Jezdzilem Corsa D chyba z silnikiem z14xe czy jakos tak i rewelacji nie ma po 2h jazdy palily sie juz 3 kontrolki a jak skrecalismy w prawo bylo slychac jakies dziwne dzwieki wolne to, ma balonowe kola i wyglada srednio.Ogulnie punto wydaje sie byc fajniejsze i zgadzam sie ze C jest jedna z fajniejszych cors zeby jeszcze w niej byly te silniki 1.6 turbo to w ogole bomba.
: 28 lis 2006, o 12:44
autor: D12
Kotlin pisze:o 2h jazdy palily sie juz 3 kontrolki a jak skrecalismy w prawo bylo slychac jakies dziwne dzwieki
Coś ty robił na jeździe próbnej
Owszem uważam, że kazda CC jest śliczna a do modelu D zaczynam się przyzwyczajać
: 28 lis 2006, o 13:05
autor: !markos
Kotlin pisze:po 2h jazdy palily sie juz 3 kontrolki
a ten prawy skret to moze piszczace balonowe oponki?
: 28 lis 2006, o 16:39
autor: Kotlin
To nie byla jazda probna to byla jazda autem firmowym kolegi
Kontrolka od abs i dwie ktore nie wiem od czego byly ale fakt Autko stestowalismy dokladnie
: 28 lis 2006, o 17:13
autor: pirat
1.4 16V ma wejsc od stycznia czy lutego na polski rynek dopiero, wiec obstawiam, ze bylo to 1.2 16V
: 28 lis 2006, o 20:58
autor: Kotlin
Hehehe to dlatego seicento sporting nas zrobilo o jakas dlugosc wozu, ja jestem na nie moze z dieslem ale benzyniak mija sie z celem nie wiem ile wazy ale po przesiadce do mojej corsy czulem sie jak bym mial z 300kg mniej.
Jakbym mial wybierac to wole Corse C byla CC OPC??
: 29 lis 2006, o 09:20
autor: endo
byla
mnie w cd opc razi najbardziej to jaka ona jest wysoka, juz cc wyglada na duza w porownaniu z poprzednimi modelami, ale cd jest jak jakis japonski minivan na torze..
nawet nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje, ale solidnie mnie rozjebalo
: 18 maja 2007, o 13:25
autor: sierak
Niezłe ... pewnie Jean Michel Jarre ma już takich kilka
: 4 cze 2007, o 23:47
autor: D12
Czy ktoś rozpoznaje co to za silnik z kompresorem w CB ?
1.0 ???
a tu coś z VTECiem:)
: 5 cze 2007, o 01:14
autor: Porszak
pierwszy ma chyba odwrocaona glowice, co i jak nie wiem.
drugi to 2.5, albo 3.0
a 3 to nie wiem
: 5 cze 2007, o 08:49
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:
a 3 to nie wiem
wygląda jakoś tak znajomo jak 2 litry :]
: 5 cze 2007, o 09:52
autor: !markos
pierwszy silnik to 2.2 16v ecotec z doklejonym kompresorem. kompresor nie wyglada jednak na oryginalny z lm850 (2.0 ecotec supercharged). w oryginale wyglada to nieco lepiej:
drugi to 1.0 z doklejonymi 3 dodatkowymi cylidrami
trojeczka to prawie na pewno c20xe (jaki vtec? )
: 5 cze 2007, o 10:41
autor: kyniek
jest cos czego nie wiesz w kwestii motoryzacji, moze wiesz tez jak sie u mnie radio wyjmuje??
: 5 cze 2007, o 14:00
autor: !markos
google na pewno wie
: 6 cze 2007, o 00:51
autor: Porszak
markos a gdzie wystepowaly w serii 2.0 z kompresorem?? brazylia??
fajne zabawki, ciekawe czy szybsze od leta, chyba nie...
: 6 cze 2007, o 11:15
autor: !markos
z tych silnikow (i z 2.2 ecotec) buduje sie 1000+ konne potwory.. poszukaj gm performance build book. kiedys mozna to bylo sciagnac za free ze strony gm, teraz juz chyba nie ma, ale moze gdzies znajdziesz.
: 6 cze 2007, o 11:21
autor: Porszak
mam ten pdf o ktorym mowisz, nie wiedzialem ze to konkretnie z tych snilnikow.... pochodza bloki... chyba tylko przy 1000hp
: 6 cze 2007, o 11:24
autor: !markos
i glowice. chyba
ktory inny silnik przy ponad 5 krotnym przyroscie mocy zostaje seryjny?