COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
trudno to nazwas tuingiem ale wreszcie skoczyłem na 100%
projekt z tylna belka i hamulcami
oto foty nowych teflonowych mocowań
no i do kompletu na nowo ułorzona cała nowa linka do recznego
od lutego był nie obecny
wymienione tez wszytkie sprezynki w bebnach(foto brak bo baterie siadły)
to tyle poki co tak jak pisałem projekt stoi
mam obrone MGR i to jest wazniejsze
projekt z tylna belka i hamulcami
oto foty nowych teflonowych mocowań
no i do kompletu na nowo ułorzona cała nowa linka do recznego
od lutego był nie obecny
wymienione tez wszytkie sprezynki w bebnach(foto brak bo baterie siadły)
to tyle poki co tak jak pisałem projekt stoi
mam obrone MGR i to jest wazniejsze
- All
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 8 kwie 2003, o 22:38
- Lokalizacja: z KTK Wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
heh po dłuGGiej męczącej ( z mojej strony ) rozmowy dowiedziałem się że w Combo Gumisia zagościł LET
gratulacje zacięcia !
w CTM lety rosną jak grzyby po deszczu
walka o centymetry - słuszne stwierdzenie ... życzę powodzenia
hamulce wypas
zawias respect
gratulacje zacięcia !
w CTM lety rosną jak grzyby po deszczu
walka o centymetry - słuszne stwierdzenie ... życzę powodzenia
hamulce wypas
zawias respect
OPEL FAN
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
no to gratulacje Panowie nic tak nie buduje jak skończenie zaczętych projektówGUMIS2000 pisze: p.s. teraz bede miał wiecej czasu z uwagi na to ze sie
obroniłem , dzis tez sie obronił WOW !!! SUPER
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No niezle Gummi, daj fotexy jakies !! Kiedy odpalasz i jakie masz problemy??
U mnie tez mam pare drobnych i auto jeszcze postoi kilka dni choc wczoraj juz jezdzilem.
U mnie tez mam pare drobnych i auto jeszcze postoi kilka dni choc wczoraj juz jezdzilem.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
umnie brakuje ciagle 2 istotnych czesci , bez ktorych-=kLaRi=- pisze:No niezle Gummi, daj fotexy jakies !! Kiedy odpalasz i jakie masz problemy??
U mnie tez mam pare drobnych i auto jeszcze postoi kilka dni choc wczoraj juz jezdzilem.
nie chce odpalac , choc nie ktorzu twierdza ze mozna
wentylator chłodnycy wody wraz z obudowa i chłodnica oleju
z rzeczy do zrobienia to:
wydech
kompletny dolot ( z tym to bedzie jazda bo nikt nie chce zrobic
chyba ze za 1800 zł)
i elektryka do kupy
POZATYM TRZEBA DOPILNOWAC ZEBY DRUCIARSTWEM
OD TEGO PROJEKTU NIE LECIAŁO
i koniec mozna jechać na zbierznosc , a to tez bedzie przeprawa
przez amazonke ...........
ta i mozna docierac silnik
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
zanim silnik nagrzeje sie do wlaczenia wentylatora to chyba mija dosc duzo czasuGUMIS2000 pisze:nie chce odpalac , choc nie ktorzu twierdza ze mozna
wentylator chłodnycy wody wraz z obudowa i chłodnica oleju
ze niby przy gwincie jest jakis problem? bo nie rozumiem..GUMIS2000 pisze:mozna jechać na zbierznosc , a to tez bedzie przeprawa przez amazonke ...........
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to!markos pisze:a co takiego skomplikowanego jest w pokreceniu pierscieniami regulacji wysokosci? bo twardosc to chyba ustawisz sobie sam pokretelkiem na gorze, nie?
oraz co ma brak wentylatora do braku wody w chlodnicy? no bo bez wody to i ja bym sie bal odpalac
spoko . powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
bo urzyłem funkcji szukaj i nic mi nie wyskoczyło
Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go
za moment wyłaczyć ??????
A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ????
siła woli ??
Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON
przykro mi
art's a gdzie ty z gwintem ustawiałeś geometrje??
bo zazwyczaj jak ludziska widze to wymiekaja ze nie
da sie tego na ich sprzecie ustwic , wogle jak ktos ma
załorzone obnizone zawieszenie to juz pan józio na
cienka mine ze cos mu nie gra
Nie uwazam ze jest to problem uwazam tylko ze musza to
zrobic ludzie którzy sie na tym znaja i wiedza bo jak
dziala a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
mialem nie komentowac, ale znisczyles mnie tak totalnie, ze nie moglem sie powstrzymac.. generalnie rzecz biorac po przeczytanie tego, co napisales rece opadly mi do samej ziemi..
ps.
mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka...
ustawiasz taka sama wysokosc obydwu stron robiac kilka prob z opusczeniem samochodu na ziemie, robisz zbieznosc i dokonujesz nieznacznej korekty katow pochylenia. generalnie robisz tylko przod, bo z tylu nie bardzo jest co robic. koniec tematu. co wiecej chciales tu ustawiac i dlaczego ktos mialby lapac laser na suficie? masz tak krzywe auto, czy jak? bo kompletnie nie czaje :0skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko. powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
nigdzie, ale bzdurzyles "ojejkujejku zagotuje sie"Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
JA PIE*DOLE!!!! CHYBA KAZDY ZAJAWKOWICZ NASZEGO POKROJU CZEKA NA MOMENT PIERWSZEGO ODPALENIA CHYBA NAJBARDZIEJ ZE WSZYSTKIEGO CO SIE PRZY TAKIM PROJEKCIE ROBI!!! CIEBIE TO NIE KRECI????? :0 :0 :0Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go za moment wyłaczyć ??????
ale kiedy sie zagrzeje? jak go odpalisz zalanego woda i z normalnie podlaczona chlodnica? i pewnie jeszcze zajmie mu to 30 sekundA jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ???? siła woli ??
a na jakiej zasadzie sie go chlodzi? cieklym azotem? az tak sie grzeje? aaaaaaaaaaaa!!!!! umieram!!!!!!!!Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON przykro mi
no jesli z takimi wasztatami masz doswiadczenie, to mozna tylko wspolczuc... a warsztatow, ktore zupelnie spokojnie ci to ustawia jest w warszawie na peczki...a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
ps.
mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka...
Ostatnio zmieniony 19 lip 2006, o 23:05 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A u mnie ostatnio tam gdzie Gumis robi fure palnikiem ogrzewali srube, bo cylinderek za cholere nie chcial sie odkrecic i ciesze sie ze sie udalo.
PS: Furke twoja tez troche ogladalem i nawet gwincik widzialem, bardzo fajny, a tak BTW pracownicy bardzo chcieli przykozaczyc co tam pod maska, jakie hamulce itd., a ja jakby wszystkiego sie domyslalem albo akurat zgadywalem.
PS: Furke twoja tez troche ogladalem i nawet gwincik widzialem, bardzo fajny, a tak BTW pracownicy bardzo chcieli przykozaczyc co tam pod maska, jakie hamulce itd., a ja jakby wszystkiego sie domyslalem albo akurat zgadywalem.
B x14sz
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Po kilku dnia spedzonych w PRADZE na urlopie powracam do projektu......
mialem nie komentowac, ale znisczyles mnie tak totalnie, ze nie moglem sie powstrzymac.. generalnie rzecz biorac po przeczytanie tego, co napisales rece opadly mi do samej ziemi..
bywa, i nie wiem czy to mam być komplement
skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko. powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
ustawiasz taka sama wysokosc obydwu stron robiac kilka prob z opusczeniem samochodu na ziemie, robisz zbieznosc i dokonujesz nieznacznej korekty katow pochylenia. generalnie robisz tylko przod, bo z tylu nie bardzo jest co robic. koniec tematu. co wiecej chciales tu ustawiac i dlaczego ktos mialby lapac laser na suficie? masz tak krzywe auto, czy jak? bo kompletnie nie czaje :0
Teorjr to przedstwiłeś wzorowo ale ja szukam kogos kto to
dorze zrobi , tylko tyle
4 wiazki sa dlatego ze combo z załorzenia nie jest 2 śladem
tylko 4 a po mojej przerobce na tylne heble jest jeszcze bardziej
szeroka . A co sie z tym wiaze mam rozstwienia nie stadardowe dlatego
modelu , wiec ktos musi bardziej troche pomyslec .
Czy mam krzywe , mam nadziej ze nie , punkty bazowe badałem w
ziemie i były oki ale nie idelne .
kazdy silnik sie zagotuje jak go zostwisz na dłurzej właczonego
ta terje znasz wiec nie mow mi ze to jest bzdura
Tak wiele osob czeka na odpalenie i obecnie to juz chyba
wynajme sprintera na ta uroczystosc tylu jest chentych .
Silnik był raz odpalany bez turbo stojac na oponach na
20 sek , moze dlatego mnie top nie jara wogle .
Ja to chce sie wresie przejechać i bardzo sie boje ze nie
wytrzymam docierania , ale czas pokze
A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ???? siła woli ale kiedy sie zagrzeje? jak go odpalisz zalanego woda i z normalnie podlaczona chlodnica? i pewnie jeszcze zajmie mu to 30 sekund
nie wiem ile mu to zajnie ale szybko łapie temperature ,
pozatym na 10 samochodów 7 zagotowywało sie/odpalał sie
wiatrak jak zalewali płynami i odpowietrzali układ.
Na pewno nie jest to 30 sek ale ile dokładnie nie wiem
Nie wiem gdzie sa chłodzone silniki azotem ale wiem
jedno - rzedowej 4 nie schłodzisz azotem
jak wylejesz na blok to peknie jak szklana na podłodze
a jak go nalejesz dfo układu to poleci w kosmos
i w polsce odnotuja trzesienie ziemi GENERALNIE POWODZENIA Z AZOTEM
a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
no jesli z takimi wasztatami masz doswiadczenie, to mozna tylko wspolczuc... a warsztatow, ktore zupelnie spokojnie ci to ustawia jest w warszawie na peczki...
ano sa ale połowa z nich grymasi ze bardzo nie typowy setup
mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka
tu wogle nie wiem o co chodzi co ma czystosc komory silnika
czy innych podzespołow z fachowosci i profesjonalizmem ich pracy ?????!!????????
Prom kosmyczny to to nie bedzie ale mam dosyc skrg innych
(nie bede mowił kogo bo bedzie dym) na to ze cos im tam sie
znowu wystrało w swapie na 2.0.............
Co moment komus sie cos sypie, JA CHCE urzywac fure na codzien
i ma być tak samo nie zawodne jak X14SZ tylko tyle
Wiekszosc rzeczy robie sam zeby wiedzec do kogo miec pretesje
i wiedziec co nie zadziłało
innym mechanikom zostwiam to na czym sie nie znam
to tyle celem wyjasnienia
mialem nie komentowac, ale znisczyles mnie tak totalnie, ze nie moglem sie powstrzymac.. generalnie rzecz biorac po przeczytanie tego, co napisales rece opadly mi do samej ziemi..
bywa, i nie wiem czy to mam być komplement
skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko. powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
ustawiasz taka sama wysokosc obydwu stron robiac kilka prob z opusczeniem samochodu na ziemie, robisz zbieznosc i dokonujesz nieznacznej korekty katow pochylenia. generalnie robisz tylko przod, bo z tylu nie bardzo jest co robic. koniec tematu. co wiecej chciales tu ustawiac i dlaczego ktos mialby lapac laser na suficie? masz tak krzywe auto, czy jak? bo kompletnie nie czaje :0
Teorjr to przedstwiłeś wzorowo ale ja szukam kogos kto to
dorze zrobi , tylko tyle
4 wiazki sa dlatego ze combo z załorzenia nie jest 2 śladem
tylko 4 a po mojej przerobce na tylne heble jest jeszcze bardziej
szeroka . A co sie z tym wiaze mam rozstwienia nie stadardowe dlatego
modelu , wiec ktos musi bardziej troche pomyslec .
Czy mam krzywe , mam nadziej ze nie , punkty bazowe badałem w
ziemie i były oki ale nie idelne .
nigdzie, ale bzdurzyles "ojejkujejku zagotuje sie"Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
kazdy silnik sie zagotuje jak go zostwisz na dłurzej właczonego
ta terje znasz wiec nie mow mi ze to jest bzdura
JA PIE*DOLE!!!! CHYBA KAZDY ZAJAWKOWICZ NASZEGO POKROJU CZEKA NA MOMENT PIERWSZEGO ODPALENIA CHYBA NAJBARDZIEJ ZE WSZYSTKIEGO CO SIE PRZY TAKIM PROJEKCIE ROBI!!! CIEBIE TO NIE KRECI????? :0 :0 :0Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go za moment wyłaczyć ??????
Tak wiele osob czeka na odpalenie i obecnie to juz chyba
wynajme sprintera na ta uroczystosc tylu jest chentych .
Silnik był raz odpalany bez turbo stojac na oponach na
20 sek , moze dlatego mnie top nie jara wogle .
Ja to chce sie wresie przejechać i bardzo sie boje ze nie
wytrzymam docierania , ale czas pokze
A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ???? siła woli ale kiedy sie zagrzeje? jak go odpalisz zalanego woda i z normalnie podlaczona chlodnica? i pewnie jeszcze zajmie mu to 30 sekund
nie wiem ile mu to zajnie ale szybko łapie temperature ,
pozatym na 10 samochodów 7 zagotowywało sie/odpalał sie
wiatrak jak zalewali płynami i odpowietrzali układ.
Na pewno nie jest to 30 sek ale ile dokładnie nie wiem
a na jakiej zasadzie sie go chlodzi? cieklym azotem? az tak sie grzeje? aaaaaaaaaaaa!!!!! umieram!!!!!!!!Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON przykro mi
Nie wiem gdzie sa chłodzone silniki azotem ale wiem
jedno - rzedowej 4 nie schłodzisz azotem
jak wylejesz na blok to peknie jak szklana na podłodze
a jak go nalejesz dfo układu to poleci w kosmos
i w polsce odnotuja trzesienie ziemi GENERALNIE POWODZENIA Z AZOTEM
a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
no jesli z takimi wasztatami masz doswiadczenie, to mozna tylko wspolczuc... a warsztatow, ktore zupelnie spokojnie ci to ustawia jest w warszawie na peczki...
ano sa ale połowa z nich grymasi ze bardzo nie typowy setup
mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka
tu wogle nie wiem o co chodzi co ma czystosc komory silnika
czy innych podzespołow z fachowosci i profesjonalizmem ich pracy ?????!!????????
Prom kosmyczny to to nie bedzie ale mam dosyc skrg innych
(nie bede mowił kogo bo bedzie dym) na to ze cos im tam sie
znowu wystrało w swapie na 2.0.............
Co moment komus sie cos sypie, JA CHCE urzywac fure na codzien
i ma być tak samo nie zawodne jak X14SZ tylko tyle
Wiekszosc rzeczy robie sam zeby wiedzec do kogo miec pretesje
i wiedziec co nie zadziłało
innym mechanikom zostwiam to na czym sie nie znam
to tyle celem wyjasnienia
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ale Gumis po co ty sie tlumaczysz Markos swoje przygody skonczyl na teorii i na tym to on sie moze zna a Ciebie chce pouczac według mnie nie ma sensu sie tlumaczyc tylko cza swapa konczyc :):)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
O to moze ja czegos nie wiem moze ty mi powiesz co mi sie kiedykolwiek w samochodzie wysrało z powodu swapa bo jakos sobie nie przypominam.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wiesz co nie warto nawet z toba gadac jak kiedykolwiek w zyciu uda ci sie zrobic taki drut jak to nazwales to wtedy mozesz tak gadac o kims innym ale puki co duzo ci do tego brakuje panie teoretyku wiec najpierw cos zrób sam a potem krytykuj.
Sory Gumis ale nie moge juz z tym typem.
Mozna wywalic ten post
Sory Gumis ale nie moge juz z tym typem.
Mozna wywalic ten post
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;