Strona 6 z 25

: 29 sie 2007, o 00:48
autor: Porszak
anglicy moga nie uwierzyc, albo nic nie powiedziec z wrazenia :lol: , a niemcy...? to trzeba adasia spytac
nie moge sie doczekac kiedy to auto wyjedzie na ulice
ja tez, i to co raz bardziej

: 16 wrz 2007, o 00:28
autor: Porszak
dzisiaj podczas obnizania deflektora w misce olejowej, zdazyl sie wypadek maly. juz przy pierwszym podejsciu zrobilem dziure heh, trzeba spawac.
ale jak to sie mowi nie ma tego zlego....
po tym wypadku zostawialem znacznie wiecej miejsca przy scianie miski i juz wszysko powinno byc ok

tak dla uproszczenia dodam ze deflektor podparty jest na kilku powiedzmy kolumnach/slupkach ktore nalezalo skrocic troche
nie mialem aparatu niestety

: 19 wrz 2007, o 23:51
autor: Porszak
moze nikt mnie nie zjebie za nieedytowanie postow, zaryzykuje bo chyba powod mam dobry heheh
Obrazek
plynne zloto. to sie pokazalo za ktoryms kreceniem rozrusznikiem i wymagalo sporo cierpliwosci, ktorej mnie zaczynalo juz brakowac :bardzozly: , ale kiedy zobaczylem to co na foto to mialem niezlego banana i stwierdzilem: idziemy do domu :lol: , moge usnac szczesliwy :-P
ObrazekObrazekObrazek
dekiel wypolerowali chlopaki a w sumie jeden
na drugim foto miska juz zlozona
a na 3 miska po przerobach (mozna tez czytac przejsciach:), czyli przerobiony deflektor i rura ssaca olej

: 20 wrz 2007, o 09:22
autor: -=m&m=-
pod głowice poszła standardowa usczelka od c16xe ? kiedy itb i mechaniczne popychacze :lol: :-P

Ps. jak cos to moge oddac uszczelke pod miske olejowa (nowke elringa )

: 20 wrz 2007, o 16:46
autor: Porszak
tak uszczelka od c16xe. pod miche uszczelka juz zalozona, nie wiem kiedy te foty dwie wcialo ale wczoraj byly jeszcze

: 20 wrz 2007, o 17:44
autor: -=kLaRi=-
Super Porszak!!! Fajnie ,ze wszystko idzie jak trzeba ;) Szkoda ze mieszkamy kawalek od siebie ,bo chetnie bym pomogl ;)

: 21 wrz 2007, o 18:26
autor: Porszak
spoko dzieki
a tak wogole to gdzies mi zginely uszczelniacze od walkow :lol:

: 21 wrz 2007, o 18:52
autor: !markos
porszak odpalaj tego pascia szybko, bo tu ludzie czekaja na wielkie jebniecie w temacie dlubania malego bloku :grin:

: 23 wrz 2007, o 00:12
autor: dexag
Praca idzie pelna para. Dlubiemy ile sie da i kiedy sie da. Pewnie jutro Porszak wstanie wczesniej zanim wyruszymy do garazu i zamiesci pare fotek :D (Porszak nie zapomnij wstawic naszego C16XE) :grin:

: 23 wrz 2007, o 08:20
autor: Porszak
ok wiec teraz krotko a wiecej fotek bedzie pozniej
tak wygladalo wszystko kolo 1 nocy, zaczelismy kolo 11 przed poludniem
Obrazek

a teraz kilka gwozdzi
1.Obrazekco to jest?
2.Obrazekczy to jest elektrozawor par paliwa?
3.Obrazekte 3 kable powinienem laczyc z wiazka wnetrza?to jest przy malej wiazce rozrusznik/alternator
4.Obrazekczy to jest jakis tlumik czy co?w ktorym miejscu moge i czy wogole moge skrocic to podcisnienie

i na deser
Obrazek

: 23 wrz 2007, o 10:23
autor: Mihó
2. tak

4. z tego miejsca odchodzi podciśnienie - chyba do zaworu par paliwa

: 23 wrz 2007, o 11:36
autor: D12
Porszak ogromny progres :) bo silnik już w budzie... można Ciebie jakoś odwiedzic w tygodniu albo w weekend?

: 23 wrz 2007, o 12:28
autor: Basista
1- przekaznik pompy paliwa
2- dokladnie tak jak piszesz
3- jest to alternator , rozrusznik , cisnienie oleju i polacz to z wiazka z auta (czarno-czrwony-rozrusznik , niebieski-ladowanie , ostatni ciś.oleju.
4- to jest rozgaleznik z zaworkiem zwrotnym

: 23 wrz 2007, o 14:07
autor: Sław
Porszak dlaczego góra kolektora jest serią z xe? Miał być chyba powerbox?

: 23 wrz 2007, o 15:04
autor: -=kLaRi=-
Tak jak napisal Basista.
Widze juz duzo nie zostalo.

: 23 wrz 2007, o 15:25
autor: Porszak
D12 jasne z tym ze w weekend nastepny mam szkole, ale masz kazdy dzien do 13:)

powerboxa nie ma bo, bedzie zalozony po dotarciu, nie mam pojecia jak sie bedzie zachowywal silnik z tymi zmianami ktore juz sa, poza tym musze jeszcze kupic wtryski z c20xe i dobiero z nimi bedzie box

: 23 wrz 2007, o 15:40
autor: arts
idzie grubo do przodu :grin:

: 23 wrz 2007, o 17:02
autor: GUMIS2000
brawo brawo :D

: 23 wrz 2007, o 21:47
autor: Staneq
eetam silnik jak silnik... :-?
Porszak pisze:...
i na deser
Obrazek
ale ta pizza czy nie aby z dagrasso ? :oko:



oczywiscie to maly dzołk z mojej strony... trzymam kciuki za Ciebie Maricn i ogromnie cieszy mnie ze ruszyles z praca a podwojne szczescie to ze idzie szybko...

: 23 wrz 2007, o 21:56
autor: kamiloooo
:0 :0 dzialaj ostro dzialaj :grin: :-D

: 23 wrz 2007, o 23:25
autor: Kotlin
Jest to chyba najbardziej przekminiony projekt w klubie.

Z markosem ostanio na spocie stwierdzilismy ze wszystkie c20xe pewnie beda mogly sie schowac.

Czekam na efekt koncowy.

: 23 wrz 2007, o 23:46
autor: !markos
o kurna.. to juz normalnie zaraz za chwile :grin: nie moge sie doczekac!!

: 24 wrz 2007, o 08:56
autor: arts
Kotlin pisze:Jest to chyba najbardziej przekminiony projekt w klubie.

Z markosem ostanio na spocie stwierdzilismy ze wszystkie c20xe pewnie beda mogly sie schowac.

Czekam na efekt koncowy.
teoria teoria a co bedzie w praktyce to sie dopiero okaze :oko:
Oby jak najmilsze zaskoczenie :oko:

: 24 wrz 2007, o 09:23
autor: Porszak
dziekuje wszystkim. czy przekminiony to sie okaze hehe

nie obylo sie bez wpadek oczywiscie
np.Obrazek
wpadla w kolektor dolotowy, jak byl zaklejony to nic sie nawet o niego nie odbilo, odkleilem zeby zakladac gorna czesc i juz sie lokatorka znalazla, na szczescie zawory byly zamkniete

ptanie elektryczne gl do basisty, ale moze ktos z Was tez bedzie wiedzial wiec prosze o pomoc
Obrazek
co to za 4 brazowe zwiazane razem?? ida od silnika w kierunku kompa orez do czego sa te pozostale 3 czerno-niebieski, czarno-zielony i czarno bialy?

domyslam sie ze to jedno wolne podcisnienie musze zaslepic? bo ono bylo dla egr'a ktorego nie posiadam.
czy wazne jest jak duza srednica podcinienia wychodzi na regulator cisn paliwa?
Obrazek

Obrazek
jeszcze jedno zapytanie, gdzie do tego zaworu mam podlaczyc przewod od filtra weglowego :lol: , ten dlugi przewod co dochodzi idzie z ogrzewania przepustnicy, natomiast krotki to podcisn. co ciekawe ten od przepustnicy nie ma powrotu, jest slepy

: 24 wrz 2007, o 09:39
autor: -=kLaRi=-
Cztery brazowe razem to same masy tylko razem spiete - odsun izolacje i zoabczysz ze sa razem zlutowane i czy jeden kabelek nie wychodzil w druga strone zeby przykrecic go do budy.
A co do tych 3 kolorow to ja tez mam je nie podpiete :) - sa w wiazce z c20xe a u mnie tego nie ma ;)
Do prawidlowego dzialania silnika potrzebne sa 3 kabelki ;) +,- ,przekaznik pompy ;) reszta to kontrolki.

: 24 wrz 2007, o 11:42
autor: AdamXXL
w kolektorze są 4 podciśnienia
1-map sensor
2-regulator ciśnienia paliwa
3-do zaworka z odpowietrzeniem baku
4-wyrównanie ciśnienia w obudowie wałków rozrządu

nie ma żaden związku z egr

na samej przepustnicy nie ma podciśnień, jedynie wejście i wyjście podgrzewania (wodne)

: 24 wrz 2007, o 13:24
autor: Porszak
adas i to wyjscie z podgrzewania przepustnicy idzie do elektrozaworu par paliwa, a sam zawor poloczony jest z kolektorem i to wszystko nie powinno byc czegos wiecej?

: 24 wrz 2007, o 14:00
autor: AdamXXL
Porszak pisze:adas i to wyjscie z podgrzewania przepustnicy idzie do elektrozaworu par paliwa, a sam zawor poloczony jest z kolektorem i to wszystko nie powinno byc czegos wiecej?
elektrozawór od par paliwa powinien być podłączony z jednej strony do podciśnienia kolektora ssącego, a z drugiej rurką do pochłaniacza tych par (z węglem aktywnym) umieszczonego w nadkolu, po stronie pasażera

pod podłączeniem serwa jest podłączony map
pod zaworkiem opd par paliwa - ciśnienie paliwka
na ściance od przodu, na górze rurka do pokrywy zaworów, a pod spodem podłączenie zaworka od par paliwa

: 25 wrz 2007, o 08:30
autor: Porszak
dzieki adas, cos mi nie pasowalo z tym podlaczeniem, wiec albo zle sobie opisalem albo pomieszalem cus prz rozbieraniu

: 26 wrz 2007, o 17:34
autor: -=m&m=-
mam nadzieje, ze mnie porszak nie zabije :-P ale nie mogłem sie powstrzymac :grin:

corsa zagadała :oko: