jest w kazdej 1.0 12v ??

: 19 lut 2007, o 20:53
autor: STELMI
bo nie chciałem się bawić w przekładanie bebechów tylko mieć gotową skrzynię. Bo mogłoby się okazać, że byłaby niesprawna i miałbym problem z oddaniem jej. Bo wszystkie skrzynie jakie brałem były z gwarancjami, inaczej bym po takim wałkowaniu ich dawno zbankrutował....

: 21 lut 2007, o 20:43
autor: wiselka00
Jak moge ci cos doradzic to jezeli masz zamiar jezdzic tym samochodem w pzm to lepiej sparawdz te czy te przełozenia sa homologowne...

: 21 lut 2007, o 21:53
autor: STELMI
wiselka00 pisze:Jak moge ci cos doradzic to jezeli masz zamiar jezdzic tym samochodem w pzm to lepiej sparawdz te czy te przełozenia sa homologowne...
:)21 dzięki, ale z 1.2 nie wiesz co miałbym tam szukać? :)
Gdybym chciał się ścigać to nadal bym jeździł CRXem