Strona 6 z 14

: 12 cze 2006, o 23:31
autor: GUMIS2000
trudno to nazwas tuingiem ale wreszcie skoczyłem na 100%
projekt z tylna belka i hamulcami
oto foty nowych teflonowych mocowań
Obrazek
Obrazek
no i do kompletu na nowo ułorzona cała nowa linka do recznego
Obrazek
od lutego był nie obecny
wymienione tez wszytkie sprezynki w bebnach(foto brak bo baterie siadły)
to tyle poki co tak jak pisałem projekt stoi
mam obrone MGR i to jest wazniejsze :)

: 26 cze 2006, o 22:42
autor: All
heh po dłuGGiej męczącej ( z mojej strony ) ;) rozmowy dowiedziałem się że w Combo Gumisia zagościł LET
gratulacje zacięcia !
w CTM lety rosną jak grzyby po deszczu :)
walka o centymetry - słuszne stwierdzenie ... życzę powodzenia
hamulce wypas
zawias respect :)

: 6 lip 2006, o 14:05
autor: GUMIS2000
combo powraca do gry
dzis została zamontowana nowa linka sprzegła i
przewody paliwowe
cos puki co z nimi nie gra ale walczmy :)

p.s. teraz bede miał wiecej czasu z uwagi na to ze sie
obroniłem , dzis tez sie obronił WOW !!! SUPER :)

: 6 lip 2006, o 15:06
autor: -=m&m=-
GUMIS2000 pisze: p.s. teraz bede miał wiecej czasu z uwagi na to ze sie
obroniłem , dzis tez sie obronił WOW !!! SUPER :)
no to gratulacje Panowie :)2 nic tak nie buduje jak skończenie zaczętych projektów :lol:

: 6 lip 2006, o 16:23
autor: D12
GUMIS2000 pisze: p.s. teraz bede miał wiecej czasu z uwagi na to ze sie
obroniłem , dzis tez sie obronił WOW !!! SUPER :)
Gratuluje panom mgr inż. ja na swoje jeszcze musze poczekać do września :)

: 18 lip 2006, o 00:16
autor: GUMIS2000
fura dzis trafiła do tłumikarza
ile to potrwa nie wiadomo
ale walczymy

: 18 lip 2006, o 00:43
autor: arts
odpalil juz?

: 18 lip 2006, o 09:07
autor: GUMIS2000
pan Włodek papierosa na dobry pocztek - TAAKK :)

nie da rady silnik nie ma zadnych płynów ustrojowych
w sobie pozbyłem sie ich przed podrzuzami

: 18 lip 2006, o 09:10
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:fura dzis trafiła do tłumikarza
tzn gdzie dokladnie?

: 18 lip 2006, o 09:17
autor: arts
Gumi dawaj dawaj czas najwyzszy odpalic :oko:

: 18 lip 2006, o 09:32
autor: GUMIS2000
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:fura dzis trafiła do tłumikarza
tzn gdzie dokladnie?
TOMSON - fort wola

@arts
taaa tylko ciagle sa pikkolo problemo :)

: 18 lip 2006, o 09:47
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:TOMSON - fort wola
jaka srednica, ile i jakich tlumikow i jaka cena? ciekawosc..
bo mialem tam robic swapa w cifie, ale sporo krzykneli i sie wyluzowalem :lol:

: 18 lip 2006, o 13:50
autor: GUMIS2000
2,5 cala srednicy 2 tumiki

cena.... narazie tajna

wiecej info niebawem

: 19 lip 2006, o 07:15
autor: -=kLaRi=-
No niezle Gummi, daj fotexy jakies !! Kiedy odpalasz i jakie masz problemy??
U mnie tez mam pare drobnych i auto jeszcze postoi kilka dni choc wczoraj juz jezdzilem.

: 19 lip 2006, o 09:01
autor: GUMIS2000
-=kLaRi=- pisze:No niezle Gummi, daj fotexy jakies !! Kiedy odpalasz i jakie masz problemy??
U mnie tez mam pare drobnych i auto jeszcze postoi kilka dni choc wczoraj juz jezdzilem.
umnie brakuje ciagle 2 istotnych czesci , bez ktorych
nie chce odpalac , choc nie ktorzu twierdza ze mozna
wentylator chłodnycy wody wraz z obudowa i chłodnica oleju

z rzeczy do zrobienia to:
wydech
kompletny dolot ( z tym to bedzie jazda bo nikt nie chce zrobic
chyba ze za 1800 zł)
i elektryka do kupy
POZATYM TRZEBA DOPILNOWAC ZEBY DRUCIARSTWEM
OD TEGO PROJEKTU NIE LECIAŁO

i koniec mozna jechać na zbierznosc , a to tez bedzie przeprawa
przez amazonke ...........

ta i mozna docierac silnik

: 19 lip 2006, o 09:37
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:nie chce odpalac , choc nie ktorzu twierdza ze mozna
wentylator chłodnycy wody wraz z obudowa i chłodnica oleju
zanim silnik nagrzeje sie do wlaczenia wentylatora to chyba mija dosc duzo czasu :lol:
GUMIS2000 pisze:mozna jechać na zbierznosc , a to tez bedzie przeprawa przez amazonke ...........
ze niby przy gwincie jest jakis problem? bo nie rozumiem..

: 19 lip 2006, o 15:12
autor: GUMIS2000
gwint trza umiec ustwawic i z tego
co sie orjentuje to w shellu mi tego nie zrobia

a jak ty masz chłodnice od VW w hodzie to jasne
ze mozna odpalac bez chłodnicy oleju i wiatraka wody

: 19 lip 2006, o 17:04
autor: !markos
a co takiego skomplikowanego jest w pokreceniu pierscieniami regulacji wysokosci? bo twardosc to chyba ustawisz sobie sam pokretelkiem na gorze, nie?

oraz co ma brak wentylatora do braku wody w chlodnicy? no bo bez wody to i ja bym sie bal odpalac :lol:

: 19 lip 2006, o 21:04
autor: arts
a co trudnego w ustawieniu gwinta przeciez to zaden wypas z milionem mozliwosci ustawienia kola, ustawiasz katy , wysokosc i juz roboty na 30 min :lol: Normalnie mam poczucie ze Gumi buduje prom kosmiczny :lol:

: 19 lip 2006, o 22:26
autor: GUMIS2000
!markos pisze:a co takiego skomplikowanego jest w pokreceniu pierscieniami regulacji wysokosci? bo twardosc to chyba ustawisz sobie sam pokretelkiem na gorze, nie?

oraz co ma brak wentylatora do braku wody w chlodnicy? no bo bez wody to i ja bym sie bal odpalac :lol:
skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko . powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie

Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
bo urzyłem funkcji szukaj i nic mi nie wyskoczyło
Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go
za moment wyłaczyć ??????
A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ????
siła woli ??
Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON
przykro mi

art's a gdzie ty z gwintem ustawiałeś geometrje??
bo zazwyczaj jak ludziska widze to wymiekaja ze nie
da sie tego na ich sprzecie ustwic , wogle jak ktos ma
załorzone obnizone zawieszenie to juz pan józio na
cienka mine ze cos mu nie gra
Nie uwazam ze jest to problem uwazam tylko ze musza to
zrobic ludzie którzy sie na tym znaja i wiedza bo jak
dziala a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby

: 19 lip 2006, o 22:46
autor: !markos
mialem nie komentowac, ale znisczyles mnie tak totalnie, ze nie moglem sie powstrzymac.. generalnie rzecz biorac po przeczytanie tego, co napisales rece opadly mi do samej ziemi..
skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko. powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
ustawiasz taka sama wysokosc obydwu stron robiac kilka prob z opusczeniem samochodu na ziemie, robisz zbieznosc i dokonujesz nieznacznej korekty katow pochylenia. generalnie robisz tylko przod, bo z tylu nie bardzo jest co robic. koniec tematu. co wiecej chciales tu ustawiac i dlaczego ktos mialby lapac laser na suficie? masz tak krzywe auto, czy jak? bo kompletnie nie czaje :0
Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
nigdzie, ale bzdurzyles "ojejkujejku zagotuje sie" :zakrecony:
Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go za moment wyłaczyć ??????
JA PIE*DOLE!!!! CHYBA KAZDY ZAJAWKOWICZ NASZEGO POKROJU CZEKA NA MOMENT PIERWSZEGO ODPALENIA CHYBA NAJBARDZIEJ ZE WSZYSTKIEGO CO SIE PRZY TAKIM PROJEKCIE ROBI!!! CIEBIE TO NIE KRECI????? :0 :0 :0
A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ???? siła woli ??
ale kiedy sie zagrzeje? jak go odpalisz zalanego woda i z normalnie podlaczona chlodnica? :lol: i pewnie jeszcze zajmie mu to 30 sekund :lol:
Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON przykro mi
a na jakiej zasadzie sie go chlodzi? cieklym azotem? az tak sie grzeje? aaaaaaaaaaaa!!!!! umieram!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
no jesli z takimi wasztatami masz doswiadczenie, to mozna tylko wspolczuc... a warsztatow, ktore zupelnie spokojnie ci to ustawia jest w warszawie na peczki...

ps.
mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? :zakrecony: no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka...

: 19 lip 2006, o 23:00
autor: Matex
markos to ustaw mu ta geometrie ! skoro wiesz lepiej niz sam gumis !

: 19 lip 2006, o 23:20
autor: Corstek
A u mnie ostatnio tam gdzie Gumis robi fure palnikiem ogrzewali srube, bo cylinderek za cholere nie chcial sie odkrecic i ciesze sie ze sie udalo.

PS: Furke twoja tez troche ogladalem i nawet gwincik widzialem, bardzo fajny, a tak BTW pracownicy bardzo chcieli przykozaczyc co tam pod maska, jakie hamulce itd., a ja jakby wszystkiego sie domyslalem albo akurat zgadywalem. :lol:

: 24 lip 2006, o 22:43
autor: GUMIS2000
Po kilku dnia spedzonych w PRADZE na urlopie powracam do projektu......

mialem nie komentowac, ale znisczyles mnie tak totalnie, ze nie moglem sie powstrzymac.. generalnie rzecz biorac po przeczytanie tego, co napisales rece opadly mi do samej ziemi..

bywa, i nie wiem czy to mam być komplement

skoro uwarzasz ze wszedzie mozna zrobic geometrje z gwintem to
spoko. powodzenia w łapaniu 4 wiazek lasera na suficie
ustawiasz taka sama wysokosc obydwu stron robiac kilka prob z opusczeniem samochodu na ziemie, robisz zbieznosc i dokonujesz nieznacznej korekty katow pochylenia. generalnie robisz tylko przod, bo z tylu nie bardzo jest co robic. koniec tematu. co wiecej chciales tu ustawiac i dlaczego ktos mialby lapac laser na suficie? masz tak krzywe auto, czy jak? bo kompletnie nie czaje :0

Teorjr to przedstwiłeś wzorowo ale ja szukam kogos kto to
dorze zrobi , tylko tyle
4 wiazki sa dlatego ze combo z załorzenia nie jest 2 śladem
tylko 4 a po mojej przerobce na tylne heble jest jeszcze bardziej
szeroka . A co sie z tym wiaze mam rozstwienia nie stadardowe dlatego
modelu , wiec ktos musi bardziej troche pomyslec .
Czy mam krzywe , mam nadziej ze nie , punkty bazowe badałem w
ziemie i były oki ale nie idelne .

Sorry ale gdzie ja mowiłem o brak wody w chłodnicy
nigdzie, ale bzdurzyles "ojejkujejku zagotuje sie" :zakrecony:

kazdy silnik sie zagotuje jak go zostwisz na dłurzej właczonego
ta terje znasz wiec nie mow mi ze to jest bzdura
Pozatym jaki jest sens odpalania silnika tylko poto zeby go za moment wyłaczyć ??????
JA PIE*DOLE!!!! CHYBA KAZDY ZAJAWKOWICZ NASZEGO POKROJU CZEKA NA MOMENT PIERWSZEGO ODPALENIA CHYBA NAJBARDZIEJ ZE WSZYSTKIEGO CO SIE PRZY TAKIM PROJEKCIE ROBI!!! CIEBIE TO NIE KRECI????? :0 :0 :0

Tak wiele osob czeka na odpalenie i obecnie to juz chyba
wynajme sprintera na ta uroczystosc tylu jest chentych .
Silnik był raz odpalany bez turbo stojac na oponach na
20 sek , moze dlatego mnie top nie jara wogle .
Ja to chce sie wresie przejechać i bardzo sie boje ze nie
wytrzymam docierania , ale czas pokze


A jak nie daj boze sie zagrzeje to czym go zchłodze ???? siła woli ale kiedy sie zagrzeje? jak go odpalisz zalanego woda i z normalnie podlaczona chlodnica? :lol: i pewnie jeszcze zajmie mu to 30 sekund :lol:

nie wiem ile mu to zajnie ale szybko łapie temperature ,
pozatym na 10 samochodów 7 zagotowywało sie/odpalał sie
wiatrak jak zalewali płynami i odpowietrzali układ.
Na pewno nie jest to 30 sek ale ile dokładnie nie wiem
Niestety Markos mojego silnika sie nie chłodzi na zasadzie BOLT ON przykro mi
a na jakiej zasadzie sie go chlodzi? cieklym azotem? az tak sie grzeje? aaaaaaaaaaaa!!!!! umieram!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Nie wiem gdzie sa chłodzone silniki azotem ale wiem
jedno - rzedowej 4 nie schłodzisz azotem
jak wylejesz na blok to peknie jak szklana na podłodze
a jak go nalejesz dfo układu to poleci w kosmos
i w polsce odnotuja trzesienie ziemi GENERALNIE POWODZENIA Z AZOTEM :)

a nie tylko palnikiem podgrzewaja zardzewiałe śruby
no jesli z takimi wasztatami masz doswiadczenie, to mozna tylko wspolczuc... a warsztatow, ktore zupelnie spokojnie ci to ustawia jest w warszawie na peczki...
ano sa ale połowa z nich grymasi ze bardzo nie typowy setup


mechanikom pozwalasz sie dotykac do silnika pewnie tylko w bialych rekawiczkach, co? :zakrecony: no bo przy tym co napisales prom kosmiczny to jakies prostackie urzadzenie pokroju nakrecanego zegarka

tu wogle nie wiem o co chodzi co ma czystosc komory silnika
czy innych podzespołow z fachowosci i profesjonalizmem ich pracy ?????!!????????
Prom kosmyczny to to nie bedzie ale mam dosyc skrg innych
(nie bede mowił kogo bo bedzie dym) na to ze cos im tam sie
znowu wystrało w swapie na 2.0.............
Co moment komus sie cos sypie, JA CHCE urzywac fure na codzien
i ma być tak samo nie zawodne jak X14SZ tylko tyle

Wiekszosc rzeczy robie sam zeby wiedzec do kogo miec pretesje
i wiedziec co nie zadziłało
innym mechanikom zostwiam to na czym sie nie znam
to tyle celem wyjasnienia

: 24 lip 2006, o 23:11
autor: Basista
Ale Gumis po co ty sie tlumaczysz Markos swoje przygody skonczyl na teorii i na tym to on sie moze zna a Ciebie chce pouczac według mnie nie ma sensu sie tlumaczyc tylko cza swapa konczyc :):):)

: 24 lip 2006, o 23:23
autor: !markos
ty to sie w temacie bezawaryjnych swapow lepiej w ogole nie wypowiadaj :lol:

na cale szczescie nie jestem odosobniony w mega-zdziwieniu co do podejscia gumisia do bardzo wielu spraw zwiazanych z tym samochodem :-?

: 24 lip 2006, o 23:29
autor: Basista
O to moze ja czegos nie wiem moze ty mi powiesz co mi sie kiedykolwiek w samochodzie wysrało z powodu swapa bo jakos sobie nie przypominam.

: 25 lip 2006, o 08:00
autor: !markos
sory gumis za offtopik, ale pan basista chyba zapomnial o swoim kilometrowym drucie pod maska pewnej tigry :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Żeby nikt nie mowil, ze są równi i równiejsi..

@Markos
wątek Gumisia nie jest odpowiednim miejscem, aby prowadzic jakas swoją prywatna wojne z Basistą..

Staneq

: 25 lip 2006, o 17:05
autor: Basista
wiesz co nie warto nawet z toba gadac jak kiedykolwiek w zyciu uda ci sie zrobic taki drut jak to nazwales to wtedy mozesz tak gadac o kims innym ale puki co duzo ci do tego brakuje panie teoretyku wiec najpierw cos zrób sam a potem krytykuj.
Sory Gumis ale nie moge juz z tym typem.
Mozna wywalic ten post :)

: 25 lip 2006, o 22:47
autor: !markos
tu nie ma zadnej prywatnej wojny dzieci drogie, ale "swap" do tigry do dzis dnia sie pie*doli. na innym forum slyszalem, ze winne temu miedzy innymi dziurawe warszawskie drogi :lol: