Mała rajdówka c14se/c16se by Seboss
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dddaaaaaaaadam.......................
idąc pod prąd corsa wreszcie odpalona i jeżdżąca ........................
jeszcze zmienić fele z oponkami na letnie i wypolerować trochę lakier bo czas na warsztacie zrobił swoje
wrażenia z pierwszej jazdy - całkiem fajnie brzęczy
docieramy ...........
idąc pod prąd corsa wreszcie odpalona i jeżdżąca ........................
jeszcze zmienić fele z oponkami na letnie i wypolerować trochę lakier bo czas na warsztacie zrobił swoje
wrażenia z pierwszej jazdy - całkiem fajnie brzęczy
docieramy ...........
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
Gratuluje uporu chociaż jak slyszalem nadal pod prad bez pradu
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
- Krzy Krzy
- Nowy
- Posty: 399
- Rejestracja: 17 mar 2009, o 22:12
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
Bardzo fajny projekcik. Gratulacje.
Czekam na filmiki (relacje) z jazdy
Czekam na filmiki (relacje) z jazdy
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE ...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
tym razem zrobiłem tak:!markos pisze:co wlales i jak docierasz?seboss pisze:docieramy ...........
olej na docieranie olej GM pełny syntetyk
docieranie będzie trwało około 1000-1200km
pierwsze odpalenie -pochodził około godziny i wymieniony olej-nadal GM
pierwsze 500-600km do 3 tys obrotów
kolejne 300km- do 4tys obrotów
kolejne 300km do 5tys obrotów i wymiana na olej docelowy castrol magnatec pełny syntetyk
następnie jedziemy na strojenie
turbinka i parę gratów poczekają trochę aż się wszystko dotrze,część gratów czeka już w garażuCougar pisze:Wreszcie gra i buczy co z turbo ?
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
bardziej niz zakres obrotow liczy sie obciazenie silnika, ale juz dotarles wiec po ptokach. mowi sie ze docieranie na luzie to jedna z najgorszych rzeczy.
plany masz fajne, oby sie wszystko ladnie sklejalo , trzymam
plany masz fajne, oby sie wszystko ladnie sklejalo , trzymam
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project c16se by Seboss
sory za OT..
ale czy mozna by dac jakies opisy o Docieraniu silnika w Manualu...
widze ze ze co jeden to ma inny sposob na docieranie... i mozna by to jakos wypisac co wlac jak jezdzic ile jezdzic itp..
bo temat wraca jak Bumerang i wroci jeszcze nie raz.
Seboss gratki za uruchomie furaka czekamy na relacje
// Temat o Docieraniu silników został umieszczony w FAQ
ale czy mozna by dac jakies opisy o Docieraniu silnika w Manualu...
widze ze ze co jeden to ma inny sposob na docieranie... i mozna by to jakos wypisac co wlac jak jezdzic ile jezdzic itp..
bo temat wraca jak Bumerang i wroci jeszcze nie raz.
Seboss gratki za uruchomie furaka czekamy na relacje
// Temat o Docieraniu silników został umieszczony w FAQ
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Project c16se by Seboss
1. pelny syntetyk na docieranie pierscieni to najgorsze co mogles zrobic
2. jezeli po pierwszym odpaleniu silnik chodzil na wolnych - to byla druga glupia rzecz, ktora zrobiles
krotko mowiac - na sam poczatek 2x kuku dla silnika. ciezki temat
/Resztę dyskusji przeniosłem do odpowiedniego tematu i w nim kontynuujcie dyskusje
viewtopic.php?f=43&t=59014
2. jezeli po pierwszym odpaleniu silnik chodzil na wolnych - to byla druga glupia rzecz, ktora zrobiles
krotko mowiac - na sam poczatek 2x kuku dla silnika. ciezki temat
/Resztę dyskusji przeniosłem do odpowiedniego tematu i w nim kontynuujcie dyskusje
viewtopic.php?f=43&t=59014
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
dobra po teoriach markosa co do docierania podzwoniłem sobie trochę do VTG, kreatora mocy , aso opla
ich wersja docierania:
w szczególności VTG z którymi najwięcej gadałem
po złożeniu silnika - zalać olejem byle jakim-jaki jest pod ręką i nie pier..... czy to jest syntetyk, półsyntetyk, minerał
- odpalić silnik do zagrzania,chwilę poczekać i zgasić, wystudzić , zlać olej i wymienić filtr ewentualnie bardzo krótka i delikatna przejażdżka
- zalać mineralnym 15W 40 lub 20W 50 i jazda na ulicę i tak przejeździć 1000-1200km
nie przeciążać silnika
1. silniki bez turbo kręcić nie za wysoko - nie przyśpieszać gwałtownie i starać się hamować silnikiem
mi doradzili: w początkowej fazie 2500-3000obr i zwiększać obroty płynnie bez gwałtownych przyspieszeń i wciskania gwałtownie gazu ale nie za wysoko ciągnąć - jak to określił kolo z VTG -grzecznie po warszawie i bez latania po trasie
przy obróbce flowbench nie mogę pozwolić sobie na wciskanie mocno gazu bo będzie zalewało silnik i kicha
2. silniki z doładowaniem - jeździć bez doładowania i grzecznie
- po 1000-1200km zlać olej mineralny i zmienić filtr- wlać właściwy olej -po kapitalce wlać dobry syntetyk , "rozjeździć" olej i można działać dalej np. stroić
oni mniej więcej tak robią w momencie kiedy remontują silniki i tak proponowali zrobić
co do oleju GM 5W 30 zdaniem mechaników z ASO Opla - jeden z gorszych olejów-syntetyk z nazwy w rzeczywistości gorzej , jedyna zaleta to cena , dobry do przepłukania silnika ale na dłuższą metę nie polecają
spytałem o docieranie na hamowni obciążeniowej w VTG- nie polecają ale jak ktoś ma ochotę to może podjechać i coś zaproponują może
po konsultacjach z w/w firmami co do mojego wlanego oleju - wlać minerał na dalsze docieranie i jeździć , silnik nie przejechał dużo bo w granicach 60 km więc nic strasznego się nie stało na oleju GM
teraz jest orlenowski minerał 20 w 50 taki jak miał porszak na docieranie
koniec polemiki o docieraniu w tym wątku -
co ma być z moim silnikiem to będzie i oby wszytko było dobrze
ich wersja docierania:
w szczególności VTG z którymi najwięcej gadałem
po złożeniu silnika - zalać olejem byle jakim-jaki jest pod ręką i nie pier..... czy to jest syntetyk, półsyntetyk, minerał
- odpalić silnik do zagrzania,chwilę poczekać i zgasić, wystudzić , zlać olej i wymienić filtr ewentualnie bardzo krótka i delikatna przejażdżka
- zalać mineralnym 15W 40 lub 20W 50 i jazda na ulicę i tak przejeździć 1000-1200km
nie przeciążać silnika
1. silniki bez turbo kręcić nie za wysoko - nie przyśpieszać gwałtownie i starać się hamować silnikiem
mi doradzili: w początkowej fazie 2500-3000obr i zwiększać obroty płynnie bez gwałtownych przyspieszeń i wciskania gwałtownie gazu ale nie za wysoko ciągnąć - jak to określił kolo z VTG -grzecznie po warszawie i bez latania po trasie
przy obróbce flowbench nie mogę pozwolić sobie na wciskanie mocno gazu bo będzie zalewało silnik i kicha
2. silniki z doładowaniem - jeździć bez doładowania i grzecznie
- po 1000-1200km zlać olej mineralny i zmienić filtr- wlać właściwy olej -po kapitalce wlać dobry syntetyk , "rozjeździć" olej i można działać dalej np. stroić
oni mniej więcej tak robią w momencie kiedy remontują silniki i tak proponowali zrobić
co do oleju GM 5W 30 zdaniem mechaników z ASO Opla - jeden z gorszych olejów-syntetyk z nazwy w rzeczywistości gorzej , jedyna zaleta to cena , dobry do przepłukania silnika ale na dłuższą metę nie polecają
spytałem o docieranie na hamowni obciążeniowej w VTG- nie polecają ale jak ktoś ma ochotę to może podjechać i coś zaproponują może
po konsultacjach z w/w firmami co do mojego wlanego oleju - wlać minerał na dalsze docieranie i jeździć , silnik nie przejechał dużo bo w granicach 60 km więc nic strasznego się nie stało na oleju GM
teraz jest orlenowski minerał 20 w 50 taki jak miał porszak na docieranie
koniec polemiki o docieraniu w tym wątku -
co ma być z moim silnikiem to będzie i oby wszytko było dobrze
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
po pierwszych 600km wrażenia z jazdy pozytywne tyle że mam mały problem albo ze skrzynią albo ze sprzęgłem
nie wiem
sprawa wygląda tak że ruszam jest spoko i zmieniam biegi przy normalnej jeździe i jest wszytko okej do momentu kiedy np chcę żwawiej przyśpieszyć i wciskam mocniej gaz wtedy wskakuje na obroty ale nie ma żadnego przełożenia na przyśpieszenie tak jakby sprzęgło się ślizgało i po chwili jest efekt taki że albo schodzi z obrotów albo czuć jakieś szarpanie i zaczyna normalnie jechać. sprzęgło ma przejechane około 7 -8 tys km i generalnie było w dobrym stanie jak je zakładali.
Nie mam pojęcia o co kaman. Nie wiem czy nie związane jest to z odchudzonym kołem lub coś poprostu nie domaga lub poprostu jest to związane z niewystrojonym silnikiem po tych wszystkich zabiegach.
nie wiem
sprawa wygląda tak że ruszam jest spoko i zmieniam biegi przy normalnej jeździe i jest wszytko okej do momentu kiedy np chcę żwawiej przyśpieszyć i wciskam mocniej gaz wtedy wskakuje na obroty ale nie ma żadnego przełożenia na przyśpieszenie tak jakby sprzęgło się ślizgało i po chwili jest efekt taki że albo schodzi z obrotów albo czuć jakieś szarpanie i zaczyna normalnie jechać. sprzęgło ma przejechane około 7 -8 tys km i generalnie było w dobrym stanie jak je zakładali.
Nie mam pojęcia o co kaman. Nie wiem czy nie związane jest to z odchudzonym kołem lub coś poprostu nie domaga lub poprostu jest to związane z niewystrojonym silnikiem po tych wszystkich zabiegach.
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Project c16se by Seboss
niewystrojony silnik raczej nie ma nic do sprzegla, ktore nie trzyma jesli do tej pory dzialalo dobrze, a teraz po kolejnym rozlozeniu/zlozeniu dziala zle - to albo je zle zlozyli, albo czegos nie doczyscili.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- LETIS
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 cze 2007, o 13:45
- Lokalizacja: Radwanice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
seboss kolejne ściąganie skrzyni cię czeka wrzuć proszę fotkę przodu bo tak jakoś sentymentalnie bym chciał zobaczyć jak "TO" wygląda u ciebie
C14SE
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
jak tylko ogarnę sprzęgło to Letisku specjalnie dla Ciebie wrzucę fotkę z nowościami ..............
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
z nowości to wczoraj zagościły nowe hebelki
- przód ATE 256/24 tarcze ATE , klocki ATE
- tył szczęki EBC, nowe cylinderki,samo regulatory, sprężynki i cały ten stuf
- nowy płyn EBC dot 4
jest czym hamować i trzeba będzie uważać kto jedzie z tyłu
mam przejechane 1150km
ogólnie fura całkiem fajnie zap..... jak na niewystrojoną ale i czasami ma zły dzień ale póki co się tym nie przejmuje
co jakiś czas sprzęgło daje o sobie znać ale to kto będzie na zlocie to może coś doradzi -ogólnie biorą drugą tarczę jakby co i zestaw kluczy ale mam nadzieję że się nie przyda
będzie jeszcze krótsza skrzynia W-3,55 ale to jak będzie jakaś kasa póki co 3,74 musi pojeździć trochę
będzie jeszcze nowy wydech ale to też później
- przód ATE 256/24 tarcze ATE , klocki ATE
- tył szczęki EBC, nowe cylinderki,samo regulatory, sprężynki i cały ten stuf
- nowy płyn EBC dot 4
jest czym hamować i trzeba będzie uważać kto jedzie z tyłu
mam przejechane 1150km
ogólnie fura całkiem fajnie zap..... jak na niewystrojoną ale i czasami ma zły dzień ale póki co się tym nie przejmuje
co jakiś czas sprzęgło daje o sobie znać ale to kto będzie na zlocie to może coś doradzi -ogólnie biorą drugą tarczę jakby co i zestaw kluczy ale mam nadzieję że się nie przyda
będzie jeszcze krótsza skrzynia W-3,55 ale to jak będzie jakaś kasa póki co 3,74 musi pojeździć trochę
będzie jeszcze nowy wydech ale to też później
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
W-3,55 nie bardzo wiem co to oznacza ale wiem jedno 3,55 jest dłuższe od 3.74seboss pisze:będzie jeszcze krótsza skrzynia W-3,55 ale to jak będzie jakaś kasa póki co 3,74 musi pojeździć trochę
Do tego to W sugeruje WR czyli długie przełożenia - jeśli tak to wr z głównym 3,55 to najdłuższa skrzynia z możliwych montowana w oplu (np. f15tka z x17dtl).
Podejrzewam, że chciałeś napisać CR i chyba raczej główne w drugą stronę.
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
pomyliłem się chodziło mi o najkrótszą skrzynię
F13/5 CR 3,55 2,14 1,43 1,12 0,89 - 3,31
F13/5 CR 3,55 2,14 1,43 1,12 0,89 - 3,31
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
Dalej śmiem twierdzić, że to wcale nie najkrótsza skrzynia bo jest przecież jeszcze f13 cr z głównym 3.73 i niemal identyczna f15
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Project c16se by Seboss
Jeszcze przed rokiem 95 była montowana F13 CR z głównym 3,94 i na 5 biegu na seryjnych oponkach przy 3000 RPM jedzie się 88 Km\h (jakieś 192 do odcinki) . Generalnie 5 bieg w tej skrzyni był jak 4 w f15 z głównym 3,74.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
Marcin99 pisze:Dalej śmiem twierdzić, że to wcale nie najkrótsza skrzynia bo jest przecież jeszcze f13 cr z głównym 3.73 i niemal identyczna f15
no ja mam aktualnie CR 3,74 a gadałem z kolesiem - mechanior(wielki fun opla), który handluje i zajmuje sie m.in skrzyniami poleca f13cr z przełożeniem 3,55 lub f15 cr ale znowu słyszałem, że w 15 mimo że maja trochę lepsze chłodzenie padają łożyska
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
poleca z jakiego wzgledu? bo jemu moga odp inne przelozenia niz Tobie.seboss pisze:gadałem z kolesiem - mechanior(wielki fun opla), który handluje i zajmuje sie m.in skrzyniami poleca f13cr z przełożeniem 3,55 lub f15 cr
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
podobno na odchudzonym kole będzie się jeszcze szybciej wkręcać na obroty
założę i przetestuje bo i tak muszę zrzucać żeby obejrzeć sprzęgło, docisk, łożysko i koło zamachowe bo nadal potrafi się ostro poślizgać
-- Śr paź 21, 2009 8:38 pm --
taki mały update udało się dziś zrobić po tym jak opady deszczu uniemożliwiły wyjazd z osiedla
fotki robione telefonem
założę i przetestuje bo i tak muszę zrzucać żeby obejrzeć sprzęgło, docisk, łożysko i koło zamachowe bo nadal potrafi się ostro poślizgać
-- Śr paź 21, 2009 8:38 pm --
taki mały update udało się dziś zrobić po tym jak opady deszczu uniemożliwiły wyjazd z osiedla
fotki robione telefonem
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
wygląda jak Letisowy zenon w moretach
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
HEHEHE nowe gadzety dla klietów potencjalnych
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project c16se by Seboss
Bo to jest letisowy zenon w moretach podciagnij to w kolor i bedzie w pyte...jednak nie sprzedajesz auta ?? bedzie to turbo w koncu czy nie
c16xe was BIG BUMed...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
no dokładnie to zenon Letisa
problem jest tylko z kierunkami bo nie mam koncepcji gdzie i jakie
być może ledowe w zderzak
kolor przyjdzie z czasem jak będzie zderzak inny
auto już nie na sprzedaż -zostaje
na wiosnę powinienem grzebać z jakaś dmuchawką pod maską
problem jest tylko z kierunkami bo nie mam koncepcji gdzie i jakie
być może ledowe w zderzak
kolor przyjdzie z czasem jak będzie zderzak inny
auto już nie na sprzedaż -zostaje
na wiosnę powinienem grzebać z jakaś dmuchawką pod maską
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project c16se by Seboss
najprosciej z kierunkami to lusterka m3 z wbudowanym migaczem....druga sprawa czy to sie temu komus podoba
c16xe was BIG BUMed...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project c16se by Seboss
no M3 nie doczekały się założenia i je sprzedałem bo seryjne mi się baaardziej podobają
na allegro widziałem jakieś diodowe w zderzak montowane -póki mam ten zderzak mogę kombinować bo na docelowym już nie będę chciał
mam jeszcze oryginalne od klarego pod moretki ale kurdę nie wiem jak je się montuje bo pod zderzakiem jest belka która ewidentnie przeszkadza.
chyba że się mylę
na allegro widziałem jakieś diodowe w zderzak montowane -póki mam ten zderzak mogę kombinować bo na docelowym już nie będę chciał
mam jeszcze oryginalne od klarego pod moretki ale kurdę nie wiem jak je się montuje bo pod zderzakiem jest belka która ewidentnie przeszkadza.
chyba że się mylę
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz